eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanej przez ZZM MSWiA przy ul. Lubelskiej 20/20A w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-18

Ogłoszenie nr 510051791-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.

Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA: Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanej przez ZZM MSWiA przy ul. Lubelskiej 20/20A w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514651-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, Krajowy numer identyfikacyjny 01734208400000, ul. Chełmska 8A, 00-725 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4331926, 4331927, e-mail zzm@zzm.mswia.gov.pl, zamowienia@zzm.mswia.gov.pl, faks 22 8516795.
Adres strony internetowej (url): https://www.zzm.mswia.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanej przez ZZM MSWiA przy ul. Lubelskiej 20/20A w Warszawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/PN/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie publiczne dotyczy 1 części z 6. Pozostałe części stanowić będą przedmiot kolejnych postępowań. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej całodobowej obsłudze konserwacyjnej nieruchomości administrowanej przez ZZM MSWiA usytuowanej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 20/20A. Przez konserwację bieżącą należy rozumieć równoczesne wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (łącznie), mających na celu utrzymanie obiektu budowlanego w stanie niepogorszonym, zabezpieczenie przed szybkim zużyciem czy też zniszczeniem i zapewnienie użytkowania w stanie zgodnym z jego przeznaczeniem. 2. Szczegółowy opis nieruchomości wraz z zakresem czynności i ich częstotliwością zawarty został w następujących załącznikach: 1) załącznik nr 8 do SIWZ "Charakterystyka nieruchomości", 2) załącznik nr 9 do SIWZ "Zakres czynności konserwacyjnych". 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), osobę wykonującą w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej czynności: 1) czynności w branży sanitarnej (monter instalacji sanitarnych): a) bieżąca eksploatacja urządzeń węzła cieplnego, w tym: - regulacja urządzeń automatyki sterującej pracą węzła cieplnego, pomp, - realizacja obsługi serwisowej urządzeń sanitarnych zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji techniczno - ruchowej urządzenia oraz obowiązującymi przepisami technicznymi, - wymiana urządzeń, pomp obiegowych, zaworów regulujących i sterujących, armatury, - systematyczna kontrola parametrów technicznych pracy urządzeń węzłów cieplnych. b) bieżąca eksploatacja instalacji c.o., c.c.w., ppoż, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym: - sprawdzenie działania instalacji c.o. i c.c.w., regulacja zaworów podpionowych, grzejnikowych, likwidacja niedogrzewań części budynku, - wymiana elementów sterujących w instalacji c.o., c.c.w. (zaworów, kryz). - bieżąca kontrola stanu technicznego i drożności instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - usuwanie przecieków, niedrożności w instalacjach sanitarnych (pionów i poziomów), 2) czynności w branży elektrycznej (elektromonter): a) bieżąca eksploatacja instalacji elektrycznych w części wspólnej budynku, instalacji oświetlenia terenu oraz instalacji w altanach śmietnikowych, w tym: - systematyczna kontrola stanu technicznego tablic rozdzielczych w częściach administracyjnych budynku oraz ich zamknięć, - kontrola stanu oświetlenia w części wspólnej budynku wraz z wymianą źródeł światła, elementów sterujących (wyłączników, żarówek, gniazd elektrycznych) - systematyczna kontrola złącz instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych w szczególności w pomieszczeniach. b) bieżąca eksploatacja instalacji niskoprądowych, w tym obsługa serwisowa urządzeń domofonowych wraz z wymianą elementów i regulacją. 4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - otrzyma 10 pkt w kryterium "zatrudnianie osoby niepełnosprawnej". W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium "zatrudnianie osoby niepełnosprawnej". Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 4, § 16 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 i 4 wzoru umowy. 6. W stosunku do osoby, prowadzącej działalność gospodarczą - jednoosobowo, która wykona zamówienie osobiście, wymogów określonych w ust. 3 nie stosuje się, chyba że na potrzeby wykonania zamówienia zatrudnia inne osoby.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50700000-2


Dodatkowe kody CPV: 50720000-8, 50711000-2, 50712009-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30033.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MERA TECHNIK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ogórkowa 96
Kod pocztowy: 04-998
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20736.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20736.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40176.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.