eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Budowa drogi leśnej nr 5 w leśnictwie Jedlnia, Nadleśnictwo Radom

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-20

Ogłoszenie nr 510053689-N-2019 z dnia 20-03-2019 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom: Budowa drogi leśnej nr 5 w leśnictwie Jedlnia, Nadleśnictwo Radom

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 662983-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom, Krajowy numer identyfikacyjny 67008074400000, ul. ul. Janiszewska 48, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 48 3451722, e-mail radom@radom.lasy.gov.pl, faks +48 48 3451905.
Adres strony internetowej (url): www.radom.radom.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna Lasow Państwowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi leśnej nr 5 w leśnictwie Jedlnia, Nadleśnictwo Radom

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.10.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Budowa drogi leśnej nr 5 w leśnictwie Jedlnia, Nadleśnictwo Radom". Droga oznaczona w Docelowej Sieci Dróg pod numerem 15, DSD [15]. 2. 2.1 Lokalizacja inwestycji: Gmina Jedlnia -Letnisko, obręb ewidencyjny Siczki, działki nr: 364,354,353,351,360,350,363/2,359,358,357, obręb ewidencyjny Słupica, działki nr: 37, obręb ewidencyjny Gzowice Kolonia, działki nr: 257,260, obręb ewidencyjny Aleksandrów, działki nr:125, Gmina Pionki, obszar wiejski obręb ewidencyjny Adolfin, działki nr: 172,173,206,174,175,180,181,182,183, 2.2 Zakres robót budowalnych został podzielony na następujące etapy: o ETAP I obejmuje roboty na odcinku od km 0+000, zakres prac objętych etapem pierwszym zostanie określony w haromonogramie rzeczowo-finansowym realizowanego zadania. Wymiar finansowej realizacji przedmiotu umowy określonego jako etap pierwszy został określony na kwotę 975 000 zł. o ETAP II: obejmujący realizacje pozostałych prac nie objętych etapem pierwszym. 2.3 W zakres prac będących przedmiotem umowy wchodzi budowa drogi leśnej nr 5 na odcinka od km 0+000 do km 1+ 949,92 (granica terenu PKP) oraz od km 2+9,9 (teren PKP ) do km 4+711. W zakres prac nie wchodzi odcinek położony na gruntach obcych o długości 103,8m od km 4+191,8 do km 4+295,6 wraz z przebudową mostu. 3. Droga po wybudowaniu służyć będzie wyłącznie Nadleśnictwu dla celów związanych z gospodarką leśną oraz dla potrzeb ochrony przeciwpożarowej terenów leśnych zapewniając sprawny i szybki dojazd jednostek ratowniczych. 4.Parametry geometryczne i techniczne drogi: droga jednopasowa dwukierunkowa z mijankami, - szerokość jezdni 3,5m, -pochylenie skarp 1:1,5 -rowy przydrożne trapezowe: 0,40 szer. dna, - spadek poprzeczny poboczy: 6,0%, - spadek poprzeczny jezdni na prostej i łukach R> 260, 3,0% daszkowy; - szerokość opaski oporującej: 0,25 m, -szerokość poboczy 0,75 m, Szerokość jezdni na drodze z mijanką 6,50 m, droga jednopasmowa, dwukierunkowa z mijankami; - dopuszczalny nacisk na oś :100 kN/oś - pochylenie poprzeczne jezdni na prostej daszkowe a na łukach jednostronne 3%, prędkość projektowa 30 km/h. 5.W zakres robót wchodzi : a) roboty przygotowawcze, w tym: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie, - karczowanie pni drzew, krzaków, - zdjęcie warstwy humusu b) roboty ziemne, w tym: - wykonanie wykopów, - wykonanie nasypów, c) odwodnienie korpusu drogowego: - przepusty, d) podbudowa i nawierzchnia, w tym: - podbudowa i nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - podbudowa i ulepszone podłoże z mieszanki kruszywa związanego cementem, e) roboty wykończeniowe, w tym: - umocnienie skarp, rowów i ścieków, - rowy: oczyszczenie i pogłębienie f) urządzenie bezpieczeństwa ruchu, w tym: - montaż szlabanów, - oznakowanie pionowe, 6.Szczegółowy zakres robót dotyczący budowy drogi przedstawia sporządzona przez Droplus, ul. Milionowa 72,6, 92-334 Łódź dokumentacja projektowo - kosztorysowa obejmująca: 1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Przedmiar robót - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Projekt budowlany oraz wykonawczy- załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Projekt umowy - załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzony przez Zamawiającego. 7. Do zakresu będącego przedmiotem zamówienia należą w szczególności: a. sporządzenie plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia b. sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas robót c. sporządzenie programu zapewnienia jakości, d. sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji oraz wykaz podstawowych materiałów zastosowanych przy budowie drogi, e. realizacja robót budowlanych polegających na budowie drogi, w tym również robót przygotowawczych, zakończeniowych i porządkowych w tym odwóz nadmiaru ziemi z poboczy i rowów odwadniających, odspojonej w trakcie realizacji inwestycji oraz karp pozyskanych w trakcie karczowania poza tereny LP, przy czym zamawiający zrzeka się na rzecz wykonawcy praw do karp i ziemi wykopanej i odspojonej w trakcie wykonania w/w prac, f. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej g. przygotowanie dokumentacji niezbędnej do dokonania odbioru przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania - przygotowanie i złożenie wniosku dotyczącego uzyskania zgłoszenia do użytkowania . h. inne prace niezbędne w toku realizacji o ile SIWZ nie stanowi inaczej. 8. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018r. poz. 1445 z późn. zm), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne, wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111213-4, 45233220-7, 45112000-5, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2601040.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHUP DELTABUD, Krzysztof Łakomiec
Email wykonawcy: deltabud@poczta.fm
Adres pocztowy: Ostojów 39 a
Kod pocztowy: 26-130
Miejscowość: Suchedniów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3836905.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3836905.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4910982.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.