eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › "Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku - Białej, w zakresie dostawCzęść I - D3 Oświetlenie-lampy; Część II - D7 Armatura; Część III - D15 Wyposażenie bhp i ppoż" - 3 części postępowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-28

Ogłoszenie nr 510060993-N-2019 z dnia 28-03-2019 r.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej: "Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku - Białej, w zakresie dostaw: Część I - D3 Oświetlenie-lampy; Część II - D7 Armatura; Część III - D15 Wyposażenie bhp i ppoż" - 3 części postępowania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512983-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540038088-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Krajowy numer identyfikacyjny 07218174100000, ul. pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 4971 851, e-mail zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.um.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku - Białej, w zakresie dostaw: Część I - D3 Oświetlenie-lampy; Część II - D7 Armatura; Część III - D15 Wyposażenie bhp i ppoż" - 3 części postępowania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.12.2019.JP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku - Białej, w zakresie dostaw: Część I - D3 Oświetlenie-lampy; Część II - D7 Armatura; Część III - D15 Wyposażenie bhp i ppoż. Zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp, zamówienie podzielono na trzy części: 1) Część I - D3 Oświetlenie-lampy Zakres dostaw obejmuje: 1) Lampa mosiężna podsufitowa 3 x 60 W - 11 sztuk; 2) Plafoniera mosiężna - 13 sztuk; 3) Lampa mosiężna podsufitowa 1 x 60 W - 2 sztuki; 4) Żyrandol mosiężny (5+1) kloszy - 6 sztuk; 5) Kinkiet mosiężny z dwoma kloszami - 28 sztuk; 6) Żyrandol mosiężny (3+1) kloszy - 5 sztuk; 7) System oświetleniowy przenośny - 16 sztuk. 2) Część II - D7 Armatura Zakres dostaw obejmuje: 1) Bateria stojąca + montaż - 3 sztuki; 2) Zlewozmywak 1,5 komorowy + montaż - 1 sztuka; 3) Zlewozmywak 1 komorowy + montaż - 2 sztuki. 3) Część III - D15 Wyposażenie bhp i ppoż: Zakres dostaw obejmuje: 1) Oznakowania/oznaczenia: Oznakowanie dla gaśnic - 9 sztuk; 2) Oznakowania/oznaczenia: Oznakowanie dla hydrantów wewnętrznych - 3 sztuki; 3) Oznakowania/oznaczenia: Oznaczenia kierunku drogi ewakuacyjnej prawo/lewo - 12 sztuk; 4) Oznakowania/oznaczenia: Oznakowanie kierunku do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w dół prawo/lewo - 4 sztuki; 5) Oznakowania/oznaczenia: Oznaczenia wyjść ewakuacyjnych - 4 sztuki; 6) Oznakowania/oznaczenia: Oznakowania/oznaczenia: Oznaczenie nie korzystania z windy podczas pożaru - 3 sztuki; 7) Oznakowania/oznaczenia: Ostrzeżenie przed porażeniem prądem elektrycznym - 5 sztuk; 8) Oznakowania/oznaczenia: Zakaz palenia - 3 sztuki; 9) Oznakowania/oznaczenia: Zakaz wprowadzania psów - 2 sztuki; 10) Oznakowania/oznaczenia: Oznakowanie dla apteczki - 3 sztuki; 11) Oznakowania/oznaczenia: Oznaczenie na drzwi przeszklone ciągnąć/pchać - 6 sztuk; 12) Oznakowania/oznaczenia: Instrukcja udzielania I pomocy - ogólna (w języku polskim) - 3 sztuki; 13) Oznakowania/oznaczenia: Instrukcja przeciwpożarowa ogólna (w języku polskim) - 3 sztuki; 14) Oznakowania/oznaczenia: Instrukcja postępowania na wypadek powstania pożaru (w języku polskim) - 3 sztuki; 15) Oznakowania/oznaczenia: Instrukcja bhp ogólna obowiązująca wszystkich pracowników (w języku polskim) - 4 sztuki; 16) Oznakowania/oznaczenia: Instrukcja bhp dla pomieszczeń administracyjno-biurowych (w języku polskim) - 4 sztuki; 17) Oznakowania/oznaczenia: Instrukcja bhp przy obsłudze komputera (w języku polskim) - 4 sztuki; 18) Oznakowania/oznaczenia: Instrukcja bhp przy obsłudze kserokopiarki (w języku polskim) - 5 sztuk; 19) Oznakowania/oznaczenia: Instrukcja dla sprzątaczek i osób zatrudnionych przy sprzątaniu pomieszczeń (w języku polskim) - 1 sztuka; 20) Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego (w języku polskim) - 1 sztuka; 21) Urządzenie gaśnicze do serwerowni GSE - 1 sztuka; 22) Gaśnica proszkowa (6 kg środka gaśniczego) - 9 sztuk; 23) Wieszaki do gaśnic i urządzenia gaśniczego do montażu ściennego - 10 sztuk; 24) Apteczka I pomocy ścienna, metalowa, biała, z wyposażeniem - 2 sztuki; 25) Apteczka przemysłowa I pomocy w walizce, z tworzywa, z uchwytem do zamocowania na ścianie, z wyposażeniem - 1 sztuka; 26) Tabliczka przyklejana WC Toaleta - 2 sztuki; 27) Tabliczka przyklejana WC Toaleta dla niepełnosprawnych - 1 sztuka; 28) Tabliczka przyklejana WC Toaleta - 2 sztuka (WC Toaleta Męska - 1 szt; WC Toaleta Damska - 1 szt.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 31000000-6


Dodatkowe kody CPV: 31524120-2, 31524200-7, 44411000-4, 45332400-7, 44411300-7, 31523200-0, 35111300-8, 33141623-3, 71317100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I - D3 Oświetlenie-lampy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50435.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ELEKTRO-INSTAL" Barbara Kristof
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopernika 116
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81679.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81679.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81679.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II - D7 Armatura

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2409.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DOMBEX MANAGEMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. gen. Stanisława Maczka 9
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4674.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4674.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4674.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III - D15 Wyposażenie bhp i ppoż:

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 4 marca 2019 r., do godziny 11:00, żaden Wykonawca nie złożył oferty (w zakresie Części III - D15 Wyposażenie bhp i ppoż). W związku z powyższym Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.