eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie ZDP Poznań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-22

Ogłoszenie nr 510056244-N-2019 z dnia 22-03-2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu: Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie ZDP Poznań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513642-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63128108000000, ul. ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 593 430, e-mail marlena.jakubiak@zdp.poznan.pl, faks 618 593 429.
Adres strony internetowej (url): https://zdp.poznan.pl/; http://bip.zdp.poznan.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie oznakowania pionowego na terenie ZDP Poznań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.WO.261.2.4/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu oznakowania pionowego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części: 1) Zadanie 1. Teren gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki, Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne; 2) Zadanie 2. Teren gmin: Czerwonak, Kostrzyn, Murowana Goślina, Pobiedziska, Swarzędz; 3) Zadanie 3: Teren gmin: Kleszczewo, Kórnik, Mosina, Stęszew. 3. Zakres usług objętych zamówieniem: 1) wymiana znaków drogowych pionowych z montażem słupka/stelaża lub bez montażu słupka/stelaża; 2) wymiana zniszczonych lub montaż nowych słupków/znaków; 3) poprawienie, regulacja znaków w pionie i kąta ich ustawienia; 4) wymiana stóp fundamentowych znaków; 5) mycie znaków i tablic drogowych; 6) wycinka gałęzi drzew i krzewów zasłaniających widoczność znaków; 7) tymczasowe oznakowanie miejsc awaryjnych. 4. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) Wykonawca w trakcie realizacji prac związanych z uzupełnieniem i wymianą znaków drogowych pionowych wykona m.in. następujące czynności: a) zakup i transport znaków, które na odwrotnej stronie winny posiadać tabliczkę znamionową zawierającą dane identyfikujące producenta znaku, typ folii odblaskowej i datę produkcji znaku; b) zakup i transport uchwytów do znaków; c) zakup i transport rur ocynkowanych na słupki i konstrukcje wsporcze; d) przygotowanie słupków i konstrukcji wsporczych; e) wykonanie fundamentów z betonu kl. C-16/20; f) montaż lub demontaż znaków do słupków lub konstrukcji wsporczych; g) wykonanie dokumentacji fotograficznej; h) wywóz starych znaków, słupków i konstrukcji wsporczych do wskazanego Obwodu Drogowego lub składowisko Wykonawcy. 2) W zakresie odnowy i regulacji znaków drogowych pionowych Wykonawca jest zobowiązany wykonać m.in.: a) wymianę znaku; b) wykonanie fundamentu; c) wymianę słupka lub konstrukcji wsporczej; d) wyprostowanie słupków i stelaży; e) wyprostowanie słupków i stelaży z wymianą fundamentów; f) wyprostowanie tarczy znaków i tablic; g) wyprostowanie tarczy znaków i tablic z wymianą uchwytów; h) mycie znaków i tablic drogowych; i) wycinkę gałęzi drzew i krzewów zasłaniających widoczność znaku. 3) W zakresie tymczasowego oznakowania miejsc awaryjnych (ubytki w nawierzchni, zapadnięta (uszkodzona) studnia, studzienka kanalizacyjna, wyrwa w poboczu, chodniku itp. miejsca zagrażające bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego) lub miejsce wypadku drogowego, Wykonawca jest zobowiązany wykonać m.in.: a) załadunek i transport tymczasowego oznakowania na miejsce awarii, b) zlokalizowanie miejsca; c) ustawienie znaków (np. U-21a, U-21b, U-20a) z wykorzystaniem podstaw do zamocowania słupków; d) utrzymanie oznakowania tymczasowego; e) odbiór tymczasowego oznakowania (po wykonaniu naprawy uszkodzonego miejsca, na polecenie Inspektora nadzoru). Ilości prac podane są w formularzach cenowych (zał. 2 do SIWZ, w zakresie danej części). Ww. ilości są szacunkowe, ich rzeczywista ilość wynikać będzie z bieżących potrzeb, jednak nie przekroczy ilości podanych w formularzach. Ze względu na posiadanie przez Zamawiającego, w ograniczonych ilościach, niektórych typów znaków, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania przez Wykonawcę tych materiałów w pierwszej kolejności. 5. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik 6 do SIWZ. 6. Zamówienie należy realizować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach. 7. Wykonawca zobowiązuje się do ciągłego posiadania dwóch kompletów zestawu awaryjnego tj. znaków: A-7, B-2, B-20, D-6, D-6b, U-20a, U-21a i U-21b. 8. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić usługi w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 9. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pojazdów używanych do realizacji usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca prowadzonych prac zgodnie z własnym zatwierdzonym projektem organizacji ruchu lub zgodnie z projektem udostępnionym przez ZDP w Poznaniu. Oznakowanie musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Oznakowanie musi być utrzymywane w należytym stanie przez cały czas wykonywania usługi. Projekt tymczasowej organizacji ruchu stanowi załącznik 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45316213-1


Dodatkowe kody CPV: 34922100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1. Teren gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki, Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114010.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ewa Antczak, prowadząca działalność gospodarczą pn.: "BUDOWA I UTRZYMANIE DRÓG EWA ANTCZAK"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pogodna 5
Kod pocztowy: 62-081
Miejscowość: Baranowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138873.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138873.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138873.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2. Teren gmin: Czerwonak, Kostrzyn, Murowana Goślina, Pobiedziska, Swarzędz;

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę, którą Zamawiający odrzucił. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3. Teren gmin: Kleszczewo, Kórnik, Mosina, Stęszew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 89505.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CYROGRAF24 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poznańska 39
Kod pocztowy: 62-007
Miejscowość: Jerzykowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103947.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103947.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116966.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.