eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-30

Ogłoszenie nr 510056049-N-2020 z dnia 30-03-2020 r.

Zarząd Powiatu Legnickiego: Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505126-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540015603-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Legnickiego, Krajowy numer identyfikacyjny 39064720000000, ul. Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 243 560, e-mail amin@starostwo.legnica.pl, faks 767 243 406.
Adres strony internetowej (url): http://bip.sp-legnica.dolnyslask.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZ.272.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część druga dotycząca budynku kotłowni Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie kotłów wodnych oraz kotła wodno-parowego wraz z montażem powietrznej pompy ciepła i wymianą zewnętrznej instalacji pary. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej rozdział XXII niniejszej specyfikacji. Roboty budowlane obejmują pełny zakres robót budowlano-montażowych niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym branży: a)sanitarnej, w szczególności w zakresie: - demontażu starych kotłów olejowych wraz z instalacjami kotłów i zużytą armaturą, - zabudowy dwóch nowych kotłów wodnych kondensacyjnych na olej opałowy - zabudowy nowego kotła wodno-parowego na olej opałowy; - montażu nowych instalacji wewnętrznych kotłów wodnych i kotła parowego, - wymiany zewnętrznej instalacji pary, - wymiany instalacji paliwową w kotłowni; - montażu pozostałej armatury kotłów (w tym zbiornika kondensatu) - wymiany instalacji c.u.w. w kotłowni wraz z montażem nowych zasobników ciepłej wody użytkowej; - montażu powietrznej pompy ciepła wraz z instalacjami i armaturą sanitarną. b)elektrycznej, w szczególności w zakresie: - wymiany linii kablowej zasilającej kotłownię; - wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z szafką sterowniczą, - zabudowy instalacji zasilającej powietrzną pompę ciepła. c)konstrukcyjno-budowlanej, w szczególności w zakresie: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - remontu wnętrza kotłowni: sufitów, ścian i posadzek, d)innych branż w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej i obowiązujących przepisów prawa, w tym w zakresie BHP i p.poż. dla kotłowni. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia pomieszczeń kotłowni we wszelkie wymagane przepisami prawa oznaczenia, instrukcje i sprzęt w zakresie ochrony p.poż i BHP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45215214-0, 45315000-8, 45332200-5, 45332400-7, 45400000-1, 45421130-4, 45442100-8, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 626968.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gramet Sławomir Gray
Email wykonawcy: gramet@gramet.pl
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 116
Kod pocztowy: 62-030
Miejscowość: Luboń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1053833.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1053833.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1521992.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.