Ogłoszenie nr 510057638-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.
Politechnika Opolska: Dostawa artykułów papierniczych biurowych i materiałów eksploatacyjnych
na potrzeby projektu "Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków
technicznych" w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska
2014-2020, działanie 11.3 Edukacja i kwalifikacje.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych" w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska -Polska 2014-2020, działanie 11.3 Edukacja i kwalifikacje
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515428-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Opolska, Krajowy numer identyfikacyjny 00000173200000,
ul. ul. Prószkowska
76,
45-758
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4498178 , 77 4498177, e-mail
r.piorkowska@po.opole.pl, zamowienia@po.opole.pl, faks
77 4498180.
Adres strony internetowej (url): https://www.po.opole.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: UCZELNIA PUBLICZNA
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów papierniczych biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu "Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych" w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020, działanie 11.3 Edukacja i kwalifikacje.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu "Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych" w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020, działanie 11.3 Edukacja i kwalifikacje. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki do SIWZ z podziałem na 3 części: Część nr 1 Dostawa artykułów biurowych- załącznik nr 1a do SIWZ; Część nr 2 Dostawa artykułów papierniczych - załącznik nr 1b do SIWZ; Część nr 3 Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarki- załącznik nr 1c do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) wszystkie artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, 2) gwarancja na sprzęt biurowy minimum 24 miesiące, 3) dotyczy części nr 3 - za fabrycznie nowe produkty Zamawiający rozumie produkty z pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być stosowane, pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów używania lub uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta (opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania), z widocznym logo/nazwą producenta, symbolem produktu lub modelem urządzenia, w którym maja mieć zastosowanie, oraz posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Zamawiający nie dopuszcza produktów regenerowanych tj. produktów, które wcześniej były używane, nie zostały wytworzone w bieżącym procesie produkcyjnym z wyłącznie nowych komponentów, a które wyprodukowano wskutek regeneracji poszczególnych komponentów, które oczyszczono, odnowiono lub wtórnie uzupełniono o materiał drukujący na skutek czego używany produkt został przywrócony do funkcjonalności. Ponadto, który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej. 4. Miejsce dostawy: dostawa na koszt Wykonawcy do budynku Politechniki Opolskiej Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, pomieszczenie, do którego Wykonawca wniesie Asortyment wskaże osoba odpowiedzialna za realizację umowy ze strony Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 30197630-1, 30197644-2, 30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
431.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA TONEX
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
609.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa artykułów papierniczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
179.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA TONEX
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
213.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1033.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AR POLSKA SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
359.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.