eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa umundurowania i obuwia dla strażników Straży Miejskiej w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-20

Ogłoszenie nr 510053624-N-2019 z dnia 20-03-2019 r.

Gmina Miasta Gdańska - Straż Miejska w Gdańsku: dostawa umundurowania i obuwia dla strażników Straży Miejskiej w Gdańsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513864-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Gdańska - Straż Miejska w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 19053928900000, ul. ul. Elbląska 54/60, 80-724 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 013 011, e-mail b.wojcik@sm.gda.pl, m.chudy@sm.gda.pl, faks 583 462 811.
Adres strony internetowej (url): http//strazmiejska.gda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa umundurowania i obuwia dla strażników Straży Miejskiej w Gdańsku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 01/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 dostawa umundurowania: Odzież branżowa kod CPV 18100000-0 w tym: 18223200-0, 18232000-4, 18316000-7, 18317000-4, 18114000-1, 18213000-5, 1822100-2, 18332000-5, 18333000-2, 18422000-3, 18424000-7, 18443320-5, 18234000-8, 35113440-5, 18235300-8, 18425000-4,18423000-0, 18923200-1 zgodnie ze wzorami podanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych /miejskich /Dz. U. z dnia 29 sierpnia 1998r. Nr 112 poz 713 z późn. zmianami- Dz. U. 2009 nr 218 poz. 1693 /: 1. Czapka letnia z daszkiem - ilość szt. 80 2. Spodnie służbowe, letnie o kroju prostym - ilość szt. 69 3. Spodnie zimowe proste - ilość szt. 10 4. Spódnica - w ilości: szt. 2 5. Kurtka uniwersalna letnia- ilość szt. 30 6. Kamizelka odblaskowa- ilość szt. 30 7. Kombinezon dwuczęściowy (mundur polowy) - w ilości kpl. 80 8. Spodnie specjalne (od kombinezonu, munduru polowego) - w ilości szt. 80 9. Koszulka typu polo w kolorze ciemny- granat z krótkim rękawem - w ilości szt. 350 10. Koszula biała na krótki rękaw -w ilości szt. 25 11. Koszula niebieska na krótki rękaw - w ilości szt. 40 12. Koszula długi rękaw biała- w ilości: szt. 45 13. Koszula długi rękaw niebieska - w ilości: szt. 60 14. Rajstopy damskie cienkie 20 DEN w kolorze czarnym - w ilości szt. 250 15. Skarpety letnie w kolorze czarnym -w ilości par 600 16. Skarpety zimowe: w kolorze ciemnogranatowym - w ilości: par 100 17. Mundur wyjściowy męski (marynarka + spodnie) - w ilości: kpl. 6 18. Mundur wyjściowy damski (marynarka + spodnie + spódnica) - w ilości kpl. 2 19. Rękawiczki zimowe męskie i damskie - w ilości par 30 20. Kurtka zimowa o długości ¾ - w ilości: szt. 20 21. Sweter- w ilości: szt. 30 22. Pas oficerski - w ilości szt. 40 23. "Portfel" mandatownik podwójny z klapką w ilości: szt. 30 24. Krawat służbowy - w ilości szt. 20 25. Szal zimowy: - w ilości: szt. 40 Zadanie 2 dostawa obuwia: Obuwie do sortów mundurowych kod CPV 18800000-7, 18820000-3 wg niżej wymienionych opisów zgodnie z ze wzorami podanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych /miejskich (Dz. U. z dnia 29 sierpnia 1998r. Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami): 1. Półbuty męskie i damskie - w ilości 80 par 2. Obuwie wysokie damskie i męskie letnie - 25 par Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18100000-0


Dodatkowe kody CPV: 18223200-0, 18232000-4, 18316000-7, 18317000-4, 18114000-1, 18213000-5, 18221002-2, 18222100-2, 18332000-5, 18333000-2, 18422000-3, 18424000-7, 18443320-5, 18234000-8, 18234000-8, 35113440-5, 18235300-8, 18425000-4, 18923200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa obuwia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11085.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "But-Star" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@butstar.com.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 21
Kod pocztowy: 83-210
Miejscowość: Zblewo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13634.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13634.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19741.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.