eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Wyszkowskiego na terenie gminy Wyszków w okresie od 16.03.2020 r. do 30.12.2020 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-30

Ogłoszenie nr 510055664-N-2020 z dnia 30-03-2020 r.

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Wyszkowskiego na terenie gminy Wyszków w okresie od 16.03.2020 r. do 30.12.2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514888-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 55066846200000, ul. Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 420 750, e-mail starostwo@powiat-wyszkowski.pl, faks (029) 742 25 10.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Wyszkowskiego na terenie gminy Wyszków w okresie od 16.03.2020 r. do 30.12.2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Sz.272.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Wyszków o całkowitej długości 47,828 km, w tym: o poza obszarem miejskim: 42,178 km. o na obszarze miasta Wyszków: 5,650 km. Zakres zadania dla dróg powiatowych poza obszarem miejskim : 1) Kontrola stanu czystości i zbieranie nieczystości w pasach drogowych oraz wywóz i przekazanie śmieci koncesjonowanemu odbiorcy - potwierdzone odpowiednimi dokumentami. 2) Omiatanie ulic i zatok na terenie miejscowości Kamieńczyk, Rybno, Rybienko Nowe - zebranie, usuwanie nieczystości, liści, oczyszczenie opasek, odsłonięcie krawężników, zebranie ziemi, usuwanie trawy, 3) Wykaszanie poboczy odcinków dróg każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego szerokości średnio do 1,50 m, Zakres zadania dla dróg powiatowych na obszarze miasta Wyszków: 1) Kontrola stanu czystości i zbieranie nieczystości w pasach drogowych ulic miejskich oraz wywóz i przekazanie śmieci koncesjonowanemu odbiorcy - potwierdzone odpowiednimi dokumentami. 2) Omiatanie ulic, zatok i parkingów na terenie miasta - zebranie, usuwanie nieczystości, liści, oczyszczenie opasek, odsłonięcie krawężników, zebranie ziemi, usuwanie trawy. 3) Omiatanie chodników na terenie miasta, w tym: zebranie, usuwanie nieczystości, liści, usuwanie trawy między elementami drobnowymiarowymi. 4) Koszenie trawników na terenie miasta z wygrabieniem i wywiezieniem skoszonego pokosu oraz zebranie nieczystości widocznych po wykoszeniu. 5) Wygrabienie i wywiezienie liści, w tym: usunięcie liści znajdujących się przy krawężniku oraz z chodnika przy grabionych trawnikach. 6) Bieżąca pielęgnacja krzewów (klombów) w pasach drogowych dróg ulic miejskich tj. ul. I. Daszyńskiego, ul. Świętojańska w okresie (od kwietnia do listopada): odchwaszczanie, podlewanie (w przypadku konieczności), cięcia pielęgnacyjne, uzupełnianie wyściółkowania korą - wg potrzeb. 7) Wywóz śmieci z koszy ulicznych ul. Świętojańska, ul. I. Daszyńskiego, Aleja Wolności, ul. Jagiellońska ul. Powstańców siedem razy w tygodniu ilość koszy 25 szt. od dnia 16.04.2020 r. do dnia 30.12.2020 r. Uwaga: Dokładny wykaz prac z podaną krotnością przewidzianą do wykonania w okresie trwania umowy podany jest w załączniku nr 3 - "Szczegółowa Charakterystyka Robót". Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Roboty realizowane przez Wykonawcę będą obejmowały każdą pracę, która jest konieczna dla spełnienia wymagań określonych umową lub, która jest implikowana przez umowę, lub która wynika z jakiegokolwiek zobowiązania Wykonawcy, a także wszystkie prace nie wymienione w umowie, ale które mogą być wywnioskowane, jako konieczne dla stabilności lub ukończenia, lub bezpiecznego, niezawodnego i sprawnego wykonania przedmiotu umowy. 2) Materiały sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 3) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zagospodaruje odpady zgromadzone i powstałe w trakcie wykonywania prac. Zamawiający nie będzie dodatkowo pokrywał kosztów składowania i utylizacji odpadów pochodzących z wykonanych prac. 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację gospodarki odpadami wymaganą przepisami szczególnymi i udostępnić ją Zamawiającemu na jego żądanie. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawcę obowiązują następujące warunki zapewnienia bezpieczeństwa i organizacji ruchu w okresie wykonania zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwego nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy (w tym do wykonywania usług w kamizelkach odblaskowych) oraz odpowiedniego zabezpieczenia miejsca robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym b) Przy prowadzeniu prac w zakresie przewidzianym w umowie - wykonywanych mechanicznie, pojazd wykonujący te prace musi być oznakowany i wyposażony w urządzenia zabezpieczające zgodnie z Instrukcją Oznakowania Robót Prowadzonych w Pasie Drogowym. c) Przy prowadzeniu pozostałych prac Wykonawca ma obowiązek montażu oznakowania i zabezpieczeń na własny koszt. Zabezpieczenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Klauzule społeczne: 1.Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę min. 1 osobę wykonującą czynności podczas realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy. 2.Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy listę osób wykonujących wskazane czynności. 3.W celu udokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę wskazanych osób, Wykonawca lub Podwykonawca przedstawi Zamawiającemu zanonimizowaną umowę o pracę wskazanych pracowników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6


Dodatkowe kody CPV: 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 204450.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Grzegorz Jeż
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Somianka 54
Kod pocztowy: 07-203
Miejscowość: Somianka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 182062.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 182062.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220538.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.