eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Maleniecka › Poprawa bezpieczeństwa na ścieżce pieszo-rowerowej(ciągu pieszo-rowerowego) przy drodze krajowej nr 42 poprzez budowę oświetlenia ulicznego - II etap w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja mająca na celu rozwiązywanie problemów społecznych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-23

Ogłoszenie nr 510052164-N-2020 z dnia 23-03-2020 r.

Urząd Gminy Ruda Maleniecka: Poprawa bezpieczeństwa na ścieżce pieszo-rowerowej(ciągu pieszo-rowerowego) przy drodze krajowej nr 42 poprzez budowę oświetlenia ulicznego - II etap w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja mająca na celu rozwiązywanie problemów społecznych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowa rewitalizacja mająca na celu rozwiązywanie problemów społecznych". Zamawiający ubiega się o pozyskanie dofinansowania na realizację w/w zadania ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Działania 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504593-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Ruda Maleniecka, Krajowy numer identyfikacyjny 12328470000000, ul. Ruda Maleniecka , 26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, e-mail jolanta.orman@rudamaleniecka.pl, faks 0-41 373 13 41.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa bezpieczeństwa na ścieżce pieszo-rowerowej(ciągu pieszo-rowerowego) przy drodze krajowej nr 42 poprzez budowę oświetlenia ulicznego - II etap w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja mająca na celu rozwiązywanie problemów społecznych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja II etapu zadania: Poprawa bezpieczeństwa na ścieżce pieszo-rowerowej (ciągu pieszo-rowerowego) przy drodze krajowej nr 42 poprzez budowę oświetlenia ulicznego w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja mająca na celu rozwiązywanie problemów społecznych". Zamawiający ubiega się o pozyskanie dofinansowania na realizację w/w zadania ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Działania 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Montaż stanowisk słupowych - Montaż opraw oświetleniowych LED - Montaż skrzynki sterowania oświetleniem SO - Obsługa geodezyjna (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza). Uwaga: Ułożenie linii kablowej zostało wykonane podczas realizacji I etapu zadania. Przedmiot zamówienia został określony w następujących dokumentach: - przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ, - projekt budowlano/wykonawczy - załącznik nr 9 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem najszerszego zakresu robót ujętego w którymkolwiek z tych dokumentów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45231400-9, 45232200-4, 45311000-0, 45316100-6, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 219449.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MR INSTAL Makowski Spółka Jawna
Email wykonawcy: robert@mrinstal.pl
Adres pocztowy: ul. Podchorążych 51 lok. 1
Kod pocztowy: 94-234
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143144.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107957.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 245385.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.