To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-20
Ogłoszenie nr 510054249-N-2019 z dnia 20-03-2019 r.
Gmina Brwinów: 1. Przebudowa ul. Żółwińskiej (na odc. od ul. Grodziskiej do ul. Kazimierzowskiej) w Owczarni; 2. Naprawa nawierzchni ulicy Łokietka i Żółwińskiej oraz Mieszka I w Owczarni w sąsiedztwie przejazdu przez linię kolejową WKD
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509916-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brwinów, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Grodziska
12,
05-840
Brwinów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
7382567, e-mail
h.bak@brwinow.pl, faks
7295940.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.brwinow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przebudowa ul. Żółwińskiej (na odc. od ul. Grodziskiej do ul. Kazimierzowskiej) w Owczarni; 2. Naprawa nawierzchni ulicy Łokietka i Żółwińskiej oraz Mieszka I w Owczarni w sąsiedztwie przejazdu przez linię kolejową WKD
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przebudowa ul. Żółwińskiej (na odc. od ul. Grodziskiej do ul. Kazimierzowskiej) w Owczarni; 2. Naprawa nawierzchni ulicy Łokietka i Żółwińskiej oraz Mieszka I w Owczarni w sąsiedztwie przejazdu przez linię kolejową WKD 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust. 9, w tym: 1) budowę: a) jezdni bitumicznej (AC11S; gr. 4 cm), b) poboczy o szerokości 0,75 m (kliniec 5-20 mm), c) zjazdów na posesję (kostka betonowa typu behaton, kolor czerwony, gr. 8 cm), d) progów zwalniających i wyniesionego skrzyżowania (kostka betonowa typu behaton, kolor czerwony, gr. 8 cm), e) dojść do posesji (kostka betonowa typu holland, kolor szary, gr. 6 cm), 2) dostosowanie wysokościowe istniejących peronów przystankowych do projektowanej rzędnej krawędzi jezdni (przebrukowanie), 3) zabezpieczenie istniejących czynnych sieci telekomunikacyjnych i innych sieci, poprzez ułożenie rur ochronnych dwudzielnych na szerokość zjazdów z zapasem 0,5 m na każdą stronę zjazdu, 4) wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne), przed wyniesionym skrzyżowaniem należy wykonać punktowe elementy odblaskowe, 5) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej, 6) naprawa (utwardzenie) nawierzchni ulic Mieszka I oraz Łokietka i Żółwińskiej w Owczarni w rejonie przejazdów przez tory WKD (konstrukcja jak na przebudowanym odcinku drogi), 7) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (grubowarstwowe chemoutwardzalne), w rejonie przejazdów przez tory WKD, zgodnie z rysunkami planu sytuacyjnego, 8) roboty budowlane w rejonie przejazdów przez tory WKD należy prowadzić zgodnie z wydanymi warunkami PKP S.A. pismo nr KNWa4.6141.1393.2018.AW/2 z 30.08.2018 r. 9) ponoszenie opłat na rzecz PKP S.A. określonych w pkt. 7 pisma nr KNWa4.6141.1393.2018.AW/2 z dnia 30.08.2018 r. 10) roboty budowlane w rejonie przejazdów przez tory WKD należy prowadzić zgodnie z pismem nr WKD10a-228-54/2018 z dnia 28.06.2018 r. oraz z pismem nr WKD10a-228-52/2018 z dnia 28.06.2018 r. 11) wykonanie odwodnienia - sączek tłuczniowy oraz muldy o głębokości 15 cm, 12) w miejscach projektowanej zieleni wykonać humusowanie z obsianiem trawą, 13) zabezpieczenie istniejących drzew przed uszkodzeniami mechanicznymi, 14) regulacja wysokościowa istniejących elementów infrastruktury technicznej (studnie teletechniczne, zawory wodociągowe i gazowe, studnie kanalizacji sanitarnej itp.), 15) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji projektowej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 16) badania materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 17) odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem. 3. Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108) osoby wykonujące czynności rozkładania masy bitumicznej. 6. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 7. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 6, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 9. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę, o ile kadra pracownicza Wykonawcy nie będzie wystarczająca do wykonania zamówienia. 10. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 5 skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 11. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust.3-6 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 12. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 13. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących prace rozkładania masy bitumicznej przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 4-6, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 14. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45112000-5, 45233222-1, 45233260-9, 45233250-6, 45316213-1, 77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1657250.45
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FAL-BRUK Sp. z o.o.s.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1462470
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Brwinów z użyciem recyklera na powierzchni do 2439,0 m2.
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i systemów studni chłonnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Brwinów oraz kanału w ul. Słonecznej w Brwinowie
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
- NAPRAWA DRÓG GMINNYCH 2024
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 282 przy ul. Na Uboczu 7- ETAP IB i II.
- Przebudowa boiska sportowego wraz z bieżnią i skocznią w dal przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubochni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.