eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolski › Rewitalizację terenów gminy Głogów Młp. w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-27

Ogłoszenie nr 510055080-N-2020 z dnia 27-03-2020 r.

Gmina Głogów Małopolski: Rewitalizację terenów gminy Głogów Młp. w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507329-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540031815-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Głogów Małopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 69058207400000, ul. ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 7897000, e-mail zamowienia@glogow-mlp.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://bip.glogow-mlp.pl/
Adres profilu nabywcy: http://www.glogow.ires.pl/10785,14053,21392/21392/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizację terenów gminy Głogów Młp. w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia była rewitalizacja terenów gminy Głogów Młp. w poniżej zakresie. Zamówienie zostało podzielone jest na 3 części. Część I - Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego przy stawach w Głogowie Młp. Zakres rzeczowy obejmował : a) wykonanie obiektów kubaturowych -pawilon sezonowy wielofunkcyjny; -wiata do tańca; -altana grillowa; b) wykonanie ciągów komunikacyjnych; -ciąg komunikacji jezdnej; -ciągi komunikacji pieszej; -ciąg komunikacji pieszej w rejonie plaży; -pomost pływający szt.2; -plac manewrowy c) wykonanie obiektów rekreacyjnych -ławostoły zadaszone szt.2 -place do grillowania szt.2 -boisko do siatkówki plażowej -boisko do siatkówki plażowej -plac zabaw dla dzieci -linarium dla dzieci -skałki wspinaczkowe -plaże przy zbiornikach wodnych Część II - Budowa i zagospodarowanie parku na osiedlu Rogoźnica przy ul. św. M. Kolbego w Głogowie Młp. W zakres rzeczowy inwestycji wchodzi: -wiata ze sceną; -ławostoły zadaszone; ławki parkowe i kosze; plac zabaw dla dzieci wraz ze ścianką wspinaczkową; ciągi spacerowe, chodniki-alejki; oświetlenie na słupach z oprawami LED,; nasadzenia zieleni; Część III - Zagospodarowanie parku w Rudnej Małej w gminie Głogów Młp. Zakres rzeczowy obejmował : wykonanie małej architektury w postaci ławek, koszy na śmiecie, stolików do gry, placu zabaw; nasadzenia zieleni; wykonanie ciągów pieszych; UWAGA: Zakres rzeczowy nie obejmuje wykonacie siłowni zewnętrznej w miejscowości Rudna Mała, która została ujęta w dokumentacji projektowej. Zakres robót dla poszczególnych części określono szczegółowo w części B SIWZ. Warunki prowadzenia prac zostały opisane w części C SIWZ. Opisane w dokumentacji technicznej materiały/urządzenia były standardem oczekiwanym przez Zamawiającego, jednak istniała możliwość stosowania materiałów/urządzeń równoważnych tzn. o parametrach/jakości nie gorszych niż tych wskazanych w SIWZ - część techniczna. Wykonawca zobowiązany był wskazać w ofercie aprobaty techniczne lub certyfikaty rozwiązań materiałowych równoważnych do projektowanych. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub w kosztorysie ofertowym, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust,1-3 uPzp, Zamawiający dopuszczał oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. W przypadku niewskazania proponowanego rozwiązania równoważnego Zamawiający uznawał, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w specyfikacji technicznej - część B SIWZ. Zamawiający wymagał zaoferowania przez każdego z Wykonawców dla każdej części co najmniej podstawowego okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia tj. 3 lat. Istniała możliwość zaoferowania dodatkowej gwarancji określonej w § 16 SIWZ, przez co można było uzyskać dodatkowe 36 pkt w kryterium - Dodatkowa gwarancja. 7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany za pomocą osób opisanych w § 28 części A SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45112710-5


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45233161-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego przy stawach w Głogowie Młp.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3004029.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOLKAN Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mikołaja Reja 12
Kod pocztowy: 35-211
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33723087.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3723087.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4644067.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

w zakresie następujących robót: 1) Firma Usługowa "DSB" Adam Witek, Kielnarowa 61, 36-020 Tyczyn, NIP: 813-342-51-51 w zakresie Zagospodarowanie - ciągi piesze, nawierzchnie (zasoby podmiotu trzeciego) 2) Firma Produkcyjno - Usługowo- Handlowa MARPIS Sp. z o.o. Stobierna 9, 36-002 Jasionka NIP: 517-036-60-33 - mała architektura (zasoby podmiotu trzeciego) 3) Amperon Elektryka Sp. zo.o. ul. Tadeusza Czackiego 2, 35-045 Rzeszów, NIP: 813-373-07-01 - instalacje elektryczne 4) Zakład Instalacji Sanitarnych Jan Wilk ul. Władysława IV 9, 35-617 Rzeszów, NIP: 813-00-00-095 - instalacje sanitarne


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa i zagospodarowanie parku na osiedlu Rogoźnica przy ul. św. M. Kolbego w Głogowie Młp

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1169037.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOLKAN Sp. z o.o. ul. Mikołaja Reja 12
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mikołaja Reja 12
Kod pocztowy: 35-211
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1673620.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1673620.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2112843.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

w zakresie następujących robót: 1) Firma Usługowa "DSB" Adam Witek, Kielnarowa 61, 36-020 Tyczyn, NIP: 813-342-51-51 w zakresie Zagospodarowanie - ciągi piesze, nawierzchnie (zasoby podmiotu trzeciego) 2) Firma Produkcyjno - Usługowo- Handlowa MARPIS Sp. z o.o. Stobierna 9, 36-002 Jasionka NIP: 517-036-60-33 - mała architektura (zasoby podmiotu trzeciego) 3) Amperon Elektryka Sp. zo.o. ul. Tadeusza Czackiego 2, 35-045 Rzeszów, NIP: 813-373-07-01 - instalacje elektryczne 4) Zakład Instalacji Sanitarnych Jan Wilk ul. Władysława IV 9, 35-617 Rzeszów, NIP: 813-00-00-095 - instalacje sanitarne


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zagospodarowanie parku w Rudnej Małej w gminie Głogów Młp

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 709586.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: LIDER: "BRUK-DAR" Dariusz Skawiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Breń Osuchowski 91
Kod pocztowy: 39-304
Miejscowość: Czermin
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: PARTNER: Zakład Remontowo-Budowlany Roman Olszowy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna
Kod pocztowy: 36-147
Miejscowość: Kosowy
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 872473.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 872473.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1030689.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.