Ogłoszenie z dnia 2020-03-24
Ogłoszenie nr 510053000-N-2020 z dnia 24-03-2020 r.
Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o.: Dostawa wyposażenia w ramach projektu "BĄDŹ ZAWODOWCEM. Rozwijamy kształcenie zawodowe w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz "Dzieciaki na 5+"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"BĄDŹ ZAWODOWCEM. Rozwijamy kształcenie zawodowe w Ostrowcu Świętokrzyskim" oraz "Dzieciaki na 5+"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634727-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540275999-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29119807700000,
ul. ul. Sandomierska
26A,
27-400
Ostrowiec Świętokrzyski, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 249 50 01; 248 03 70, e-mail
kargulewicz_mrozinska@arl.ostrowiec.pl, faks
41 248 03 71.
Adres strony internetowej (url): http://arl.ostrowiec.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia w ramach projektu "BĄDŹ ZAWODOWCEM. Rozwijamy kształcenie zawodowe w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz "Dzieciaki na 5+"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ARL/PZP/PN/DOST/2019/1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni Zadanie 1 - Komputer z systemem operacyjnym - Monitor - Oprogramowanie biurowe Zadanie 2 - Drukarka laserowa; - Projektor multimedialny do tablicy interaktywnej; - Tablica interaktywna; - Głośniki; - Switch zarządzalny Zadanie 3 - Oprogramowanie Photoshop Zadanie 4 - Aparat cyfrowy; - Drukarka fotoatramentowa; - Greenscreen + mocowanie + lampa + parasol; - Tablety graficzne; - CorelDraw oprogramowanie; - Drukarka 3D; - Filament do drukarki 3D-10 kolorów; - Drukarka kolorowa laserowa; - Materiały eksploatacyjne do drukarki laserowej (tonery); - Laptop 15,6 cala z systemem operacyjnym Zadanie 5 - Komputer stacjonarny z monitorem; - Oprogramowanie MS Office licencja wieczysta Zadanie 6 - Tablica interaktywna z oprogramowaniem; - Projektor multimedialny; - Ploter tnący; - Zestaw mikrofonów (reporterski, pojemnościowy, studyjny z osprzętem); - Głośniki; - Drukarka do zdjęć termosublimacyjna; - Materiały eksploatacyjne do drukarki termosublimacyjnej; - Switch; - Router Wifi; - Dysk zewnętrzny Zadanie 7 - Kserokopiarka; Zadanie 8 - Pakiet edukacyjny Monza Edu wersja edukacyjna Zarządzanie zapasami IIiM Zadanie 9 - Wirtualne Laboratoria - laboratorium spedycyjno- transportowe i magazynowe - 48 stanowisk Zadanie 10 - Kompleksowy pakiet edukacyjny Comax RFID (bramka, kolektor danych, oprogramowanie) Zadanie 11 - Projektor multimedialny z uchwytem sufitowym; Elektryczny ekran projekcyjny; - Urządzenie wielofunkcyjne; - Pendrive dla uczestników 64 GB (16 szt.); - Pendrive dla uczestników 32 GB; Zadanie 12 - Akumulator samochodowy - 2szt (Parametry techniczne: napięcie 12V, pojemność znamionowa 45Ah) - Akumulator samochodowy - 2szt (Parametry techniczne: napięcie 12V, pojemność znamionowa 65Ah - Alternator samochodowy - 2szt - Zestaw kluczy do alternatora - 1szt - Rozrusznik samochodowy - 2szt - Prostownik samochodowy - 2szt - Przetwornica samochodowa - 1szt - Miernik cyfrowy cęgowy CMP - 401 - 4szt - Multimetr cyfrowy CMM 11 - 6szt - Miernik uniwersalny UT 70A - 6szt - Kable pomiarowe UNI-T przewody uniwersalne miernik - 10szt - Woltomierz analogowy szkolny DC do 30V - 12szt - Amperomierz analogowy szkolny DC do 30V - 12szt - Analogowy miernik częstotliwości JL - 01 - 1szt - Laboratoryjny multimetr szkolny UNIT model 803 - 12szt - Watomierz 1-FAZ JL03 0-2kW - 2szt - Watomierz 3-FAZ JL 04 - 2szt - Watomierz prądu stałego szkolny LW-1 - 1szt - Galwanometr AC/DC MS-303 - 1szt - Woltomierz AC/DC MS-302 - 1szt - Amperomierz AC/DC MS-301 - 1szt - Lutownica transformatorowa 200W - 8szt - Stacja lutownicza + rozlutownicza - 2szt - Zasilacz autotransformator AC250-1 260VSA 1300VA - 2szt - Generator funkcyjny 5Mhz SG 1005 - 2szt - Luksomierz - 0,1 - 20000 lx - 1szt - Rezystor suwakowy 640VA 50 Ohm/3,4A - 3szt - Rezystor suwakowy 160VA 10 Ohm/4A MCP - 3szt - Rezystor suwakowy 160VA 33 Ohm/2.2A - 2szt - Rezystor suwakowy 160VA 100 Ohm/1,25A - 2szt - Tester świec żarowych 10-12V - 1szt - Próbnik instalacji samochodowej - 3szt - Pompka podciśnieniowa z akcesoriami - 1szt - Klucze do świec z przedłużką 16/21 mm - 1szt - Szczypce do świec zapłonowych - 1szt - Przewód LGY - 20m - Zestaw końcówek przewodów elektrycznych I szczypce - 5szt - Przewody pomiarowe silikonowe łączące z końcówkami bananowymi czarne - 100szt - Przewody pomiarowe silikonowe łączące z końcówkami bananowymi czerwone - 100szt - Przewody pomiarowe z krokodylkami - 50szt Zadanie 13 - Tester Akumulatorów Obciążeniowy; - Walizka elektryka, zestaw narzędzi; - Obudowany autotransformator regulacyjny; - Zasilacz laboratoryjny potrójny; - Generator funkcyjny 200MHz; - Oscyloskop cyfrowy dwukanałowy z sondami pomiarowymi; - Oscyloskop cyfrowy przenośny; - Decybelomierz miernik poziomu dźwięku; - Miernik rezystancji izolacji; Zadanie 14 - Stół elektrotechniczny (stół, nogi, nadstawka); Zadanie 15 - Laptop z systemem operacyjnym; - Rzutnik;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-1
Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 39162200-7, 39290000-1, 30213100-6, 30213300-8, 48000000-8, 30232110-8, 30236000-2, 38652100-1, 34330000-9, 44510000-8, 42652000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
94018.84
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
119228.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający uchyla informację o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz unieważnia przedmiotowe postępowanie na zadanie 2, gdyż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) postępowanie na zadanie 2 unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11056.91
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9997.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43577.24
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NETKOM Przemysław Rafałowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46380.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103544.72
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NETKOM Przemysław Rafałowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
111231.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29398.37
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35808.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1252.03
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NETKOM Przemysław Rafałowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1906.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie 8 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6080.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6769.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie 9 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3556.91
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIGNUM Piotr Olchawa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie 10 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 10 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) postępowanie na zadanie 10 unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie 11 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11429.27
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: APLY Anna Borawska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12570.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie 12 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40292.68
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: APLY Anna Borawska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48860.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zadanie 13 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22229.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26994.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie 14 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm. - dalej ustawy) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 14 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie na zadanie 14 unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zadanie 15 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5040.65
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NETKOM Przemysław Rafałowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7367.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawy produktów mięsno-wędliniarskich
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Zagospodarowanie terenu przy stawie w Częstocicach w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1624T - ul. Rudzka w Ostrowcu Świętokrzyskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji dostępowych wraz z rocznym wsparciem dla 10 użytkowników do systemu ERP TETA EDU (do pracy zdalnej).
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.