eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › "Dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni przygotowania zawodowego przedmiotów zawodowych (4 części) w ramach projektu "Zawodowcy na start" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-21

Ogłoszenie nr 510055302-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie: "Dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni przygotowania zawodowego przedmiotów zawodowych (4 części) w ramach projektu "Zawodowcy na start" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zawodowcy na start" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513120-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69070548200000, ul. ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 534 097, e-mail bzp@pcen.pl, faks 178 534 682.
Adres strony internetowej (url): www.pcen.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni przygotowania zawodowego przedmiotów zawodowych (4 części) w ramach projektu "Zawodowcy na start" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PU-ZnS-3211/1/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, zgodnego z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi w Polsce, wyposażenia pracowni przygotowania zawodowego w ramach projektu "Zawodowcy na start" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020". Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Opis, zakres i przedmiot części: Część I: Dostawa wyposażenia laboratoryjnego do pracowni analitycznej w Zespole Szkół Technicznych w Strzyżowie ul. Mickiewicza 11, 38-100 Strzyżów, obejmująca: Destylarkę - 4 szt., Młyn kulowy - 1 szt., Psychometr aspiracyjny - 1 szt., Elektrolizer - 1 szt., Mieszadło magnetyczne - 2 szt. Część II: Dostawa wyposażenia do pracowni pojazdów samochodowych dla Centrum Praktycznego Kształcenia w Dobrzechowie, obejmująca: Przyczepę samochodową o ładowności do 750 kg z hamulcem najazdowym do nauki pomiaru siły hamowania - 1 szt., Klucze dynamometryczne o zakresie 6 -30 Nm, mocowanie 1/4" - 2 szt., Noże tokarskie - 1 zestaw. Część III: Dostawa wyposażenia do pracowni dla geodetów w Zespole Szkół Agro-Technicznych im. W. Witosa w Ropczycach, obejmująca: Niwelator kodowy -1 szt., Statyw do niwelatora - 1 szt., Łaty niwelacyjne - 2 szt. Cz. IV Dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotów budowlanych dla Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach, obejmująca: Modele i rysunki konstrukcji budowlanych i ich elementów - 1 zestaw, Tablice poglądowe przedstawiające rodzaje wiązania murów - 1 zestaw, Próbki składników zapraw budowlanych stosowanych w robotach murarskich i tynkarskich - 1 zestaw, Plansze sprzętu budowlanego z podaniem jego parametrów technicznych - 1 zestaw, Biblioteczka zawodowa: dokumentacje projektowe, instrukcje, normy, procedury, przewodniki, regulaminy, przepisy prawne właściwe dla danego stanowiska - 1 zestaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do pracowni analitycznej do Zespołu Szkół Technicznych w Strzyżowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6358.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALCHEM Grupa Sp. z o.o. ul. Polna 21, 87-100 Toruń o/Rzeszów
Email wykonawcy: rzeszow@alchem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Boya Żeleńskiego 25b
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20602.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19956.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20602.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do pracowni pojazdów samochodowych dla Centrum Praktycznego Kształcenia w Dobrzechowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2503.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa MAJSTER Robert Tubielewicz
Email wykonawcy: majster@szczecinek.gawex.pl
Adres pocztowy: ul. 1-go Maja 13/1
Kod pocztowy: 78-400
Miejscowość: Szczecinek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6186.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6186.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9981.45
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do pracowni dla geodetów w Zespole Szkół Agro-Technicznych im. W. Witosa w Ropczycach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4726.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Leica Geosystems Sp. z o.o.
Email wykonawcy: filip.wolak@leica-geosystems.com
Adres pocztowy: ul. Przasnyska 6B
Kod pocztowy: 01-756
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4423.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4423.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9969.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do pracowni przedmiotów budowlanych dla Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W tej części zamówienia wpłynęły dwie oferty, z których każda przewyższa kwotę zabezpieczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia wynoszącą 10 970,59 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, zatem unieważnia się postępowanie w części IV na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp: "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty".

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.