eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wymiana stolarki drewnianej na stolarkę PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-19

Ogłoszenie nr 510052870-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.

Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy: Wymiana stolarki drewnianej na stolarkę PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511524-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 27784099800000, ul. ul. Partyzantów , 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 901 848, e-mail mzzl@mzzl.pl, faks 322 901 864.
Adres strony internetowej (url): www.mzzl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki drewnianej na stolarkę PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZZL/39/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane) jest wymiana stolarki drewnianej na stolarkę PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) demontaż skrzydeł okiennych i drzwi balkonowych, b) wykucie ościeżnicy drewnianej, c) demontaż parapetu zewnętrznego z blachy ocynkowanej, d) montaż okien PCV 1-dzielnych, 2-dzielnych, 3-dzielnych ze słupkiem stałym oraz skrzydłami rozwieranymi i jednym skrzydłem uchylno-rozwieranym, oszklonych wkładami szybowymi, e) montaż drzwi balkonowych PCV 1-dzielnych lub 2-dzielnych ze słupkiem stałym i skrzydłami rozwieranymi, oszklone wkładami szybowymi, f) montaż zestawu balkonowego - drzwi balkonowe 1-dzielne lub 2-dzielne z oknem 1-dzielnym lub 2-dzielnym ze słupkiem stałym i skrzydłami rozwieranymi, oszklone wkładami szybowymi, g) montaż parapetów zaokiennych z blachy ocynkowanej powlekanej wraz z umocowaniem do podłoża. Do wymiany przeznaczono: a) 1090,00 m2 stolarki okiennej bez szprosów, b) 80,00 m2 stolarki okiennej ze szprosami, c) 285,00 m2 drzwi balkonowych, d) 5,00 m2 stolarki nietypowej, z tym że Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości m2 wymienianej stolarki (Zamawiający nie dysponuje szczegółowym wykazem i liczbą okien, nie dokonuje podziału na szprosy poziome i pionowe oraz nie określa ilości nawiewników). Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących- w czasie realizacji zamówienia - roboty związane z montażem stolarki (wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 525600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FPHU PROGRESS Marek Adamczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 21
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 567648.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 567648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 575002.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.