To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-26
Ogłoszenie nr 510058784-N-2019 z dnia 26-03-2019 r.
Ministerstwo Edukacji Narodowej: Usługa wsparcia utrzymania systemu enova.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550052141-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ministerstwo Edukacji Narodowej, Krajowy numer identyfikacyjny 17793900000000,
ul. al. Jana Chrystiana Szucha
25,
00-918
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
223 474 242, e-mail
de_men@men.gov.pl, faks
226 215 010.
Adres strony internetowej (url): https://www.gov.pl/web/edukacja
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wsparcia utrzymania systemu enova.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DE-WZP.261.5.2019.BR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem Umowy jest usługa wsparcia utrzymania systemu informatycznego enova (zwanego dalej również: "System enova" lub "System"), obejmująca: a) Przedłużenie gwarancji producenta Systemu enova o okres od dnia 1 kwietnia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r. b) Przedłużenie gwarancji o okres od dnia 1 kwietnia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r . na dodatkowe moduły Systemu enova stworzone przez firmę Alt One mieszczącą się przy ul. Modlińskiej 61, 03-199 Warszawa, zwaną dalej partnerem producenta Systemu enova. c) Dodatkowe usługi wsparcia techniczno-merytorycznego Systemu enova wraz z modułami dodatkowymi przez okres od dnia 1 kwietnia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r. w ilości nie przekraczającej 540 roboczogodzin.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
125208.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dawid Wojnarowski Alt One
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
151985.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
tosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, z późn. zm.), zwanej dalej "Pzp", można zastosować tryb z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Ponadto art. 67 ust. 1a Pzp wymaga, aby w opisie zamówienia podstawowego wskazać zakres tych usług lub robót budowlanych oraz warunki na jakich zostaną one udzielone. Zamawiający zastrzegł w pkt II.7) ogłoszenia o zamówieniu nr 28835 z dnia 21 lutego 2017 r., że przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z tym zastrzeżeniem zamówienie może dotyczyć, w szczególności, przedłużenia maksymalnie do 12 dodatkowych miesięcy okresu gwarancji i świadczonych usług, o których mowa była w pkt I.1 i I.2 sopz zamówienia podstawowego (ponad termin zamówienia podstawowego wynoszący 24 miesiące) i/lub dokupienia maksymalnie do 540 dodatkowych godzin serwisowych usługi wsparcia techniczno-merytorycznego, o którym mowa w pkt I.3 sopz zamówienia podstawowego (ponad określone w zamówieniu podstawowym 1080 godzin) wraz z ewentualnym ustaleniem terminu na ich wykorzystanie, nie dłuższym niż 12 miesięcy od dnia zakończenia umowy podstawowej. W ww. ogłoszeniu wskazano następujące warunki na jakich może zostać udzielone zamówienie, tj.: 1) Wysokość procentowa kar umownych nie może być niższa od kar określonych w umowie podstawowej; 2) Warunki finansowe dotyczące zakresu zadań gwarancja na system Enova i gwarancja na dodatkowe moduły: Wynagrodzenie Wykonawcy nie może być wyższe niż wynagrodzenie wynikające z umowy podstawowej dla danego zadania obliczone (zmniejszone) proporcjonalnie do okresu trwania umowy zawartej zgodnie z ust. 1 i zwiększone o wpływ jaki na koszty realizacji zamówienia, w okresie od dnia zawarcia umowy podstawowej, mają: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zwiększenie wynagrodzenia w ww. zakresie jest dopuszczalne, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu wzrósł koszt realizacji zamówienia oraz udowodni wysokość wpływu zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia. 3) Kwota wynagrodzenia za jedną roboczogodzinę nie może być wyższa niż wynikająca z umowy podstawowej zwiększona o wpływ jaki na koszty realizacji zamówienia, w okresie od dnia zawarcia umowy podstawowej, mają: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zwiększenie wynagrodzenia w ww. zakresie jest dopuszczalne, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu wzrósł koszt realizacji zamówienia oraz udowodni wysokość wpływu zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia. 4) pozostałe warunki umowy będą analogiczne z postanowieniami umowy dot. zamówienia podstawowego z uwzględnieniem zmian wynikających z zamawianego zakresu. Postępowanie, którego dotyczy wniosek o wszczęcie postępowania z wolnej ręki na "usługę wsparcia utrzymania systemu enova", polega na powtórzeniu podobnych usług, tj.: 1) przedłużeniu o 9 miesięcy gwarancji producenta Systemu enova, 2) przedłużeniu o 9 miesięcy gwarancji na dodatkowe moduły Systemu enova stworzone przez firmę Alt One, 3) dodatkowych usługach wsparcia techniczno-merytorycznego Systemu enova wraz z modułami dodatkowymi w maksymalnej liczbie 540 godzin usług wsparcia w okresie 9 miesięcy. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 17 marca 2017 r.(tj. przed upływem 3 lat). Jak wynika z wniosku o wszczęcie postępowania oraz protokołu postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego, zamawiający przy udzielania zamówienia podstawowego, do ustalenia jego wartości zastosował całkowitą wartość uwzględniającą również zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Z dokumentów tych wynika, że jako wartość zamówienia wskazano 427.126,50 zł netto, co stanowi równowartość 102.308,20 euro, w tym wartość zamówienia podstawowego wynosiła 284 751,00 zł, co stanowiło równowartość 68 205,47 euro (wg średniego kursu określonego przez Prezesa Rady Ministrów w trybie art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.), a wartość zamówienia określonego w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, została ustalona na kwotę 142.375,50 zł (50% zamówienia podstawowego), co stanowi równowartość 34.102,73 euro Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia wynosi 125 208,17 zł, tj. 29 039,17 euro a więc mieści się w ww. wartości przewidzianej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego. Podsumowując, spełnione zostały przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, bowiem 1) zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; 2) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług; 3) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego; 4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; 5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego, 6) w opisie zamówienia podstawowego, stosownie do art. 67 ust. 1a Pzp, wskazano zakres usług oraz warunki na jakich zostaną one udzielone.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs ofert na naprawę izolacji płyty balkonowej wraz z wykonaniem nowych warstw wykończeniowych ( 7 balkonów).
- Zakup i sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- Badanie dokumentów finansowych pod kątem ustalenia odpowiedzialności z art. 299 ksh.
- Wykonanie remontu muru oporowego przy ul. Bednarskiej w Warszawie.
- Wykonanie zabezpieczenia w rejonie przebicia hydraulicznego na stopniu w m. Ochaby, gm. Skoczów, pow. Cieszyński woj. Śląskie
- ROBOTY BUDOWLANE NA RZECE BARYCZ WRAZ Z JEJ DOPŁYWAMI - etap I
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.