eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu "Pod Malinową Chmurką" - utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym", nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-07

Ogłoszenie nr 510060538-N-2020 z dnia 07-04-2020 r.

Gmina Dobrzyniewo Duże: Dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu "Pod Malinową Chmurką" - utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym", nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu "Pod Malinową Chmurką" - utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym, nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00, zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510486-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540025496-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dobrzyniewo Duże, Krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000, ul. ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 428 155, e-mail k.dolkin@dobrzyniewo.pl, faks 857 197 147.
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu "Pod Malinową Chmurką" - utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym", nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Rir.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu "Pod Malinową Chmurką" - utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym". 3.2. Zamówienie podzielone jest na pięć części/zadań: 1) Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie wyposażenia RTV i AGD, 2) Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie wyposażenia BHP, 3) Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie mebli i wyposażenia, 4) Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie zabawek, 5) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, polegająca na zakupie wyposażenia placu zabaw, na którą składa się dostawa i montaż (m. in. zestaw, skałka tunel, sprężynowce, bujak podwójny, gąsienica, domek, mały stół piknikowy), mała architektura (markiza, ławka, lampy ogrodowe), elementy ogrodnicze (ziemia do kwiatów, donice, sadzonki roślin), dostarczenie i montaż bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, montaż lamp, ławek, markizy oraz instalacji elektrycznej niezbędnej do działania urządzeń. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 39161000-8 Meble przedszkolne 37520000-9 Zabawki 39130000-2 Meble biurowe 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw 3.5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przeprowadzili wizję lokalną i powzięli we własnym zakresie wszelkie informacje niezbędne do właściwego sporządzenia oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.7. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku każdej części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach typu klub malucha. 3.8. Przedmiot zamówienia w ramach każdej części postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 3.9. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego. 3.10. Zamawiający, w ramach danej części zamówienia wymaga udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 15 SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 37500000-3


Dodatkowe kody CPV: 39161000-8, 37520000-9, 39130000-2, 39141000-2, 37535200-9, 43325000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie wyposażenia RTV i AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7126.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PB Tenders Jakub Pawulski
Email wykonawcy: firma@pbtenders.pl
Adres pocztowy: ul. Adama Grzymały Siedleckiego nr. 4 lok. 25, 85-868 Bygdoszcz
Kod pocztowy: 85-868
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7694.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9840.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie wyposażenia BHP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 378.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy: cezas@cezas.pl
Adres pocztowy: Aleja Solidarności nr 15, 15-751 Białystok
Kod pocztowy: 15-751
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2094.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie mebli i wyposażenia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:W terminie wyznaczonym na składanie ofert,tj.do dnia 17.02.2020r.do godz. 10:00 w przedmiotowym postępowaniu złożono pięć ofert.Zam.dokonał wstępnego badania i oceny ofert złożonych we wskazanym terminie poprzez ocenę pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art.89 ust.1 ust.Pzp),jak również dokonał oceny podm.wyk.(ocena spełniania warunków udziału w post.oraz braku podstaw wykluczenia),w oparciu o oświadczenia składane przez wyk.w rozumieniu art.25a ust.1 ustawy Pzp oraz ocena ofert z zast.kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej.Zam.nast.dokonał wyb.oferty najkorzystniejszej spośród powyżej wskazanych ofert w dniu 02.03.2020r.,a za najkorzystniejszą w ramach części III uznano ofertę złożoną przez Wyk.-PB Tenders Jakub Pawulski, ul.A.Grzymały-Siedleckiego4/25,85-868 Bydgoszcz.O dokonanym wyb.oferty najk.Zam.niezwłocznie poinformował wszystkich Wyk.,wraz z podaniem informacji wymaganych w rozumieniu art.92 ust.1 ust. Pzp,przekazując zawiadomienie o wyborze oferty najk.przy użyciu śr.komunikacji elektronicznej w dn.02.032020r. oraz w dniu 02.03.2020r. udostępniając informację o wyborze oferty najk.na str.int.Zam.http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html.Mając na względzie nieudaną próbę podpisania umowy w sprawie udzielenia zam.z Wyk.drogą koresp.a także otrzymaną w dniu 6 marca 2020 r. inform.w związku z uchyleniem się od zawarcia umowy, której treść jest następująca:"Szanowna Pani, niestety w związku z wycofaniem się naszego kontrahenta ze złożonej oferty z przykrością informuję, iż niniejszym uchylamy się od podpisania umowy w cz.III(...)"Zam.wykorzystując dyspozycyjność art.94 ust.3 ust.z dnia 29stycznia 2004r.Pzp (t.j.Dz.U.z 2019 r.poz.1843 ze zm.) będących następstwem tego, że Wyk.-PB Tenders Jakub Pawulski,którego oferta pierwotnie została wybrana jako najk.w ramach części III w dniu 02.03.2020r.,uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zam.publ., do realizacji przedm.zam.w dniu 10.03.2020r.wybrał ofertę Wyk.-KNS Przemysław Wielgo,jako najk.spośród pozostałych ofert.Jednakże po przekazaniu inform.o wyb.najk.oferty Wyk.KNS Przemysław Wielgo, jako najk.spośród pozostałych ofert, a co za tym idzie podjęciem próby korespondencyjnej formy zawarcia umowy z Wyk.Zam.w dn.16.03.2020 r. otrzymał wiadomość mailową z załącznikiem zawierającym nast.informację:"Firma KNS Przemysław Wielgo odstępuje z podpisania umowy z powodu braku dostępu urządzeń zaoferowanych w ofercie oraz wzrostu ich cen."Zam.mając na wzgl.powyższe okoliczności informuje,iż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art.93 ust.1-przytoczone powyżej podstawy prawne oraz stan faktyczny, jak również zachowanie Wyk.,w szczególności deklarację w związku z brakiem podpisania umowy,Zam.uznaje jako definitywne uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W zaistniałej syt.,biorąc pod uwagę fakt,iż Zam.już raz skorzystał z dysp.art. 94 ust 3 ust.Pzp i dokonał wyboru oferty najk.spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny,niestety nie ma ponownej możliwości wyb.kolejnej oferty.Mając na uwadze opinię UZP,odnoszącą się do możliwości wielokrotnego wyboru kolejnej oferty na podstawie art.94 ust.3Pzp,w której stwierdzono,że "W sytuacji gdy wyk.,który złożył najkorzystniejszą ofertę uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia umowy,zam. dokonuje wyboru kolejnej "najkorzystniejszej oferty"spośród ofert pozostałych bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny(...).Powyższe oznacza,że zostaje wybrana oferta następna w kolejności i uprawnienie powyższe przysługuje zam.tylko raz. Inne rozumienie tego przepisu mogłoby bowiem prowadzić w wyjątkowych sytuacjach do obowiązku wyboru oferty najmniej korzystnej,jeżeli wszyscy wyżej sklasyfikowani wyk.odmówiliby podpisania umowy, co byłoby wprost sprzeczne z zasadą celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi(arg.z art.44 ust.3 pkt1 ustawy z dnia 27.08.2009r.o fp),a także celem przepisów ustawy, którym jest m.in.wybór oferty najkorzystniejszej".Przepis art.94 ust.3 Pzp w powiązaniu z art.180ust.1 Pzp wskazuje,że w sytuacji uznania,iż wybrany wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, nie rodzi to po stronie innego wykonawcy prawa domagania się od zam.wybrania jego oferty (zob. KIO 338/17 i KIO 1594/12).Uzasadnienie prawne:Jeżeli Wyk.,którego oferta została wybrana na podstawie art. 94 ust. 3 Pzp,również uchyli się od zawarcia umowy,Zam.unieważnia postępowanie na podstawie art.93ust.1pkt7Pzp(postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego). Podstawa unieważnienia postępowania art.93 ust.1pkt.7,zgodnie z którym:"Zam.unieważnia postępowanie o udzielenie zam.,jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego."

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie zabawek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8252.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
Email wykonawcy: przetargi@knskielce.pl
Adres pocztowy: ul. Młoda 53, 25-619 Kielce
Kod pocztowy: 25-619
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15382.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10455.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15884.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, polegająca na zakupie wyposażenia placu zabaw, na którą składa się dostawa i montaż (m. in. zestaw, skałka tunel, sprężynowce, bujak podwójny, gąsienica, domek, mały stół piknikowy), mała architektura (markiza, ławka, lampy ogrodowe), elementy ogrodnicze (ziemia do kwiatów, donice, sadzonki roślin), dostarczenie i montaż bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, montaż lamp, ławek, markizy oraz instalacji elektrycznej niezbędnej do działania urządzeń

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), którego przedmiotem jest dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu "Pod Malinową Chmurką" - utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym", numer referencyjny postępowania: Rir.271.8.2020 w zakresie części V zamówienia, której przedmiotem jest: "Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, polegająca na zakupie wyposażenia placu zabaw, na którą składa się dostawa i montaż (m. in. zestaw, skałka tunel, sprężynowce, bujak podwójny, gąsienica, domek, mały stół piknikowy), mała architektura (markiza, ławka, lampy ogrodowe), elementy ogrodnicze (ziemia do kwiatów, donice, sadzonki roślin), dostarczenie i montaż bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, montaż lamp, ławek, markizy oraz instalacji elektrycznej niezbędnej do działania urządzeń". Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 17.02.2020 r. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 17.02.2020 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego wpłynęły dwie oferty. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia obejmującego zakresem V część niniejszego postępowania, która wynosiła 87 295,00 zł. Zamawiający podczas otwarcia podał również nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach w ramach części V. Jednakże ceny dwóch powyższych ofert przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia aż o ponad 50 %. Mając na uwadze powyższe okoliczności, Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania V pn. "Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, polegająca na zakupie wyposażenia placu zabaw, na którą składa się dostawa i montaż (m. in. zestaw, skałka tunel, sprężynowce, bujak podwójny, gąsienica, domek, mały stół piknikowy), mała architektura (markiza, ławka, lampy ogrodowe), elementy ogrodnicze (ziemia do kwiatów, donice, sadzonki roślin), dostarczenie i montaż bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, montaż lamp, ławek, markizy oraz instalacji elektrycznej niezbędnej do działania urządzeń". Uzasadnienie prawne: Podstawa unieważnienia postępowania art. 93 ust. 1 pkt. 4, zgodnie z którym: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty."

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.