eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Budowa dróg w Natolinie wraz z oświetleniem



Ogłoszenie z dnia 2019-03-21

Ogłoszenie nr 510054939-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.

Gmina Grodzisk Mazowiecki: Budowa dróg w Natolinie wraz z oświetleniem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655601-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Grodzisk Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 52478900000000, ul. ul. Kościuszki 32A , 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 555 146, e-mail urzad@grodzisk.pl, faks 227 555 327.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grodzisk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dróg w Natolinie wraz z oświetleniem

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.157.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Budowa dróg w Natolinie wraz z oświetleniem" 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację n/w zadań inwestycyjnych: 1) Budowa ul. Kasieńki w Natolinie. 2) Budowa ul. Kornelii w Natolinie. 3) Budowa ul. Hanny w Natolinie. 4) Budowa oświetlenia w ul. Sylwii w Natolinie. Przedmiot zamówienia obejmuje również m.in. obsługę geodezyjną, zabezpieczenie terenu robót, tymczasową i stałą organizację ruchu, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie niezbędnych dokumentów umożliwiających użytkowanie dróg (np. przyjęte bez sprzeciwu nadzoru budowlanego zawiadomienie o zakończeniu robót). 3. Ogólny zakres robót dla poszczególnych zadań inwestycyjnych: 1/ Budowa ul. Kasieńki w Natolinie. -jezdnia o nawierzchni bitumicznej na odcinku od ul. Marcina do końca drogi (dł. 150 m) wraz ze zjazdami z kostki betonowej i odwodnieniem (wpusty deszczowe z przykanalikami), -chodnik wraz ze zjazdami o nawierzchni z kostki betonowej na odcinku od drogi wojewódzkiej do ul. Jerzego, -oświetlenie drogi na całej długości, -roboty pozostałe ujęte w projekcie (m.in. roboty rozbiórkowe, usunięcie kolizji z innymi instalacjami, regulacja włazów, wykonanie poboczy żwirowych i trawników). 2/ Budowa ul. Kornelii w Natolinie. -ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni z kostki betonowej (dł. 36 m) wraz ze zjazdami i odwodnieniem, -oświetlenie drogi, -roboty pozostałe ujęte w projekcie (m.in. usunięcie kolizji z innymi instalacjami, regulacja włazów, wykonanie poboczy żwirowych i trawników). 3/ Budowa ul. Hanny w Natolinie. -ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni z kostki betonowej (dł. 36 m) wraz ze zjazdami i odwodnieniem, -oświetlenie drogi, -roboty pozostałe ujęte w projekcie (m.in. usunięcie kolizji z innymi instalacjami, regulacja włazów, wykonanie poboczy żwirowych i trawników). 4/ Budowa oświetlenia w ul. Sylwii w Natolinie. -oświetlenie drogi, -roboty pozostałe ujęte w projekcie (m.in. rozbiórka i ponowne odtworzenie nawierzchni). Uwaga do w/w zadań inwestycyjnych: 1/ W nowo budowanych oraz podlegających regulacji studniach kanalizacji deszczowej i sanitarnej należy zamontować włazy z wypełnieniem betonowym. 2/ Zdemontowane słupy oświetleniowe należy przewieźć i rozładować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3/ Niezagospodarowany teren w pasie drogowym należy wyprofilować, zahumusować i obsiać trawą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa na w/w zadania inwestycyjne, która stanowi zał. 9 do SIWZ. 4. Warunki i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca ma zapewnić możliwość korzystania(dojazdu) z działek sąsiadujących z budowaną drogą b) Wszelkie ewentualne spory między stronami umowy dotyczące np. robót dodatkowych, zamiennych itp. będą rozstrzygane po zakończeniu i odbiorze robót i nie mogą być podstawą do przerwania robót przez Wykonawcę. c) Ewentualne użycie w dokumentacji projektowej nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych i eksploatacyjnych przyjętych w obliczeniach. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem "lub równoważne". Wykonawca może zastosować równoważne rozwiązania zamienne zaakceptowane przez projektanta i inspektora nadzoru. d) Wykonawca nie może uzupełniać Wykazu Elementów Scalonych o dodatkowe pozycje ani też pomijać w wycenie robót części pozycji. Wycenę robót, które zdaniem Wykonawcy nie są ujęte w przedmiarach lub są ujęte w niewłaściwych zakresach, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zadania inwestycyjnego należy ująć w odpowiednich pozycjach załączonej Wykaz Elementów Scalonych. e) Przed zamówieniem poszczególnych materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca powinien uzyskać od Inspektora Nadzoru ostateczną akceptację ich parametrów użytkowych, wyglądu, koloru itp., szczególnie gdy nie były one wystarczająco określone w dokumentacji projektowej. f) Wykonawca ma obowiązek przed rozpoczęciem robót zabezpieczyć istniejące na terenie krzewy i drzewa w sposób wskazany przez inspektora nadzoru. Kolidujące z robotami nasadzenia Wykonawca usunie na własny koszt (łącznie z karpami) po otrzymaniu od Zamawiającego odpowiedniego pozwolenia. g) Wykonawca nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach robót, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą wyceny zamówienia jest dokumentacja projektowa i pozostałe dokumenty tworzące SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zaplanować i wycenić wszystkie czynności niezbędne dla realizacji zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, uwzględniając przyjęte technologie i warunki wykonywania robót bez względu na to, czy czynności te (prace) są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Wykonawca powinien wycenić w ofercie również wszelkie prace czasowe i pomocnicze niezbędne do wykonania zamówienia jak np. drogi dojazdowe, wytyczenia i inwentaryzacje geodezyjne, odtworzenie stanu istniejącego terenu, zabezpieczenie drzew itp. Zaleca się wykonanie wizji w terenie przed złożeniem oferty (dostęp do terenu nie jest ograniczony). Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie którego zostało ustalone wynagrodzenie sporządził Wykonawca. h) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 i 5 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45233222-1, 45232130-2, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 808198.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MABAU spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. Szymanów, ul. Alternatywy 9, 05-532 Baniocha
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Szymanów, ul. Alternatywy 9,
Kod pocztowy: 05-532
Miejscowość: Baniocha
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 895000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 895000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 895000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.