eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów immunologicznych, dostawa odczynników laboratoryjnych do równowagi kwasowo - zasadowej (RKZ) wraz z dzierżawą dwóch analizatorów RKZ oraz dostawa odczynników laboratoryjnych do oznaczania jonów Na i K wraz z dzierżawą jednego analizatora dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-19

Ogłoszenie nr 510052394-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.: Dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów immunologicznych, dostawa odczynników laboratoryjnych do równowagi kwasowo - zasadowej (RKZ) wraz z dzierżawą dwóch analizatorów RKZ oraz dostawa odczynników laboratoryjnych do oznaczania jonów Na i K wraz z dzierżawą jednego analizatora dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512052-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 22063828700000, ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 854 800, e-mail sekretariat@pczkartuzy.pl, faks 586 854 840.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.pczkartuzy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów immunologicznych, dostawa odczynników laboratoryjnych do równowagi kwasowo - zasadowej (RKZ) wraz z dzierżawą dwóch analizatorów RKZ oraz dostawa odczynników laboratoryjnych do oznaczania jonów Na i K wraz z dzierżawą jednego analizatora dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZP.260.2.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia dostawa odczynników laboratoryjnych do immunochemii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów immunologicznych, dostawa odczynników laboratoryjnych do równowagi kwasowo - zasadowej (RKZ) wraz z dzierżawą dwóch analizatorów RKZ oraz dostawa odczynników laboratoryjnych do oznaczania jonów Na i K wraz z dzierżawą jednego analizatora dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach. 2.Kod określony w słowniku głównym Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33696500-0 odczynniki laboratoryjne, 38434580-5 analizatory testów immunologicznych 3.Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Określone Załącznik nr 2 do SIWZ ilości są wyłącznie szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości niniejszej umowy maksymalnie o 20%. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ilościowej zmiany poszczególnych asortymentów przy zachowaniu cen jednostkowych do wysokości całkowitej wartości zamówienia określonego umową. 6.Oferowane produkty powinny być dopuszczone do użytku szpitalnego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j.Dz. U. 2019.175) oraz posiadać oznaczenie CE. Zaoferowane produkty określone w Załączniku nr 2 w zależności od tego, do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producenta, muszą odpowiadać przepisom wymienionym poniżej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające ten fakt: 1) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), 2) Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne ((Dz.U. z 2017 r. poz. 2211), 3) Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 175) 4) ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t.j. Dz.U.2018.143). 7. Wymogi dotyczące aparatów: 1) Szczegółowy wykaz wymaganych parametrów przez analizatory stanowi Załączniki nr 7 do SIWZ. 2) Zamawiający w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania laboratorium wymaga zaoferowania pięciu aparatów do wykonywania badań określonych Załączniku nr 2 do SIWZ tj.: a) analizatora równowagi kwasowo-zasadowej (RKZ) podstawowego (pracującego w systemie ciągłym), b) analizatora zabezpieczającego nieprzerwaną pracę laboratorium w przypadku awarii analizatora równowagi kwasowo-zasadowej (RKZ) podstawowego (pracującego w systemie awaryjnym), c) analizatora jonów ( Na, K), d) analizatora immunochemicznego podstawowego (pracującego w systemie ciągłym), e) analizatora immunochemicznego zabezpieczającego nieprzerwaną pracę laboratorium w przypadku awarii analizatora immunochemicznego podstawowego (pracującego w systemie awaryjnym). 3) Analizator immunochemiczny główny i zapasowy oraz analizator RKZ główny i zapasowy maja pracować na tych samych odczynnikach, kontrolach i kalibratorach i materiałach zużywalnych. 4) Aparaty opisane w pkt. 2) posiadają wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty uprawniające do wykorzystywania ich do celów medycznych na terenie Polski poprzez wykonywanie badań laboratoryjnych. 5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć aparaty do siedziby Zamawiającego i wydania ich w stanie gotowym do użytku w terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy oraz do przeszkolenia personelu Zamawiającego, tj. wskazanych przez niego osób (do 10 osób personelu technicznego i medycznego) w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania dostarczonego i zamontowanego sprzętu, 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, co najmniej raz na rok jeden bezpłatny, okresowy przegląd urządzeń wraz z ich konserwacją i wymianą części zużywalnych na warunkach określonych przez wyspecjalizowany serwis fabryczny. Koszt tego przeglądu winien zostać wliczony w cenę oferty, 7) Wykonawca wydzierżawiający aparaty zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym termin przeglądu urządzeń, 8) Po zakończeniu każdego przeglądu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający, że urządzenie jest sprawne i jest dopuszczone do eksploatacji, 9) Oferowane urządzenia powinny zapewniać Zamawiającemu możliwość wykonywania wszystkich badań wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, 10) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu aparatów oraz do zapewnienia stałej ich sprawności, 11) Wykonawca dostarczy i zainstaluje klimatyzator w pracowni immunologii, 12) Wykonawca zabezpieczy stół do postawienia urządzenia, jeżeli aparat nie będzie wolnostojący, 13) Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia, tj. aparaty i zestaw komputerowy wyposażone zostały w UPS, 14) Całkowity koszt wykonania niezbędnych prac związanych z podłączeniem do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem (zestaw komputerowy, drukarka sieciowa) spoczywa na Wykonawcy, 15) Wykonawca na własny koszt musi dokonać pełnej integracji dostarczonego systemu z użytkowanym przez Zamawiającego systemem LIS firmy Asseco (kontakt w sprawie integracji; Sławomir Krause 58 6854905) oraz dokonać zakupu licencji na oprogramowanie komunikacyjne analizatora.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 38434580-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 764126.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bobrowiecka 8, 00-728 Warszawa
Kod pocztowy: 00-728
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 813818.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 813818.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 813818.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.