eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZADANIE IŚwiadczenie usług poligraficznych - przygotowanie do druku i wykonanie druków typufoldery, książki, katalogi, biuletyny, zaproszenia, dyplomy, plakaty i inne akcydensy z materiałów własnych na podstawie projektu w postaci elektronicznej wraz z dostawą. ZADANIE II Świadczenie usług poligraficznych - przygotowanie druku, druk i oprawa miesięcznika "Kalejdoskop" w liczbie 11 numerów wraz z transportem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-20

Ogłoszenie nr 510053933-N-2019 z dnia 20-03-2019 r.

Łódzki Dom Kultury: ZADANIE I: Świadczenie usług poligraficznych - przygotowanie do druku i wykonanie druków typu: foldery, książki, katalogi, biuletyny, zaproszenia, dyplomy, plakaty i inne akcydensy z materiałów własnych na podstawie projektu w postaci elektronicznej wraz z dostawą. ZADANIE II : Świadczenie usług poligraficznych - przygotowanie druku, druk i oprawa miesięcznika "Kalejdoskop" w liczbie 11 numerów wraz z transportem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519326-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Łódzki Dom Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 27827300000000, ul. ul. Traugutta 18, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 633 98 00 wew. 234, e-mail ldk@ldk.lodz.pl, faks 042 633 70 96.
Adres strony internetowej (url): www.ldk.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZADANIE I: Świadczenie usług poligraficznych - przygotowanie do druku i wykonanie druków typu: foldery, książki, katalogi, biuletyny, zaproszenia, dyplomy, plakaty i inne akcydensy z materiałów własnych na podstawie projektu w postaci elektronicznej wraz z dostawą. ZADANIE II : Świadczenie usług poligraficznych - przygotowanie druku, druk i oprawa miesięcznika "Kalejdoskop" w liczbie 11 numerów wraz z transportem.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ŁDK.AAT.26.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dla ZADANIA I rolą Wykonawcy jest bieżące realizowanie zamówień na usługi poligraficzne według potrzeb Zamawiającego zgodnie z szacunkowym zapotrzebowaniem zamieszczonym w SIWZ. ZADANIE II polega na przygotowaniu druku, druku i oprawie miesięcznika "Kalejdoskop" w liczbie 11 numerów wraz z transportem. 1. zamawiający zleci Wykonawcy druk miesięcznika z powierzonych plików; 2. opis standardów jakościowych druku miesięcznika "Kalejdoskop" : a) okładka plus 96 stron (32 strony pełny kolor i 64 strony czarno-białe z jednym kolorem dodatkowym); b) format A5 (148 x 210 mm netto), oprawa klejona z grzbietem; c) okładka papier: kreda półmat 200 g, spulchnienie 0,93-1,02, nieprzezroczystość 91-96%, białość 119 CIE; d) okładka kolory: 4+4 + lakier dyspersyjny; e) środek: łącznie 96 stron; f) środek 32 strony kolorowe: papier - kreda półmat 115 g, spulchnienie 0,93- 0,97, nieprzezroczystość 91- 96%, białość 119 CIE, kolory: 4+4 + lakier dyspersyjny; g) środek: 64 strony czarno-białe z jednym kolorem dodatkowym - papier: objętościowy 100 g, spulchnienie 1,5 - 1,8, nieprzezroczystość 90- 94%, białość 116 CIE, zaklejany powierzchniowo, kolory: 2+2; 3. nakład jednego numeru: 1800 sztuk; 4. zamawiający wymaga dostarczenia gotowego nakładu każdego numeru w pięć miejsc na terenie Łodzi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79800000-2


Dodatkowe kody CPV: 79823000-9, 79824000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usług poligraficznych - przygotowanie do druku i wykonanie druków typu: foldery, książki, katalogi, biuletyny, zaproszenia, dyplomy, plakaty i inne akcydensy z materiałów własnych na podstawie projektu w postaci elektronicznej wraz z dostawą.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70685
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EXDRUK Wojciech Żukowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Rysia 6
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86942.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86942.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107029.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usług poligraficznych - przygotowanie druku, druk i oprawa miesięcznika "Kalejdoskop" w liczbie 11 numerów wraz z transportem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55220
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOLUMB Krzysztof Jański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kaliny 7
Kod pocztowy: 41-506
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57981
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57981
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102828
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.