To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-24
Ogłoszenie nr 510052829-N-2020 z dnia 24-03-2020 r.
Politechnika Śląska: Obsługa portierni budynku Centrum Edukacyjno-Kongresowego Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy IA1/U/20/10/EK
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512390-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 00000163700000,
ul. Akademicka
2A,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322371334, e-mail
IA1@polsl.pl , faks
322371334.
Adres strony internetowej (url): www.polsl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: ucz
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa portierni budynku Centrum Edukacyjno-Kongresowego Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy IA1/U/20/10/EK
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IA1/U/20/10/EK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa portierska wraz z obsługą techniczną portierni mieszczącej się w budynku Politechniki Śląskiej w Gliwicach przy ul. Konarskiego 18B (Centrum Edukacyjno-Kongresowe Politechniki Śląskiej). 2.CPV: 98.34.11.20-2 Usługi portierskie. 3.Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01 kwietnia 2020 r. Zamawiający przewiduje udostępnienie miejsca świadczenia usług od 01.04.2020 r. do 31.03.2021 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia realizacji umowy maksymalnie o kolejne 12 miesięcy. 4. PRAWO OPCJI: 4.1. Zamawiający informuje, iż zobowiązuje się realizować zamówienie w okresie 12 miesięcy o wartości wynikającej z oferty. 4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego przedłużenia realizacji zamówienia maksymalnie o kolejne 12 miesięcy, tj. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do rozszerzenia zamówienia o maksymalnie 100 % jego wartości. 4.3. Rozliczenie za kolejne okresy będzie następowało miesięcznie na podstawie ceny wskazanej przez Wykonawcę w Ofercie zgodnie z proporcjami procentowymi za poszczególne miesiące. 4.4. O wydłużeniu terminu Zamawiający zawiadamia Wykonawcę najpóźniej 14 dni przed upływem pierwotnego terminu, podając Wykonawcy w treści zawiadomienia nowy termin końcowy realizacji i obowiązywania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98.34.11.20 - Usługi portierskie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Obsługa portierni budynku Centrum Edukacyjno-Kongresowego Politechniki Śląskiej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
309133.92
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GPF Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149639.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Całkowita wartość zamówienia, tj. wartość bez VAT, którą podano w pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia czyli 309.133.92 zł netto, jest kwotą uwzględniającą wartość prawa opcji (100%). |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja istniejących ciągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w obrębie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach (2)
- Modernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 2 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej i sieci gazowej
- Remont izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych i tarasu południowego w budynku Przedszkola Miejskiego nr 40 w Gliwicach
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części".
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.