eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Rozbudowa Przedszkola Nr 7 w Kościerzynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-22

Ogłoszenie nr 510055953-N-2019 z dnia 22-03-2019 r.

Gmina Miejska Kościerzyna: Rozbudowa Przedszkola Nr 7 w Kościerzynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511791-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Kościerzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 19167512600000, ul. ul. 3 Maja , 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 802 300, e-mail wizp@koscierzyna.gda.pl, faks 586 802 320.
Adres strony internetowej (url): www.bip.koscierzyna.gda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Przedszkola Nr 7 w Kościerzynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 5/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu robót budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy. Zakres zamówienia obejmuje: ? wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń; ? wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego, STWiORB, przedmiaru i kosztorysu dla projektowanej inwestycji, ? sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji, ? przeprowadzenie robot budowlanych i zagospodarowanie terenu zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, ? wyposażenie obiektu, ? uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie / zgłoszenia zakończenia robót budowlanych właściwemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego, ? przekazanie zamawiającemu przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy. W ramach rozbudowy budynku planowanie jest m.in.: ? Rozbudowa przedszkola samorządowego, ? Zagospodarowanie terenu: 1 - rozbiórka piaskownicy 2 - rozbiórka śmietnika 3 - demontaż lamp 4 - wycinka drzew i krzewów kolidujących z drogą p. poż. 5 - rozbiórka istniejącej drogi z płyt wraz z krawężnikami 6 - rozebranie istniejącej bramy 7 - rozebranie schodów i chodnika przy budynku 8 - wykonanie nowych schodów i chodnika z kostki betonowej ograniczone obrzeżami 9 - wykonanie nowej bramy wjazdowej 10 - droga ppoż. z placem manewrowym z kostki betonowej ograniczone krawężnikiem betonowym 11 - zabezpieczenie skarpy przy drodze poprzez wykonanie muru oporowego lub umocnienie skarpy 12 - uzupełnienie czarnoziemem po robotach. ? Dostosowanie budynku do wymogów ppoż. - m.in. elementy oddzielenia ppoż. W odpowiedniej klasie odporności pożarowej, ? Wykonanie instalacji wraz z połączeniem ich z istniejącymi instalacjami: 1 - wodociągowej z istniejącego węzła ciepłowniczego znajdującego się w istniejącej części przedszkola, prowadzonej na zewnątrz i wewnątrz budynku, 2 - kanalizacyjnej, 3 - centralnego ogrzewania z istniejącego węzła ciepłowniczego znajdującego się w istniejącej części przedszkola, prowadzonej na zewnątrz i wewnątrz budynku, 4 - elektrycznej z oprawami LED, 5 - salach instalacje do montażu rzutnika, 6 - hydrant wewnętrzny hp25.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71320000-7, 45210000-2, 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45320000-6, 45421000-4, 45233251-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 609756.10
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INVEST WOŁOSZYK Wojciech Wołoszyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Liliowa 20,Kościerzyna-Wybudowanie
Kod pocztowy: 83-400
Miejscowość: Kościerzyna
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 732000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 732000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1452386.37
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.