To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-18
Ogłoszenie nr 510052054-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Pełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującego roboty budowlane podczas realizacji inwestycji pn.: "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Orzesze"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów Działania 5.1 Gospodarka wodno-ściekowa Poddziałania 5.1.1 Gospodarka wodno-ściekowa - ZIT Centralny
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500772-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540008268-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 27177512000000,
ul. ul. Wieniawskiego
4,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 213 412, e-mail
zgkim@orzesze.pl, faks
322 215 263.
Adres strony internetowej (url): http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/index.php?id=397
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującego roboty budowlane podczas realizacji inwestycji pn.: "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Orzesze"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGKIM.261.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2. Opis zamówienia: Pełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującego roboty budowlane podczas realizacji inwestycji pn.: "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Orzesze" obejmującej następujące zadania: Zadanie 1 "Budowa oczyszczalni ścieków w dzielnicy Zawiść w Orzeszu" Zadanie 2 "Budowa rurociągu tranzytowego z Orzesza-Śródmieścia ul. Wieniawskiego do oczyszczalni ścieków w Orzeszu-Zawiści ul. Centralna" obejmujący między innymi: a) Prowadzenie pełnego wielobranżowego kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad całością realizacji inwestycji określonej w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym nad robotami, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami Polskiego Prawa Budowlanego i przepisów w tym zakresie obowiązujących. Nadzór powinien być prowadzony przez specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami prawa polskiego. b) Pełnienie wszystkich obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wynikających z art. 25, 26, 27 ustawy Prawo budowlane. c) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami zgodnie z pozwoleniami na budowę, zgłoszeniami na realizację poszczególnych zadań. d) Organizacja i koordynacja prowadzonych robót dla poszczególnych zadań. e) Udział i pomoc w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy bądź wykonawców robót budowlanych przy "Uporządkowaniu gospodarki ściekowej w Gminie Orzesze" , przy założeniu, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, obejmujący między innymi opracowanie kompletnych Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla planowanych do przeprowadzenia postępowań, w tym projektów umów zatwierdzonych przez Radcę prawnego lub Adwokata. f) Zapewnienie obsługi prawnej przez Radcę prawnego lub Adwokata całego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, obejmującej między innymi udział w przygotowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym zatwierdzenie projektów umów, udział w postępowaniach spornych na etapie prowadzenia postępowań i realizacji umów z wykonawcami robót budowlanych. g) Uczestniczenie, jeżeli będzie to niezbędne w działaniach Zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane i w okresie trwałości projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi za wady na prace wykonane na podstawie niniejszej umowy. h) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, niniejsza SIWZ, projekt umowy. Wszystkie dokumenty są nawzajem uzupełniające się. 2. Odniesienie do norm. 2.1. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 2.2. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 2.3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Jeśli w dokumentach składających się na dokumentację przetargową wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 3.KODY CPV 3.1. Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.70.00-1 3.2. Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.31.00.00-4 3.3. Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.00.00-8 4. Podwykonawcy: 4.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4.5. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000zł brutto. 5. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy: specyfika usługi nie wymaga uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 6. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 7. Gwarancja i rękojmia. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na prace wykonane (czynności i dzieła) stanowiące przedmiot zamówienia na okres do upływu okresu gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych licząc od daty końcowego rozliczenia zadań nr 1 i 2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71310000-4, 79110000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
656000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębirstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
417339.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Przygotowanie oraz dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Przebudowa odcinka drogi ul. Uczniowskiej w Orzeszu-Gardawicach."
- Wymiana nieekologicznego źródła ciepła na niskoemisyjne źródło ciepła wraz z budową instalacji fotowoltaicznej w budynku ZGKiM przy ul. Wieniawskiego 4 w Orzeszu
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr P1583 R Studzian - Wojciechówka wraz z dojazdami w m. Studzian"
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek" (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
- "Remonty dróg publicznych realizowane w ramach X edycji Budżetu Obywatelskiego"
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.