To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-31
Ogłoszenie nr 510056993-N-2020 z dnia 31-03-2020 r.
Gmina Stryków: "ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO GRANITOWEGO
NA POTRZEBY REMONTÓW DRÓG W GMINIE STRYKÓW "
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514108-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stryków, Krajowy numer identyfikacyjny 47205783300000,
ul. ul. Kościuszki
27,
95-010
Stryków, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
427 198 002, e-mail
strykow@strykow.pl, faks
427 198 193.
Adres strony internetowej (url): www.bip.strykow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO GRANITOWEGO NA POTRZEBY REMONTÓW DRÓG W GMINIE STRYKÓW "
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.3.2020.EN.PZP.2
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszywa drogowego granitowego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm w ilości 2.000 Mg na potrzeby Gminy Stryków do wykonywania remontów powierzchniowych dróg gruntowych gminnych i utrzymania - naprawy poboczy dla kategorii ruchu KR-1, KR-2 zgodnie z wymaganiami technicznymi WT-4/2010 wg GDDKiA. Przedmiot umowy winien odpowiadać normie PN-EN-13242, jednocześnie przedmiot zamówienia winien być wyłącznie kruszywem granitowym. Dostawy kruszywa będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie drogą telefoniczną i potwierdzenie za pośrednictwem komunikacji elektronicznej: e-mail. Wiadomość elektroniczna będzie określała ilość zamawianego kruszywa granitowego i miejsce dostawy (jednorazowe zgłoszenie zapotrzebowania będzie każdorazowo dotyczyło dostawy kruszywa granitowego w przedziale od 200Mg do 300Mg). Dostawa będzie następowała do miejsca wskazanego przez zamawiającego (na terenie Gminy Stryków) i w terminie określonym przez wykonawcę w ofercie - termin dostawy kruszywa granitowego w przedziale od 200Mg do 300Mg na postawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania stanowi kryterium pozacenowe oceny ofert. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca winien posiadać możliwość dostarczenia w oferowanym terminie od 200Mg do 300Mg kruszywa granitowego, z zastrzeżeniem, że wielkość dostawy w ww. przedziale będzie doprecyzowana przez Zamawiającego w jednorazowym zgłoszeniu. Wykonawca będzie dostarczać kruszywo granitowe własnym transportem samochodowym i samodzielnie rozładowywać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (najczęściej będzie to działka ZGKiM w Strykowie, ul Batorego 25, 95-010 Stryków). Termin realizacji dostawy kruszywa granitowego 0/31,5 mm w przedziale wielkości od 200Mg do 300Mg realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania, to czas liczony od dnia następującego po dniu przekazania jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania do dnia faktycznej dostawy kruszywa w zamówionej wielkości. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy kruszywa granitowego 0/31,5 mm w przedziale wielkości od 200Mg do 300Mg realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 6 dni od dnia ww. zgłoszenia zapotrzebowania. Zaoferowanie dłuższego terminu realizacji dostawy kruszywa granitowego 0/31,5 mm w przedziale wielkości od 200Mg do 300Mg realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania, tj. 7 dni i więcej będzie traktowane jako nieodpowiadające treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i skutkować będzie odrzuceniem oferty. Kruszywo musi spełniać wymogi ogólne dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem podbudowy z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie; Kruszywo nie może zawierać substancji szkodliwych w stosunku do środowiska wg odrębnych przepisów np. azbest, popioły; Kruszywo nie może zawierać żadnych ciał obcych takich jak niesortowane kruszywo, drewno, szkło, plastik, drut, gwoździe, inne metale, domieszek gliny, itp. mogących pogorszyć wyrób końcowy; W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa ww. zanieczyszczeń, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Wykonawcy lub nie przyjmie dostawy. Poprzez sformułowanie "dostawa kruszywa" należy rozumieć sprzedaż kruszywa Zamawiającemu, jego załadunek, dowóz i rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego punkcie rozładunku na terenie Gminy Stryków. Dostawa obejmuje również ważenie kruszywa przy wykonywaniu załadunku. Z czynności tej sporządzony będzie stosowny dokument, który następnie zostanie przedłożony Zamawiającemu. Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy był dołączany dokument określający rodzaj i ciężar dostarczonego towaru/przywiezionego kruszywa, w tym kwity wagowe podające w formie numerowanego wydruku komputerowego ciężar brutto i tarę pojazdu oraz datę załadunku kruszywa, ilość ton kruszywa, datę odbioru przez upoważnioną osobę, markę i nr rejestracyjny pojazdu, którym dostarczono kruszywo, imię i nazwisko kierowcy. Na dodatkowe żądanie Zamawiającego, Wykonawca dołączać będzie atest oraz certyfikat zgodności. Wykonawca winien realizować dostawy w godzinach od 8°° do 15°° każdego dnia roboczego, a w sytuacjach tego wymagających również w innych godzinach/dniach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji tonażu dostarczonego kruszywa poprzez wyrywkową kontrolę wagi transportu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyposażonym w wagę elektroniczną. Dodatkowo Zamawiający zastrzega prawo do kontroli jakości, technicznych właściwości dostarczanego kruszywa, poprzez pobranie jego próbek w celu zlecenia badania laboratoryjnego na potrzeby sprawdzenia czy spełnia ww. normy. W przypadku uzyskania wyników niezgodnych z wymaganiami koszt badań ponosi dostawca kruszywa. W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej wagi z ważeniem kontrolnym lub potwierdzenia badaniem laboratoryjnym niewłaściwej jakości dostarczonego kruszywa, Wykonawca poniesie koszty takich sprawdzeń i badań. Zamawiający ma prawo wyboru laboratorium w którym odbędzie się badanie kruszywa. W przypadku dostawy kruszywa w jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia lub/i w ilości mniejszej od ilości wskazanej w jednorazowym zgłoszeniu zapotrzebowania, Zamawiający może odmówić przyjęcia całej dostawy, lub jej części. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie dostarczyć brakującą ilość kruszywa lub/i kruszywo w jakości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Zaistnienie którejkolwiek z ww. okoliczności będzie traktowane jako zwłoka Wykonawcy w stosunku do terminu wskazanego w ofercie dotyczącego realizacji dostawy kruszywa granitowego 0/31,5 mm w przedziale wielkości od 200Mg do 300Mg na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania. Wykonawca winien w czasie wykonywania dostaw w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób uprawnionych do przebywania w pobliżu rozładunku. Rozliczenie za dostarczone kruszywo będzie dokonywane fakturami wystawianymi za każdą dostawę objętą jednorazowym zgłoszeniem zapotrzebowania, w którym zostanie określona dostawa kruszywa granitowego w przedziale od 200Mg do 300Mg - faktura na podstawie ilości kruszywa faktycznie odebranego. Docelowe miejsce dostawy kruszywa to teren Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie, ul. Batorego 25. Zamawiający zastrzega możliwość dostarczenia materiału w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego zlokalizowane na terenie Gminy Stryków. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2 kruszywo 60.10.00.00-9 usługi w zakresie transportu drogowego Podane w opisie wielkości dostawy kruszywa granitowego 0/31,5 mm są orientacyjne, z zastrzeżeniem, że minimalna dostawa do dnia 31.12.2020 roku wyniesie 2.000 Mg. Stosownie do treści art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje prawo opcji wraz z określeniem okoliczności, w których nastąpi realizacja prawa opcji. Zamawiający dopuszcza zwiększenie przewidywanej ilości dostawy kruszywa granitowego 0/31,5 mm będącego przedmiotem zamówienia o maksymalnie 1.000Mg, tj. do łącznej wielkości dostawy 3.000Mg. Zwiększenie dostawy kruszywa granitowego 0/31,5 mm nastąpi w sytuacji zwiększenia zapotrzebowania Zamawiającego i/lub konieczności utworzenia rezerwy na 2021 rok. Ponieważ zamówienie na dostawę przewiduje prawo opcji, przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego oraz do 12 m-cy po jego zakończeniu z zachowaniem warunków wykonywania dostawy obowiązujących w zamówieniu podstawowym w czasie uruchomienia prawa opcji. Zachowanie warunków dotyczy również odpowiedniego zachowania warunków finansowych obowiązujących w okresie skorzystania z prawa opcji (tj. wynagrodzenie wykonawcy zostanie określone na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie), z zastrzeżeniem art. 142 ust. 5 ustawy Pzp. Skorzystanie z prawa opcji może, ale nie musi nastąpić - w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie i oczekiwanie skorzystania z prawa opcji. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem przez wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych podwykonawcy (o ile są już znane).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158536.59
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PSS-KRUSZYWA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
171220.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STRYKÓW
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.