To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-20
Ogłoszenie nr 510053624-N-2019 z dnia 20-03-2019 r.
Gmina Miasta Gdańska - Straż Miejska w Gdańsku: dostawa umundurowania i obuwia dla strażników Straży Miejskiej w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513864-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Gdańska - Straż Miejska w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 19053928900000,
ul. ul. Elbląska
54/60,
80-724
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 013 011, e-mail
b.wojcik@sm.gda.pl, m.chudy@sm.gda.pl, faks
583 462 811.
Adres strony internetowej (url): http//strazmiejska.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa umundurowania i obuwia dla strażników Straży Miejskiej w Gdańsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 01/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 dostawa umundurowania: Odzież branżowa kod CPV 18100000-0 w tym: 18223200-0, 18232000-4, 18316000-7, 18317000-4, 18114000-1, 18213000-5, 1822100-2, 18332000-5, 18333000-2, 18422000-3, 18424000-7, 18443320-5, 18234000-8, 35113440-5, 18235300-8, 18425000-4,18423000-0, 18923200-1 zgodnie ze wzorami podanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych /miejskich /Dz. U. z dnia 29 sierpnia 1998r. Nr 112 poz 713 z późn. zmianami- Dz. U. 2009 nr 218 poz. 1693 /: 1. Czapka letnia z daszkiem - ilość szt. 80 2. Spodnie służbowe, letnie o kroju prostym - ilość szt. 69 3. Spodnie zimowe proste - ilość szt. 10 4. Spódnica - w ilości: szt. 2 5. Kurtka uniwersalna letnia- ilość szt. 30 6. Kamizelka odblaskowa- ilość szt. 30 7. Kombinezon dwuczęściowy (mundur polowy) - w ilości kpl. 80 8. Spodnie specjalne (od kombinezonu, munduru polowego) - w ilości szt. 80 9. Koszulka typu polo w kolorze ciemny- granat z krótkim rękawem - w ilości szt. 350 10. Koszula biała na krótki rękaw -w ilości szt. 25 11. Koszula niebieska na krótki rękaw - w ilości szt. 40 12. Koszula długi rękaw biała- w ilości: szt. 45 13. Koszula długi rękaw niebieska - w ilości: szt. 60 14. Rajstopy damskie cienkie 20 DEN w kolorze czarnym - w ilości szt. 250 15. Skarpety letnie w kolorze czarnym -w ilości par 600 16. Skarpety zimowe: w kolorze ciemnogranatowym - w ilości: par 100 17. Mundur wyjściowy męski (marynarka + spodnie) - w ilości: kpl. 6 18. Mundur wyjściowy damski (marynarka + spodnie + spódnica) - w ilości kpl. 2 19. Rękawiczki zimowe męskie i damskie - w ilości par 30 20. Kurtka zimowa o długości ¾ - w ilości: szt. 20 21. Sweter- w ilości: szt. 30 22. Pas oficerski - w ilości szt. 40 23. "Portfel" mandatownik podwójny z klapką w ilości: szt. 30 24. Krawat służbowy - w ilości szt. 20 25. Szal zimowy: - w ilości: szt. 40 Zadanie 2 dostawa obuwia: Obuwie do sortów mundurowych kod CPV 18800000-7, 18820000-3 wg niżej wymienionych opisów zgodnie z ze wzorami podanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych /miejskich (Dz. U. z dnia 29 sierpnia 1998r. Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami): 1. Półbuty męskie i damskie - w ilości 80 par 2. Obuwie wysokie damskie i męskie letnie - 25 par Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18100000-0
Dodatkowe kody CPV: 18223200-0, 18232000-4, 18316000-7, 18317000-4, 18114000-1, 18213000-5, 18221002-2, 18222100-2, 18332000-5, 18333000-2, 18422000-3, 18424000-7, 18443320-5, 18234000-8, 18234000-8, 35113440-5, 18235300-8, 18425000-4, 18923200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa obuwia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11085.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "But-Star" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13634.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Ustawienie, remont, naprawa barier ochronnych na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
- Modernizacja klatek schodowych K5, K6 w ramach zadania: "Modernizacja budynku, w tym dostosowanie klatek schodowych do wymogów bezpieczeństwa pożarowego"
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa i montaż ekranów led - 2 zadania
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- "Dostawa środków ochrony osobistej strażaka w podziale na 3 części".
- Dostawa opatrunków i materiałów medycznych
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Zamawiającego
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.