To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-24
Ogłoszenie nr 510052980-N-2020 z dnia 24-03-2020 r.
8 Baza Lotnictwa Transportowego: DOSTAWA SCHODÓW PASAŻERSKICH REGULOWANYCH DO SAMOLOTÓW PASAŻERSKICH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507503-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540021160-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
8 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 35013887100000,
ul. Kraków
50,
30-901
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
261 136 250, e-mail
balice.zamowienia@ron.mil.pl, faks
261 136 280.
Adres strony internetowej (url): www.8bltr.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SCHODÓW PASAŻERSKICH REGULOWANYCH DO SAMOLOTÓW PASAŻERSKICH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/STN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. schodów pasażerskich regulowanych do samolotów pasażerskich, wymienionych w zał. nr 4 do SIWZ -"Szczegółowa oferta cenowa", zgodnych z zał. nr 5 do SIWZ - "Wymagania eksploatacyjno-techniczne" (WE-T). 2. Szczegółowy opis, zakres i warunki dostawy przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące załączniki do SIWZ: a) Istotne postanowienia umowy - zał. nr 3 do SIWZ; b) Wymagania eksploatacyjno-techniczne (WE-T) - zał. nr 5 do SIWZ. 3. Zaoferowane schody muszą spełniać parametry techniczne/wymagania określone w zał. nr 5 do SIWZ - "Wymagania eksploatacyjno-techniczne". 4. Wykonawca udzieli gwarancji na zaoferowane schody na okres minimum 24 miesiące - z wyłączeniem pkt. III ppkt 7 SIWZ. 5. Gwarancja winna obejmować niezawodną pracę zespołów napędowych i mechanizmów bez limitu kilometrów i/lub mtg oraz serwisowanie zgodnie z WE-T pkt. 12.1 zał. nr 5 do SIWZ, liczone od daty podpisania przez zamawiającego "Protokołu przyjęcia-przekazania", sporządzonego zgodnie z pkt. 11.1. 6. Wykonawca w zał. nr 1 do SIWZ - "Druk Oferta" jest zobowiązany podać oferowany okres gwarancji na schody pasażerskie określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na perforację elementów stalowych schodów na okres minimum 60 miesięcy, licząc od daty podpisania przez zamawiającego "Protokołu przyjęcia-przekazania". Wykonawca w zał. nr 1 do SIWZ - druk "Oferta" jest zobowiązany podać oferowany okres gwarancji na perforację elementów stalowych schodów określony w miesiącach. 8. W okresie gwarancji koszty usług serwisowych (tzn. wszystkich czynności, które wykonuje serwis, koniecznych do utrzymania sprzętu w sprawności technicznej, wynikających z zapisów instrukcji eksploatacji schodów i warunków gwarancji oraz koszty wszelkich napraw zgłoszonych w ramach reklamacji) oraz materiały eksploatacyjne, części zamienne i dojazdy ekipy serwisowej, wliczone są w zaoferowaną cenę oferty. 9. Wykonawca będzie zobowiązany w zał. nr 4 do SIWZ -"Szczegółowa oferta cenowa" w kolumnie "b", podać producenta oraz symbol lub inne oznaczenia umożliwiające jednoznaczną identyfikację schodów, które oferuje 10. Zaoferowane schody muszą spełniać wymagania wynikające z: rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz. U. z 2002r. Nr 191, poz. 1596 z późn. zm.), ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 2047 z późn. zm.), ustawy z dnia 21.12.2000r. o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. z 2019r., poz.667), IATA AHM-920, norm PN-EN 1915-1 i ISO14121-1, oznakowania znakiem CE jako deklaracja podmiotu wprowadzającego dany produkt na rynek, że spełnia on wymagane normy bezpieczeństwa określone przez dyrektywy nowego podejścia, które w polskim prawie znajdują swój wyraz w rozporządzeniach wydawanych na podstawie ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087), klauzuli kodyfikacyjnej - zgodnie z załącznikiem nr 1 do zał. nr 5 do SIWZ - "Wymagania eksploatacyjno-techniczne". 11. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia - najpóźniej w dniu podpisania umowy - zabezpieczenia należytego wykonania umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.96.92.00 - Schody dla pasażerów do wsiadania do samolotu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
363186.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Navimor Oxer Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
446719.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.