eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzylesie › Modernizacja pola biwakowego w części infrastruktury turystycznej na dz. nr 355/3 w Międzylesiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-29

Ogłoszenie nr 510061178-N-2019 z dnia 29-03-2019 r.

Miasto Gmina Międzylesie: Modernizacja pola biwakowego w części infrastruktury turystycznej na dz. nr 355/3 w Międzylesiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513814-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Gmina Międzylesie, Krajowy numer identyfikacyjny 53062000000000, ul. pl. Wolności 1, 57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 126 327, e-mail urzad@miedzylesie.pl, faks 748 126 126.
Adres strony internetowej (url): www.miedzylesie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pola biwakowego w części infrastruktury turystycznej na dz. nr 355/3 w Międzylesiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ITiG.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty rekreacyjnej wraz z wyposażeniem oraz budowa sanitariatów w ramach zadania "Modernizacja pola biwakowego w części infrastruktury turystycznej na dz. nr 355/3 w Międzylesiu". 2. Działka nr 355/3 na której planowana jest inwestycja, posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej - znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie. 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: a) Część 1 - Budowa wiaty turystycznej wraz z wyposażeniem, b) Część 2 - Budowa sanitariatów. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Oferta złożona na daną część zamówienia musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla danej części. 5. Część 1 - Budowa wiaty turystycznej wraz z wyposażeniem Budowie wiaty rekreacyjnej na polu biwakowym na działce nr 355/3 w Międzylesiu wraz z wyposażeniem w ławostoły, Planowana jest rozbiórka istniejącej obok rampy i uzupełnienie placu kostką betonową. Wiata rekreacyjna, będzie służyć jako wiata usługowa związana z usługami rekreacyjnymi ma długość 15,25m i 6,5m wysokości. Powierzchnia zabudowy wynosi 79,8m2 a kubatura 359,1m3. Wiatę zaprojektowano w konstrukcji drewnianej, przykrytej dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 450, posadowienie bezpośrednio na stopach fundamentowych. Wiata nie będzie wyposażona w wewnętrzne instalacje. 6. Część 2 - Budowa sanitariatów Budowa sanitariatów w miejscu zużytego kontenera sanitarnego na polu biwakowym na działce nr 355/3 w Międzylesiu i wykonanie podestu wejściowego z kostki betonowej. Planowana jest rozbiórka istniejącego kontenera sanitarnego. Sanitariaty będą służyć do obsługi istniejącego pola biwakowego. Budynek będzie użytkowany tylko w okresie letnim i nie będzie ogrzewany. Parametry techniczne: długość 8,26m, wysokość 3,7m, powierzchnia zabudowy wynosić będzie 26,8m2 a kubatura 80,4m3. Budynek sanitariatów zaprojektowano na rzucie prostokąta, jako obiekt parterowy przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 300, pokryty dachówką ceramiczną. Obiekt został zaprojektowany w konstrukcji murowanej. Główną konstrukcję nośną stanowią ławy zazbrojone konstrukcyjnie, ściany nośne spięte wieńcem obwodowym oraz dach dwuspadowy, oparty na więźbie drewnianej o konstrukcji krokwiowej. Posadowienie bezpośrednio na ławach fundamentowych. Budynek został przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Budynek będzie zaopatrzony w wodę z istniejącego przyłącza, energię elektryczną z istniejącego przyłącza, ścieki będą odprowadzane do istniejącego przyłącza sieci sanitarnej. 7. Związku z organizacją Dni Międzylesia w dniach 7-9 czerwiec 2019 r. na terenie działki nr 355/3 w Międzylesiu, Wykonawca musi wstrzymać wszelkie prace budowlane, posprzątać oraz zabezpieczyć plac budowy w okresie od 03.06.2019 do 14.06.2019 r., tak aby zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w imprezie. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w przedmiarze robót i projekcie budowlanym, stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Dla części 1: ? Przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 11 do SIWZ ? Projektem budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 13 do SIWZ b) Dla części 2: ? Przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 12 do SIWZ ? Projektem budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 14do SIWZ 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych w specyfikacji technicznej. Jeśli dokumentacja projektowa lub inna część postępowania przetargowego przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, dopuszcza się - w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku - dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisanie w dokumentacji projektowej. 10. W dokumentacji projektowej mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary. Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu, w jakim zostały użyte, nie stanowią elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym nie są wiążące dla wykonawcy. W szczególności ewentualne nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane, jako wskazanie preferencji zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją projektową. 11. W przypadku, kiedy jakikolwiek element przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 12. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia w tym zakres i rodzaj robót wynikający z dokumentacji przetargowej uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. 13. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 14. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa i normami. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 16. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca w formularzu ofertowym może wpisać okres dłuższy, zgodnie z treścią rozdz. XVI ust. 3 SIWZ. Jeżeli wykonawca nie wpisze w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy. IV. INFORMACJA DOTYCZĄCA POWIERZANIA ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.1 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.2 W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 1.3 Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych przy robotach budowlanych lub usługach, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 1.4 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy w trakcie jego realizacji odbywać się będzie na zasadach określonych w art. 36ba ust 1 - 3 ustawy Pzp. 1.6 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 1.7 Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane w przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom jest zobowiązany do zawarcia stosownej umowy z podwykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-9


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45310000-3, 45223000-6, 45232460-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa wiaty turystycznej wraz z wyposażeniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 83420.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe TRIBUD Tomasz Krystian Bogacz
Email wykonawcy: kontakt@tribud.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 40A
Kod pocztowy: 55-114
Miejscowość: Wisznia Mała
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142680.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa Sanitariatów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140557.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. TRANS-TAR Jerzy Kowalik
Email wykonawcy: biuro@tartak.jaczkow.pl
Adres pocztowy: Jaczków 5
Kod pocztowy: 58-379
Miejscowość: Czarny Bór
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 218667.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.