eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie dodatkowych robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie - etap I" - 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2020-03-30

Ogłoszenie nr 510056286-N-2020 z dnia 30-03-2020 r.

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie - etap I" - 2 zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Niniejsze zamówienie, jest jednym z zadań projektu realizowanego przez Gminę Miasta Tarnowa pod nazwą "Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie - etap I", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 nr projektu POIS.04.02.00-00-0008/16.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638531-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540000949-N-2020, 540005099-N-2020, 540009866-N-2020; 540013031-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12268012100000, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 6883100, e-mail zdik@zdik.tarnow.pl, faks 14 6883115.
Adres strony internetowej (url): http://zdik.tarnow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie dodatkowych robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie - etap I" - 2 zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDiK.DZ.271.54.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie - etap I" - 2 zadania. 2) Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania (części): a) Zadanie nr 1 obejmuje: wykonanie dodatkowych robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie - etap I" w branży drogowej; b) Zadanie nr 2 obejmuje: wykonanie dodatkowych robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie - etap I" - budowa zbiorników retencyjnych ( otwartego i rurowego); 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót oraz kosztorysach inwestorskich (będących materiałem pomocniczym do wyceny zadania), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 5) Niniejsze zamówienie, jest jednym z zadań projektu realizowanego przez Gminę Miasta Tarnowa pod nazwą "Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie - etap I", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 nr projektu POIS.04.02.00-00-0008/16. 6) Zamawiający wymaga udzielenia (dotyczy każdego zadania) przez Wykonawcę: a) 3 lat gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia, b) minimum 8 lat rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem zapisu w ust. 14 rozdz. I pkt 4 SIWZ (zadanie nr 1), w ust. 14 rozdz. II pkt 4 SIWZ (zadanie nr 2). 7) Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się: a) w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych; b) dla wymienionych materiałów i urządzeń z dniem ich wymiany. 8) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu uzyskane gwarancje producenta na wbudowane materiały i urządzenia. W przypadku, gdy okres gwarancji producenta jest krótszy niż okres gwarancji wskazany powyżej, Wykonawca udziela gwarancji uzupełniającej do tego okresu. Udzielenie gwarancji uzupełniającej nie wymaga wydania dokumentu gwarancyjnego. 9) W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad przedmiotu umowy w terminie wyznaczonym w trybie określonym w umowie. W przypadku, gdy w okresie gwarancyjnym ilość napraw nawierzchni jezdni przekroczy 10 % całego zakresu robót nawierzchniowych, Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany tej warstwy na całym odcinku (dotyczy zadania nr 1). 10) Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi. 11) Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 12) Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji robót budowlanych z Wykonawcą zamówienia podstawowego; w przypadku jakichkolwiek trudności w osiągnięciu porozumienia z Wykonawcą zamówienia podstawowego Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 13) Wykonawca zobowiązany jest do obecności na naradach koordynacyjnych, w których uczestniczyć będą przedstawiciele, Wykonawcy zakresu podstawowego, Zamawiającego i inspektorzy nadzoru, a także inne osoby wskazane przez strony umowy. 14) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej czasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz zabezpieczenia przejścia pieszych, dojść i dojazdów do istniejących posesji, z uwzględnieniem konieczności zapewnienia nieograniczonego dostępu do Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza, a także pisemne powiadomienie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie, Policji, Straży Miejskiej oraz służb ratunkowych o dacie rozpoczęcia robót na 7 dni przed przystąpieniem do wykonywania prac. 15) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku, tj. od godz. 7.00 do 22.00 oraz minimum w 2 soboty w miesiącu w systemie jednozmianowym, przy czym, jeżeli nie wynika to z okoliczności wyjątkowych, praca na każdej zmianie powinna być związana z faktyczną realizacją prac wynikających z założonego harmonogramu, a nie ograniczać się do utrzymania i zabezpieczenia placu budowy. 16) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości odpowiadającej co najmniej wartości kontraktu. Kopię dowodu zawarcia ubezpieczenia, poświadczoną za zgodność z oryginałem Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia upłynie w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia działalności na dalszy okres i przedłożenia dowodu zawarcia umowy ubezpieczenia w ciągu 7 dni od daty upływu ważności ubezpieczenia. Ochrona z tytułu ubezpieczenia musi obejmować wszystkich uczestników realizacji zamówienia objętego przedmiotową umową, w tym podwykonawców. 17) W związku z otrzymaniem dofinansowania z Europejskich Funduszy Wykonawca zobowiązany jest do stosowania odpowiedniego logo w dokumentach budowy; 18) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym oraz Wykonawcą zamówienia podstawowego harmonogramu rzeczowo-finansowego z podziałem co najmniej na kategorie robót podane przez Zamawiającego zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie zadania do Instytucji Zarządzającej POliŚ na lata 2014 - 2020 (RPO WM); harmonogram rzeczowo-finansowy zostanie przedłożony w terminie 7 dni od podpisania umowy; w miarę potrzeb i postępu prac Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji harmonogramu, przy czym każda zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego; Wykonawca powinien uwzględnić przy przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego typowo niekorzystne warunki pogodowe, które mogą ograniczyć postęp robót oraz inne okoliczności mogące mieć wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233225-2


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233220-7, 45233140-2, 45111200-0, 45232130-2, 45232453-2, 45232424-0, 71330000-0, 45232454-9, 45110000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie - etap I" w branży drogowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2388347.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eurovia Polska S.A.
Email wykonawcy: rzeszow@eurovia.pl; marcin.rachwal@eurovia.pl
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2678166.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2678166.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3820186.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 73%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 73 do drogi krajowej nr 94 w mieście Tarnowie - etap I" - budowa zbiorników retencyjnych ( otwartego i rurowego)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1408567.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eurovia Polska S.A.
Email wykonawcy: rzeszow@eurovia.pl; marcin.rachwal@eurovia.pl
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2108188.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2108188.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2801383.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.