eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Prowadzenie zajęć edukacyjnych Klubu Informatyka w Szkołach Podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock w ramach realizacji projektu pt. "Kluby Kluczowych Kompetencji"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-19

Ogłoszenie nr 510053016-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli: Prowadzenie zajęć edukacyjnych Klubu Informatyka w Szkołach Podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock w ramach realizacji projektu pt. "Kluby Kluczowych Kompetencji"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Kluby Kluczowych Kompetencji, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży Poddziałania 10.1.1 Edukacja Ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513572-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, Krajowy numer identyfikacyjny 11840059000000, ul. ul. Kościuszki 15, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 782 62 98, e-mail zosip@serock.pl, faks 0-22 768 35 65.
Adres strony internetowej (url): www.oswiata.serock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie zajęć edukacyjnych Klubu Informatyka w Szkołach Podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock w ramach realizacji projektu pt. "Kluby Kluczowych Kompetencji"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZOSiP.271.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiot zamówienia stanowi przeprowadzenie zajęć edukacyjnych Klubu Informatyka w Szkołach Podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock dla 225 uczniów (15 grup po 15 uczniów) w ramach realizacji projektu pt. "Kluby Kluczowych Kompetencji", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ zwanym w dalszej treści również "OPZ". 5. Celem zajęć jest rozwijanie kompetencji kluczowych u uczniów w tym utrwalanie zasad, zagadnień i zależności z informatyki, techniki, automatyki i programowania. Zajęcia mają być innowacyjne, rozwijać kreatywność, pracę w zespole oraz muszą być prowadzone w sposób pozwalający lepiej zrozumieć świat przedmiotów ścisłych. 7. Zajęcia odbywać się będą w grupach 15 osobowych, w salach dydaktycznych udostępnionych przez dyrektora danej placówki szkolnej w terminach ustalonych z koordynatorem szkolnym. Za 1 godzinę przyjmuje się godzinę lekcyjną trwającą 45 minut. Dla każdej grupy przewidziane jest 32 godziny lekcyjne, 480 godzin zajęć łącznie. Zajęcia będą odbywać się raz w tygodniu w blokach po 2 lub więcej godzin lekcyjnych. Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć edukacyjnych w dni wolne od zajęć szkolnych np. w dni przeprowadzania egzaminów w szkole ( nie dotyczy sobót i niedziel).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 72000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: iNow Enterprises Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowogrodzka 31
Kod pocztowy: 00-511
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72000.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.