eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną na gorąco

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-31

Ogłoszenie nr 510056393-N-2020 z dnia 31-03-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu: Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną na gorąco

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506329-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63128108000000, ul. ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 593 430, e-mail marlena.jakubiak@zdp.poznan.pl, faks 618 593 429.
Adres strony internetowej (url): bip.zdp.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną na gorąco

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.WO.261.2.6/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2. Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań: Zadanie I - teren gmin: Stęszew, Buk, Dopiewo; Zadanie II - teren gmin: Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne; Zadanie III - teren gmin: Czerwonak, Murowana Goślina; Zadanie IV - teren gmin: Kostrzyn, Swarzędz; Zadanie V - teren gmin: Kleszczewo, Kórnik; Zadanie VI - teren gmin: Komorniki, Mosina. 1. Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania I W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych: 1870P, 1892P, 1894P, 2739P, 2496P, 2497P, 2499P, 2458P, 2492P, 2498P, 2500P, 2412P, 2413P, 2414P, 2415P, 2416P, 2417P, 2450P, 2451P, 2452P, 2454P, 2455P, 2456P, 2458P, 2401P, 2402P, 2403P, 2412P, 2417P, 2391P, 2457P, na terenie gmin Stęszew, Buk, Dopiewo. Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki. Wartość robót nie przekroczy kwoty 200 000,00 zł brutto. Nadzór: Piotr Werner 2. Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania II W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych: 1859P, 1865P, 1872P, 1890P, 1891P, 2061P, 2392P, 2400P, 2404P, 2406P, 2405P, 2417P, 2418P, 2419P, 2420P, 2421P, 2422P, 2423P, 2424P, 2425P, 2427P, 2428P, 2430P, 2431P, na terenie gmin Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne. Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną . Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki. Wartość robót nie przekroczy kwoty 220 000,00 zł brutto. Nadzór: Krystian Przybylski 3. Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania III W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych nr : 2406P, 2407P, 2434P, 2025P, 2029P, 2393P, 2394P, 2395P, 2398P, 2513P na terenie gmin Czerwonak i Murowana Goślina. Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki. Wartość robót nie przekroczy kwoty 200 000,00 zł brutto. Nadzór: Jarosław Czaykowski 4. Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania IV W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych nr : 2407P, 2408P, 2410P, 2411P, 2429P, 2435P, 2436P, 2437P, 2439P, 2441P, 2443P, 2445P, 2446P, 2489P. 2512P, 2514P na terenie gmin Kostrzyn, Swarzędz. Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki. Wartość robót nie przekroczy kwoty 310 000,00 zł brutto. Nadzór: Jarosław Czaykowski 5. Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania V W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych nr : 2410P, 2429P, 2438P, 2440P, 2441P, 2446P, 2447P, 2461P, 2464P, 2468P, 2470P, 2471P, 2472P, 2473P, 2476P, 2477P, 2478P, 2480P, 2489P, 3773P, na terenie gmin Kleszczewo, Kórnik. Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki. Wartość robót nie przekroczy kwoty 310 000,00 zł brutto. Nadzór: Jacek Czerwiński 6. Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania VI W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych nr : 2387P, 2388P, 2389P, 2390P, 2391P, 2412P, 2416P, 2460P, 2461P, 2462P, 2463P, 2464P, 2465P, 2466P, 2469P, 2495P, 2507P (ul. Wołczyńska), 3911P, na terenie gmin Komorniki, Mosina. Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki. Wartość robót nie przekroczy kwoty 200 000,00 zł brutto. Nadzór: Kamil Marzec

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: teren gmin: Stęszew, Buk, Dopiewo;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162582.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowy ANTCZAK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 13
Kod pocztowy: 62-090
Miejscowość: Mrowino
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 308534.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 204737.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 376145.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: teren gmin: Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 178878.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowy ANTCZAK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 13
Kod pocztowy: 62-090
Miejscowość: Mrowino
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 339459.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 225258.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 413847.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: teren gmin: Czerwonak, Murowana Goślina;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162582.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: BUDMAX Justyna Nowacka oraz BRIKBAU Anna Nowacka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konarska 16
Kod pocztowy: 62-035
Miejscowość: Kórnik
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170931.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170931.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 307581.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: teren gmin: Kostrzyn, Swarzędz;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 252000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: BUDMAX Justyna Nowacka oraz BRIKBAU Anna Nowacka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konarska 16
Kod pocztowy: 62-035
Miejscowość: Kórnik
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264942.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264942.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 476748.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: teren gmin: Kleszczewo, Kórnik;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 252000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: BUDMAX Justyna Nowacka oraz BRIKBAU Anna Nowacka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konarska 16
Kod pocztowy: 62-035
Miejscowość: Kórnik
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264942.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264942.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 495936.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: teren gmin: Komorniki, Mosina.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162582.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: BUDMAX Justyna Nowacka oraz BRIKBAU Anna Nowacka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konarska 16
Kod pocztowy: 62-035
Miejscowość: Kórnik
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 197119.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197119.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 331388.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.