eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich zadanie nr 1 - m. Kożuchów,zadanie nr 2 - m. Lubsko,zadanie nr 3 - m. Nowa Sól,zadanie nr 4 - m. Żagań,zadanie nr 5 - m. Iłowa,zadanie nr 6 - droga wojewódzka nr 289 ,zadanie nr 7 - m. Gubin,zadanie nr 8 - tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-23

Ogłoszenie nr 510051645-N-2020 z dnia 23-03-2020 r.

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich zadanie nr 1 - m. Kożuchów,zadanie nr 2 - m. Lubsko,zadanie nr 3 - m. Nowa Sól,zadanie nr 4 - m. Żagań,zadanie nr 5 - m. Iłowa,zadanie nr 6 - droga wojewódzka nr 289 ,zadanie nr 7 - m. Gubin,zadanie nr 8 - tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505221-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 60928200000000, ul. Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 280 300, e-mail m.szpakowska@zdw.zgora.pl, faks 683 280 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdw.zgora.pl, www.zdw.zgora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich zadanie nr 1 - m. Kożuchów,zadanie nr 2 - m. Lubsko,zadanie nr 3 - m. Nowa Sól,zadanie nr 4 - m. Żagań,zadanie nr 5 - m. Iłowa,zadanie nr 6 - droga wojewódzka nr 289 ,zadanie nr 7 - m. Gubin,zadanie nr 8 - tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW-ZG-WZA-3310-4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOTEM ZAMOWIENIA JEST : ZADANIE NR 1 - 3: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0m przy krawężnikach (obustronnie), dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca). 2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik - na zlecenie przesłane faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 4) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. Każde przycinanie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. 5) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. ZADANIE NR 4 - 5: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0m przy krawężnikach (obustronnie) i chodników poprzez zamiatanie ręczne dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca). 2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik - na zlecenie przesłane faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 4) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. 5) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. ZADANIE NR 6: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości poprzez mechaniczne zamiatanie : 2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego drogi woj. nr 289 km 0+000÷11+714i km 11+870÷14+032, poprzez : - usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca. - usuwanie trawy przerastającej nawierzchnie, chodnik, ścieżkę rowerową. Usuwanie trawy poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 4) Wykaszanie traw i chwastów z pobocza oraz na skarpach i przeciwskarpach. 5) Utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych na odc. nawierzchni kostkowej poprzez wygrabienie liści, trawy oraz usuwanie połamanych, zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach drzew - 5-krotnie w trakcie trwania umowy Prace poprzedzone będą zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. 6) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. ZADANIE NR 7: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0-1,5m przy krawężnikach. Zamawiający wymaga aby zamiatanie mechaniczne przy krawężnikach odbywało się w zależności od potrzeb i polega na usunięciu błota i piasku po deszczach, liści i śmieci po silnych wiatrach i wichurach. Wykonawca ma obowiązek ciągłego kontrolowania stanu drogi pod względem utrzymania czystości. 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy. Zamawiający wymaga taką ilość i krotność koszenia zależną od wzrostu roślin i nie przekraczającą określonej wysokości: - dla trawników, klombów, wysepek max. 10cm. - dla rowów max. 15cm. b) Przycięcie żywopłotów c) Pielęgnacja drzew - odcinka odrostów przy pniu od ziemi na wysokości korony oraz podcinka gałęzi ograniczająca widoczność, zasłaniających znaki drogowe 3. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich (w tym chodników), usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 4. Utrzymanie w czystości wpustów ulicznych poprzez oczyszczenie z piasku, liści i innych zanieczyszczeń. 5. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. ZADANIE NR 8: - sprzątanie nawierzchni przy krawężnikach obejmuje: mechaniczne zamiatanie nawierzchni przy krawężniku w pasie o szer. średnio 0,5 m wraz z likwidacja chwastów pomiędzy krawężnikami a nawierzchnią (wg wskazań Zamawiającego), załadunek urobku na samochody, wywóz i utylizację urobku, - zbieranie śmieci (papierów, puszek, opakowań plastikowych, szklanych itp.) z pasa drogowego tj. z poboczy, rowów, skarp wraz z wywozem i utylizacją, - oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych poza krawężnikiem z odgarnięciem na pobocze - szerokość 0,5 m, - oczyszczanie chodnika z trawy i chwastów. 2. Usługa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Zielonej Górze na terenach zamiejskich Obwodów Drogowych: Zielona Góra, Bobrowice, Babimost. 2. PRAWO OPCJI (DOTYCZY ZADANIA NR 8) Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum). Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SIWZ (dla zadania nr 8). Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, dla zadania nr 8 . 2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie: - dla zadania nr 8 - tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra, 3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: - w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, warunków pogodowych stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia, - w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na usługi (prace) wskazane przedmiotowo w opisie przedmiotu zamówienia prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części zamówienia. Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności: - konieczność utrzymania czystości poprzez mechaniczne zamiatanie ulic, zbieranie śmieci, oczyszczania chodnika z traw i chwastów, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia "podstawowego", - konieczność wykonania prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego, - ujawnienie przez Zamawiającego okoliczności mających wpływ na opis przedmiotu zamówienia. 4) Termin realizacji usług objętych opcją Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do dnia 31.12.2020r. 5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 6) Wynagrodzenie Wykonawcy Wynagrodzenie Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będzie liczone wg stawek jednostkowych wskazanych w ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywistych ilości usług zrealizowanych w ramach opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie nr 1 - m. Kożuchów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wiesław Barcewicz BRUNATNI 2
Email wykonawcy: utrzymaniedrog@brunatni.pl
Adres pocztowy: Gronów 30
Kod pocztowy: 66-220
Miejscowość: Łagów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63120.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63120.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie nr 2 - m. Lubsko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 58800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wiesław Barcewicz BRUNATNI 2
Email wykonawcy: utrzymanie drog@brunatni.pl
Adres pocztowy: Gronów 30
Kod pocztowy: 66-220
Miejscowość: Łagów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65664.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: zadanie nr 3 - m. Nowa Sól

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 72000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wiesław Barcewicz BRUNATNI 2
Email wykonawcy: utrzymaniedrog@brunatni.pl
Adres pocztowy: Gronów 30
Kod pocztowy: 66-220
Miejscowość: Łagów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89596.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: zadanie nr 4 - m. Żagań

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 4 - m. Żagań unieważniono na mocy art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. cyt. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Na zadanie nr 4 wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie w zakresie zadania nr 4 podlega unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: zadanie nr 5 - m. Iłowa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 5- m. Iłowa uniewazniono na mocy art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. cyt. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Na zadanie nr 5 wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie w zakresie zadania nr 5 podlega unieważnieniu

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: zadanie nr 6 - droga wojewódzka nr 289

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wiesław Barcewicz BRUNATNI 2
Email wykonawcy: utrzymaniedrog@brunatni.pl
Adres pocztowy: Gronów 30
Kod pocztowy: 66-220
Miejscowość: Łagów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12873.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: zadanie nr 7 - m. Gubin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 7- m. Gubin unieważniono na mocy art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. cyt. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Na zadanie nr 7 wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie w zakresie zadania nr 7 podlega unieważnieniu

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: zadanie nr 8 - tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wiesław barcewicz BRUNATNI 2
Email wykonawcy: utrzymaniedrog@brunatni.pl
Adres pocztowy: Gronów 30
Kod pocztowy: 66-220
Miejscowość: Łagów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53263.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53263.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64756.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.