eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Remont ulicy Kościuszki w Gębicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-28

Ogłoszenie nr 510060036-N-2019 z dnia 28-03-2019 r.

Gmina Mogilno: Remont ulicy Kościuszki w Gębicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503907-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mogilno, Krajowy numer identyfikacyjny 92350843000000, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 185 520, e-mail zamowieniapubliczne@mogilno.pl, faks 523 152 693.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.mogilno.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont ulicy Kościuszki w Gębicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WFE.271.1.2019.WGS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Ulica Kościuszki w Gębicach jest ulicą ślepą, stanowiącą dojazd do zwartej zabudowy jednorodzinnej oraz do oczyszczalni ścieków. Początek ulicy zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z droga wojewódzką nr 262. Koniec stanowi droga wjazdowa z i na teren oczyszczalni ścieków wykonana z kostki betonowej i obramowana od strony nawierzchni bitumicznej krawężnikiem betonowym ułożonym na płask. Obecnie ulica posiada zdegradowaną nawierzchnię bitumiczną o szerokości 5,5m (na długości 200m) oraz szerokość zmienną 5,5-6,50m na początkowych 64m z nierównościami w profilu poprzecznym i podłużnym oraz obustronne chodniki z płytek betonowych o zmiennej szerokości (1,0m-2,5m) i wjazdy do posesji o nawierzchni z płytek betonowych, betonu, trylinki, bloczków, kruszywa itp. Ze względu na nierówności w profilu poprzecznym i podłużnym na jezdni tworzą się liczne zastoiska wodne. Przebudowa ulicy ma na celu poprawę parametrów użytkowych i estetycznych. Przewiduje się: - wymianę krawężników na całej długości ulicy na krawężniki betonowe wystające 15x30cm oraz na wjazdach - wjazdowe 12x22 cm, - wykonanie chodników obustronnych z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej (RM-5 MPa) i warstwie odcinającej z piasku, - wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej grubości 8 cm koloru grafitowego na podsypce cementowo-piaskowej (RM-5 MPa) i podbudowie betonowej grubości 15cm (C12/15 ) na warstwie odcinającej z piasku. Od strony posesji wjazdy należy obramować obrzeżami 8x25cm, dodatkowo również obrzeża należy ustawić w miejscach, gdzie nie istnieje możliwość wykonania nawierzchni chodnika bezpośrednio do elewacji budynków. Na jezdni przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej dla ruchu KR2 poprzez ułożenie warstwy profilowej w ilości średnio 100kg/m2 (AC11W) i warstwy ścieralnej o grubości 3cm (AC8S) po wcześniejszym sfrezowaniu istniejącej, zdeformowanej nawierzchni. Zakres remontu obejmuje: I. ROBOTY ROZBIÓRKOWE - rozebranie istniejących chodników, nawierzchni zjazdów oraz krawężników wraz z ławami betonowymi z wywozem gruzu w miejsce wskazane przez Inwestora; - frezowanie nawierzchni bitumicznej celem poprawy profilu poprzecznego. Frezowanie na głębokości średniej 4cm z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Inwestora. II. KRAWĘŻNIKI, CHODNIKI, WJAZDY - ustawienie krawężników wystających i najazdowych na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15; - ustawienie obrzeży 8x25cm na podsypce cementowo -piaskowej; - wykonanie konstrukcji wjazdów: wykonanie koryta, warstwa odsączająca z piasku o grubości 10cm, podbudowa z betonu C12/15 o grubości 15cm, nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8cm na podsypce cementowo piaskowej. Kolor nawierzchni zjazdów - antracyt; - wykonanie konstrukcji chodnika: wykonanie koryta, warstwa odsączająca z piasku o grubości 10cm, nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 6cm na podsypce cementowo piaskowej. Nawierzchnia chodnika - kolor szary. III. LIKWIDACJA PASA ZIELENI - usunięcie ziemi urodzajnej i humusu poprzez korytowanie i wywóz urobku; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki (powierzchnia 45,5m2 została ujęta w przedmiarze w dziale "chodniki") IV. NAWIERZCHNIA JEZDNI - oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni w ilości 0,8kg/m2; - wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W dla KR2, grubość warstwy zmienna (średnio 100kg/m2). Profilowanie ma na celu uzyskanie daszkowego przekroju poprzecznego ulicy o spadku poprzecznym 2%; - oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni w ilości 0,6kg/m2; - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S dla KR2. V. ROBOTY TOWARZYSZĄCE - regulacja pionowa urządzeń podziemnych - zawory, włazy kanałowe, studnie telekomunikacyjne. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót 2. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. Przedmiar stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ jest tylko dokumentem pomocniczym i nie może być jedyną podstawą ustalenia zakresu prac. 3. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 4. Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 24 miesięcznej do maksymalnej 36 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z przedmiarem robót, mając na uwadze w szczególności ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. Materiały powinny być nowe, spełniać wymagania techniczne. Do realizacji zamówienia mogą być zastosowane wyłącznie sprawdzone materiały, które zgodnie Art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) będą zapewniały wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań. Uwaga: W przypadku wskazania przez Zamawiającego w przedmiarze robót znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń "równoważnych" tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentach. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produktu. W przypadku zastosowania w ofercie innych odpowiedników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania w ofercie, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont ulicy Kościuszki w Gębicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 297257.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pid.olsza@vp.pl
Adres pocztowy: Olsza 3
Kod pocztowy: 88-300
Miejscowość: Mogilno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 297203.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 297203.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 316842.87
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.