eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi w zakresie prowadzenia czynności windykacyjnych wobec należności przysługujących Krajowemu Ośrodkowi Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-26

Ogłoszenie nr 510058419-N-2019 z dnia 26-03-2019 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 01: Usługi w zakresie prowadzenia czynności windykacyjnych wobec należności przysługujących Krajowemu Ośrodkowi Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522167-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 01, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (71) 356-39-19, e-mail zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kowr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Osoba Prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w zakresie prowadzenia czynności windykacyjnych wobec należności przysługujących Krajowemu Ośrodkowi Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRO.WOP.260.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prowadzenia czynności windykacyjnych wobec należności przysługujących KOWR OT we Wrocławiu. Liczba windykowanych dłużników przewidzianych do obsługi w ramach realizowanego zamówienia - około 700. W ramach usługi wykonywane będą następujące czynności: a) podejmowanie działań zmierzających do wyegzekwowania należności Zamawiającego, w tym: ocena zdolności płatniczych, negocjacje, sporządzanie pism windykacyjnych, podejmowanie działań w zakresie postępowań egzekucyjnych, b) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do skierowania spraw na drogę postępowania sądowego, c) przygotowywanie projektów porozumień z dłużnikami w zakresie spłaty należności, d) monitorowanie wpłat dokonywanych przez dłużników w systemie Zamawiającego WN, e) rejestrowanie oraz zarządzanie sprawami w ramach wewnętrznego systemu Zamawiającego EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją), f) sporządzanie wykazów wykonywanych usług wraz z rozliczeniem zadaniowym i godzinowym przed wystawieniem faktur za usługi. 3.2 Powyższe usługi będą wykonywane w czasie minimum 150 godzin miesięcznie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca będzie realizował Usługi osobiście lub delegując do prac swoich pracowników lub pracowników podwykonawcy lub osoby, z którymi wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny. Zamawiający wymaga realizacji usług w biurze, mieszczącym się przy ul. Mińskiej 60 w godzinach urzędowania KOWR OT we Wrocławiu przez osobę wskazaną w wykazie osób na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług w biurze KOWR OT we Wrocławiu przez maksymalnie jedną osobę. Osoba świadcząca

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.94.00.00 - Usługi agencji ściągających należności


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49726.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ewa Binkuńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Partyzantów 87/4
Kod pocztowy: 51-675
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61080
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61080
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61080
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.