eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śmigiel › "Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2020 roku na potrzeby Zakładu Komunalnego w Śmiglu sp. z o.o."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-20

Ogłoszenie nr 510051150-N-2020 z dnia 20-03-2020 r.

Zakład Komunalny w Śmiglu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: "Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2020 roku na potrzeby Zakładu Komunalnego w Śmiglu sp. z o.o."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517023-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540039906-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Komunalny w Śmiglu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 366063617, ul. ul. harcmistrza Łukomskiego 19, 64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 180 037, e-mail sekretariat@zk-smigiel.pl, faks 655 180 127.
Adres strony internetowej (url): https://www.zk-smigiel.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2020 roku na potrzeby Zakładu Komunalnego w Śmiglu sp. z o.o."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZK/ZP/02/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2020 roku na potrzeby Zakładu Komunalnego w Śmiglu sp. z o.o. w ilości 80 000 litrów, o parametrach wg normy PN-EN 590:2013-12/AC:2014-04 właściwego do pory roku (letni, przejściowy, zimowy). 2. Dostawa paliwa odbywać się będzie na żądanie Zamawiającego składane mailowo na adres wskazany przez Wykonawcę, w terminie wskazanym w ofercie od zamówienia mailowego. 3. Zamawiający zastrzega, że realizacja zamówienia będzie się odbywała sukcesywnie, a minimalne jednorazowe dostawy będą wynosiły 1000 litrów. 4. Rozliczenie oleju napędowego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie następowało w litrach w temperaturze rzeczywistej w cenie z dnia tankowania paliwa z cysterny samochodowej do zbiornika Zamawiającego. 5. Ceny bazowe określone w ofercie będą podlegały zmianom zgodnie ze zmianami cen hurtowych paliw ogłaszanymi przez PKN ORLEN S.A. wówczas gdy opublikuje je na swojej stronie internetowej: https://www.orlen.pl/PL/DlaBiznesu/HurtoweCenyPaliw/Strony/default.aspx Wyznaczony dzień, na który należy wyliczyć cenę ofertową: 28.02.2020 r. 6. Lokalizacja zbiornika magazynowego: Stacja Uzdatniania Wody w Śmiglu, ul. Powstańców Wielkopolskich 6, 64-030 Śmigiel. 7. Wykonawca obowiązany jest do każdej dostawy paliwa dostarczyć: a. Dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale, b. List przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, nr rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny, c. Dokument WZ, podpisany przez Zamawiającego. 8. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu próbkę paliwa w minimum 1 litrowym kanistrze/baniaku, który zostanie napełniony podczas dostawy danej partii. Kanister zostanie zaplombowany w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy oraz oznaczony datą dostawy. Zamawiający informuje, iż w przypadku wątpliwości dot. jakości i parametrów dostarczanego paliwa, przekaże próbkę do akredytowanego laboratorium celem zbadania. Paliwo dostarczone do Zamawiającego, a nie spełniające warunków umowy będzie zwrócone na adres i koszt Dostawcy. Kanistry zostaną dostarczone przez Dostawcę. 9. Dostawy oleju napędowego realizowane będą za pomocą cysterny wyposażonej w legalizowany przez GUM układ dystrybucyjny. 10. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, w tym załadunek, rozładunek, dostawę paliwa do zbiornika magazynowego. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zleconych dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia i zwiększenia ilości bazowej zamówienia do 30% w ramach prawa opcji. Łączna, minimalna ilość zamówienia przy uwzględnieniu prawa opcji wyniesie 56 000 litrów, natomiast maksymalna ilość zamówienia przy uwzględnieniu prawa opcji wyniesie 104 000 litrów. 13. Realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku zwiększonych potrzeb Zamawiającego na produkty może on wykonać przysługujące mu prawo opcji stosownym oświadczeniem woli w tym zakresie, złożonym Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji jest możliwe w terminie obowiązywania umowy. 14. Zmiana ilości zamówienia w górę lub w dół nie powoduje zmiany ceny jednostkowej. Wielkość zamówienia określona powyżej jest wielkością określającą szacowaną ilość dostaw oraz określa wielkości, na podstawie których Dostawcy zobowiązani są obliczyć cenę swojej oferty. 15. Wykonawca zobowiązany jest w formularzu ofertowym, w oparciu o własną kalkulację kosztów podać ceny jednostkowe netto (do dwóch miejsc po przecinku). 16. Zaoferowane ceny jednostkowe w przypadku podpisania umowy nie podlegają żadnym rokowaniom i negocjacjom przez cały okres realizacji zamówienia. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 417040.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HAWA SPÓŁKA AKCYJNA
Email wykonawcy: m.drozdz@hawa.pl
Adres pocztowy: UL. GRUNWALDZKA 4
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: GNIEZNO
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 340800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 340800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.