To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-27
Ogłoszenie nr 510055363-N-2020 z dnia 27-03-2020 r.
Centrum Usług Wspólnych w Markach: Wyposażenie pracowni przedmiotowej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Stefana Roweckiego "Grota" w Markach w ramach Projektu - Mistrzowie Kompetencji w Gminie Miasto Marki w podziale na części. Liczba części - 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Mistrzowie Kompetencji w Gminie Miasto Marki", nr RPMA.10.01.01-14-a445/18 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517097-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540039018-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Markach, Krajowy numer identyfikacyjny 14122862700000,
ul. ul. Klonowa
7,
05-270
Marki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 771 37 34, e-mail
andrzej.motyka@marki.pl, faks
22 771 35 86.
Adres strony internetowej (url): www.bip.marki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pracowni przedmiotowej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Stefana Roweckiego "Grota" w Markach w ramach Projektu - Mistrzowie Kompetencji w Gminie Miasto Marki w podziale na części. Liczba części - 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.271.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje: dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynku będącego siedzibą Szkoły Podstawowej nr 4 im. Stefana Roweckiego "Grota" w Markach (adres siedziby 05-270 Marki ul. Wspólna 42) następującego wyposażenia pracowni matematycznych, przyrodniczych i TiK: 1) 15 szt. laptopów; 2) 1 szt. monitora interaktywnego 75" (wraz z montażem na ścianie w pracowni i podłączeniem do sieci i uruchomieniem). 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu oraz jego specyfikację techniczną został zawarty w załącznikach nr 1 i nr 1a do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 30231320-6, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1: IT - dostawa laptopów - 15 szt. (zgodnie z załącznikiem nr 1) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33450
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. "HORYZONT" Krzysztof Lech
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41143.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji dostępowych wraz z rocznym wsparciem dla 10 użytkowników do systemu ERP TETA EDU (do pracy zdalnej).
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.