eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni zawodowych i biura projektu w ramach realizacji projektu pn."Aktywni Zawodowo"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-27

Ogłoszenie nr 510055443-N-2020 z dnia 27-03-2020 r.

Powiat Świecki: Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni zawodowych i biura projektu w ramach realizacji projektu pn.: "Aktywni Zawodowo"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Aktywni Zawodowo" nr RPKP.10.02.03-04-0014/19 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 10 Innowacyjna edukacja Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514759-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540034773-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Świecki, Krajowy numer identyfikacyjny 92350978000000, ul. ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 56 83 100, e-mail przetargi@csw.pl, faks 52 56 83 102.
Adres strony internetowej (url): pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni zawodowych i biura projektu w ramach realizacji projektu pn.: "Aktywni Zawodowo"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZEA.251.3.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1)dostawa sprzętu komputerowego do pracowni zawodowych znajdujących się w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Świeciu przy ul. Kościuszki 6a, 86-100 Świecie: a)monitor do pracowni informatycznej i pracowni mechanicznej/mechatronicznej - 32 sztuki, b)komputer stacjonarny klasy PC z myszką, klawiaturą, oprogramowaniem do pracowni informatycznej i pracowni mechanicznej/ mechatronicznej - 32 sztuki, c)zestaw komputerowy (monitor + jednostka centralna) z myszką, klawiaturą, oprogramowaniem do pracowni ekonomicznej i handlowej - 24 sztuki, d)pakiet biurowy - licencja na 56 stanowisk, e)program antywirusowy - licencja na 56 stanowisk, f)drukarka sieciowa (urządzenie wielofunkcyjne) do pracowni hotelarskiej, pracowni logistycznej, pracowni handlowej i pracowni ekonomicznej - 4 sztuki, g)drukarka kolorowa A3 (urządzenie wielofunkcyjne) do pracowni ekonomicznej - 1 sztuka; 2) dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki oraz obróbki video - licencja na 10 stanowisk dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem przy ul. Myśliwskiej 1, 86-170 Nowe; 3) dostawa sprzętu komputerowego do Punktu Informacji i Kariery PIK w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Świeciu przy ul. Kościuszki 6a, 86-100 Świecie - przenośny komputer z myszką, oprogramowaniem, pakietem biurowym i antywirusem - laptop - 1 sztuka; 4) dostawa sprzętu komputerowego do biura projektu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Świeciu przy ul. Kościuszki 6a, 86-100 Świecie: a) przenośny komputer z myszką, oprogramowaniem, pakietem biurowym i antywirusem - laptop - 2 sztuki, b) drukarka czarna laserowa - 1 sztuka, c) urządzenie wielofunkcyjne kolorowe atramentowe - 1 sztuka.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 30213300-8, 30237410-6, 30237460-1, 30231300-0, 30213100-6, 30232110-8, 30232150-0, 48000000-8, 48761000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 279469.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OGÓLNOPOLSKA GRUPA IT Danuta Walczak
Email wykonawcy: przetargi@ogit.pl
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 3/161
Kod pocztowy: 10-072
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227825.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227825.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 399417.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.