To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-25
Ogłoszenie nr 510057548-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.
Gmina Łochów: Poprawa jakości środowiska miejskiego oraz mobilności mieszkańców poprzez budowę węzła przesiadkowego w Łochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Poprawa jakości środowiska miejskiego oraz mobilności mieszkańców poprzez budowę węzła przesiadkowego w Łochowie" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020; Priorytet: IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie: 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie: 4.3.1 Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506541-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540024683-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łochów, Krajowy numer identyfikacyjny 71158209000000,
ul. Al. Pokoju
75,
07-130
Łochów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
256 437 800, e-mail
zamowienia.publiczne@gminalochow.pl, faks
256 437 880.
Adres strony internetowej (url): bip.gminalochow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa jakości środowiska miejskiego oraz mobilności mieszkańców poprzez budowę węzła przesiadkowego w Łochowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja projektu pn. "Poprawa jakości środowiska miejskiego oraz mobilności mieszkańców poprzez budowę węzła przesiadkowego w Łochowie" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020; Priorytet: IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie: 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie: 4.3.1 Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowę parkingu typu "Parkuj i Jedź" (P+R) wraz z niezbędną infrastrukturą, w tym elementami systemu ITS, oraz ścieżką rowerową pełniącą funkcję komunikacyjną w formule "zaprojektuj i wybuduj", a także budowę zatoki autobusowej na podstawie dokumentacji projektowo-wykonawczej. 3. Zamówienie składa się z trzech zadań: 1) Zadanie 1: Wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej dla Zadania 3, 2) Zadanie 2: Budowa zatoki autobusowej w Łochowie, 3) Zadanie 3: Budowa parkingu typu Parkuj i Jedź" (P+R) wraz z niezbędną infrastrukturą, w tym elementami systemu ITS oraz ścieżką rowerową, zlokalizowanymi w Łochowie. 4. Zakres zamówienia w Zadaniu 1 obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej dla Zdania 3, w tym w szczególności: 1) wykonanie badań geotechnicznych dla potrzeb projektu, pozyskanie map do celów projektowych, 2) uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy na terenie zamkniętym, 3) uzyskanie warunków technicznych przyłączy do sieci miejskich na potrzeby realizacji zadania, 4) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego, mającego wpływ na zaprojektowanie i realizację zadania, 5) opracowanie projektu rozbiórek istniejących na działkach zabudowań i infrastruktury, wraz z uzyskaniem pozwolenia na przeprowadzenie prac rozbiórkowych, 6) wykonanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla parkingu typu "Parkuj i Jedź" na min. 135 miejsc postojowych dla samochodów osobowych i około 30 rowerów, uwzględniającego przyłącza i niezbędną infrastrukturę techniczną, w tym elementy ITS wraz z chodnikiem wzdłuż Al. Łochowskiej, w zakresie i formie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ilości egzemplarzy umożliwiającej uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych oraz prowadzenie i nadzorowanie inwestycji, 7) wykonanie, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i odstępstw do projektu budowlanego ścieżki rowerowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, 8) wykonanie i uzgodnienie projektów docelowej organizacji ruchu, 9) uzyskanie wszelkich zezwoleń, w tym na terenie zamkniętym, uzgodnień i dopuszczeń niezbędnych dla realizacji Zadania 3 (wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca), 10) uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, 11) pełnienie nadzoru autorskiego w ramach ceny ofertowej podczas realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację. Uwaga do Zadania 1: Zamawiający wprowadza w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dodatkowe zapisy: 1. na stronie 12 w punkcie I.3.5 zjazdy, drogi dojazdowe do miejsc postojowych, place manewrowe oraz miejsca postojowe na parkingu - dla samochodów osobowych <2500 kg - z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm, układanej na podsypce z kruszywa kamiennego 2-4mm gr.3cm i podbudowie z kruszywa kamiennego 0-31,5mm, gr. min. 20 cm; dodaje się zapisy o treści: " dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0,63mm, o grubości 15cm", "warstwa odsączająca (mrozoodporna) z pospółki żwirowej gr.15 cm"; 2. w ramach Zadania 1 należy zaprojektować drogę dojazdową do parkingu o numerze ewidencyjnym 2052/39 o powierzchni 360 m2. 5. Zakres zamówienia w Zadaniu 2 obejmuje budowę zatoki autobusowej w Łochowie na podstawie kompletnej dokumentacji projektowo-wykonawczej w oparciu o ostateczne pozwolenie na budowę (Decyzja nr 37/10 z dnia 15.03.2010 r.), w tym w szczególności: 1) modernizację placu manewrowego dla autobusów, z wyznaczeniem zatok postojowych, 2) budowę dróg wewnętrznych obsługujących funkcje komunikacyjne węzła przesiadkowego, 3) budowę 33 miejsc postojowych dla samochodów osobowych i 120 motocykli oraz rowerów, 4) budowę chodników, 5) wykonanie odwodnienia projektowanych i modernizowanych obiektów drogowych, 6) wycięcie drzew i krzewów które są w złym stanie fitosanitarnym, 7) wykonanie zabiegów sanitarnych i pielęgnacyjnych na drzewach pozostawianych, 8) dobór elementów małej architektury, 9) dobór ogrodzenia, 10) zapewnienie stałej i pełnej obsługi geodezyjnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 6. Zakres zamówienia w Zadaniu 3 obejmuje budowę parkingu typu Parkuj i Jedź" (P+R) wraz z niezbędną infrastrukturą, w tym elementami systemu ITS oraz ścieżką rowerową, zlokalizowanymi w Łochowie, w tym w szczególności: 1) budowę parkingu o pojemności 135 miejsc postojowych dla samochodów osobowych i 30 dla rowerów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, tj.: a) instalacją kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą, zapewniającą prawidłowe funkcjonowanie instalacji (kolektor zbiorczy ze studzienkami połączeniowo-rewizyjnymi, wpusty uliczne z przykanalikami, separator substancji ropopochodnych z osadnikiem, pompownię samoobsługową wód deszczowych z zasilaniem energetycznym), b) automatyczną toaletę publiczną ATP, przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, c) zewnętrzną instalację elektryczną zasilającą projektowane obiekty, d) zewnętrzną instalację wodno-kanalizacyjną, e) instalację i stanowisko ładowania prądu dla samochodów elektrycznych, f) inteligentną instalację oświetlenia zewnętrznego, g) instalację telewizji przemysłowej IP, h) system zliczania miejsc parkingowych, jako element ITS, i) system informacji i obsługi pasażerów, jako element ITS, j) instalację telekomunikacyjną i logiczną, na potrzeby funkcjonowania telewizji IP i systemu ITS, k) instalację podtrzymującą zasilanie telewizji IP i systemu ITS, 2) budowę ścieżki rowerowej o długości ok. 1,9 km wzdłuż ul. Dolnej, komunikującej północną i północno-wschodnią część miasta z Dworcem Kolejowym i zatoką autobusową, 3) budowę chodnika wzdłuż Al. Łochowskiej, 4) zapewnienie stałej i pełnej obsługi geodezyjnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Uwaga do Zadania 3 : W ramach wykonania Zadania 3 należy uwzględnić dodatkowe zapisy Zamawiającego wprowadzone dla Zadania 1. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składa się: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy zwany dalej "PFU" dla Zadania 1 i 3, 2) Dokumentacja projektowo-wykonawcza tj. Dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także pomocniczo przedmiar robót dla Zadania 2. 3) Zamawiający wskazuje, że zamieszczony przedmiar robót dla Zadania 2 ma wyłączenie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 4) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5) Zamawiający informuje, iż prace budowlane będą prowadzone w trakcie użytkowania terenu. 6) Jeżeli w SIWZ, w tym w PFU lub w dokumentacji projektowo-wykonawczej wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę - należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 7) W przypadku, gdy w SIWZ w tym PFU lub w dokumentacji projektowo-wykonawczej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 8) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 9) W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 10) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania materiałów i urządzeń (wyrobów budowlanych) zgodnych z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym z PFU, dokumentacją projektowo-wykonawczą, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. 12) Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie. 13) Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z doświadczeniem, wiedzą oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 14) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 3 lata licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 5 lat licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ. 15) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 16) Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonanie robót i usług związanych z realizacją zamówienia opisanych w dokumentacji przetargowej, w szczególności pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. 2) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób pozostaje w gestii Wykonawcy. 3) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę uregulowane zostały we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45223320-5
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 45100000-8, 45220000-5, 45213310-9, 45213312-3, 45233120-6, 45233260-9, 45233161-5, 77310000-6, 45233162-2, 45233270-2, 45310000-3, 45315100-9, 51100000-3, 51300000-5, 51610000-1, 34996300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3166032.51
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grupa Martin Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4437000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1874500.00 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁOCHÓW
więcej: przetargi ŁOCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Zwola
- Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko - OSP Ułanowo
- Przebudowa drogi na dz. nr 611, 618, 619, obręb Wilków
- Remont inst. wod.-kan. oraz uporządkowanie c.o. w obrębie kuchni i stołówki wraz z pracami w zakresie remontu inst. elektrycznej, wymianą okładzin ściennych i podłogowych w kuchni budynku internatu
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach - Polski Ład (trzecie postępowanie)
więcej: Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.