eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-31

Ogłoszenie nr 510056540-N-2020 z dnia 31-03-2020 r.

Powiat Nakielski: Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511393-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, REGON 092350866, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Nakle nad Notecią, ul. Gimnazjalna 3, 89-100 Nakło nad Notecią, REGON 000230970, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 1, 89-200 Szubin, REGON 090583260, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. kmdr. Bolesława Romanowskiego w Nakle nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 4, 89-100 Nakło nad Notecią, REGON 006225869, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Nakle nad Notecią, ul. Staszica 18, 89-100 Nakło nad Notecią, REGON 000190704, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Samostrzelu, Samostrzel 9, 89-110 Sadki, REGON 000096709, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Zespół Szkół im. Władysława Łokietka w Lubaszczu, Lubaszcz 11A, 89-100 Nakło nad Notecią, REGON 093057559, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Zespół Szkół im. prof. Emila Chroboczka w Szubinie, ul. Kochanowskiego 1, 89-200 Szubin, REGON 000099263, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Zespół Szkół Specjalnych w Karnowie, Karnowo 56, 89-100 Nakło nad Notecią, REGON 092517639, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Kcyni, ul. Rynek 32, 89-240 Kcynia, REGON 092550329, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki, REGON 000199119, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Nakle nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, REGON 092522400, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, REGON 093089594, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, REGON 092512748, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią, ul. Młyńska 5, 89-100 Nakło nad Notecią, REGON 092365081, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28
Dom Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 8, 89-100 Nakło nad Notecią, REGON 093218554, Magdalena Siewkowska, tel. 52 386 66 28


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nakielski, Krajowy numer identyfikacyjny 92350866000000, ul. ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3866621, e-mail aldona.zielinska@powiat-nakielski.pl, faks 523 866 625.
Adres strony internetowej (url): https://pow-nakielski.rbip.mojregion.info/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Powiat Nakielski działa w imieniu własnym oraz, zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie zawartego porozumienia, w imieniu 15. jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego, wskazanych w sekcji I niniejszego ogłoszenia. Powiat Nakielski był uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu własnym oraz 15. jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego. Każdy podmiot uczestniczący w niniejszym postępowaniu zawarł odrębną umowę w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OWO.272.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią oraz następujących jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego: 1. I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Nakle nad Notecią, ul. Gimnazjalna 3, 89-100 Nakło nad Notecią, 2. I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 1, 89-200 Szubin, 3. Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. kmdr. Bolesława Romanowskiego w Nakle nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 4, 89-100 Nakło nad Notecią, 4. Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Nakle nad Notecią, ul. Staszica 18, 89-100 Nakło nad Notecią, 5. Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Samostrzelu, Samostrzel 9, 89-110 Sadki, 6. Zespół Szkół im. Władysława Łokietka w Lubaszczu, Lubaszcz 11A, 89-100 Nakło nad Notecią, 7. Zespół Szkół im. prof. Emila Chroboczka w Szubinie, ul. Kochanowskiego 1, 89-200 Szubin, 8. Zespół Szkół Specjalnych w Karnowie, Karnowo 56, 89-100 Nakło nad Notecią, 9. Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Kcyni, ul. Rynek 32, 89-240 Kcynia, 10. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki, 11. Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Nakle nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, 12. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, 13. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, 14. Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią, ul. Młyńska 5, 89-100 Nakło nad Notecią, 15. Dom Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 8, 89-100 Nakło nad Notecią. Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej [MWh] w okresie od 01.04.2020 r. do 31.03.2022 r. wynosi 2015,233 MWh. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), zawierający lokalizacje i opis punktów poboru energii elektrycznej oraz wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 1 do umowy (wykaz punktów poboru energii elektrycznej objętych umową) oraz nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 705331.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRMEW Obrót S.A.
Email wykonawcy: przetargi@trmewobrot.pl
Adres pocztowy: ul. Ludwika Rydygiera 8
Kod pocztowy: 01-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 748925.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 748925.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 916636.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.