eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłowiczki › Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Ostrożnicy - II etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-21

Ogłoszenie nr 510054412-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.

Gmina Pawłowiczki: Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Ostrożnicy - II etap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513097-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540027450-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pawłowiczki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141296400000, ul. Plac Jedności Narodu 1, 47-280 Pawłowiczki, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4036461 , e-mail inwestycje@pawlowiczki.pl, ug@pawlowiczki.pl, faks 774036462.
Adres strony internetowej (url): www.pawlowiczki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Ostrożnicy - II etap

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IE.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Ostrożnicy -obejmujący wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Wykonanie posadzki w pom. gospodarczym - 14,013m2 2. Wykonanie tynków w pom. garażowym - 139,144m2 3. Malowanie ścian i sufitów w pom. garażowym - 237,087m2 4. Wykonanie tynków w pom. gospodarczym - 67,155m2 5. Wykonanie okładziny z płytek ceram. na ścianach w pom. gospodarczym - 30,117m2 6. Malowanie ścian i sufitów w pom. gospodarczym - 51,051m2 7. Wykonanie izolacji termicznej dachu z wełny mineralnej - 117,303m2 8. Wykonanie okładziny z płyt gk na ruszcie metalowym - 117,303m2 9. Wykonanie stropu o konstrukcji drewnianej - 19,438m2 10. Docieplenie ścian elewacji - 171,496 11. Wykonanie tynków mineralnych na ścianach elewacji - 171,496m2 12. Wykonanie tynków mozaikowych na cokoliku - 19,346m2 13. Malowanie ścian elewacji - 171,496m2 14. Wykonanie instalacji elektrycznej 15. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej 16. Zagospodarowanie terenu związane z: - wykonaniem kostki brukowej gr.8cm na podbudowie - 92,19m2 - obsadzenie krawężników betonowych na ławie betonowej - 25mb - obsadzenie obrzeży betonowych na ławie betonowej - 51,6mb - obsadzenie palisady betonowej na ławie betonowej - 15mb 17. Obsadzenie rur kanalizacyjnych 160mm w wykopie - 17mb 18. Obsadzenie studni betonowej fi 1000 - 1szt. 19. Przebudowa istniejących studzienek - 3szt. Szczegółowy opis elementów wyżej wymienionych stanowią załączniki do SIWZ - Projekt budowlany , przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zapewni wykonanie : - uporządkowanie terenu po robotach

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45113000-2, 45324000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116419.85
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa DARKOL Dariusz Kołek
Email wykonawcy: darkol1978@wp.pl
Adres pocztowy: Jakubowice 5
Kod pocztowy: 47-280
Miejscowość: Jakubowice
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 127151.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 127151.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175605.41
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.