To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-15
Ogłoszenie nr 510051105-N-2019 z dnia 15-03-2019 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne segregowane do siedziby MPGK Sp. z .o.o. w Katowicach przy ul. Obroki 140
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506398-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27013532800000,
ul. ul. Obroki
140,
40-833
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3587657, 3587645, e-mail
info@mpgk.com.pl, faks
323 587 661.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne segregowane do siedziby MPGK Sp. z .o.o. w Katowicach przy ul. Obroki 140
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/3/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne segregowane do siedziby MPGK Sp. z .o.o. w Katowicach przy ul. Obroki 140" - przedmiot zamówienia został podzielony na zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków z folii: a. Zadanie nr 1: 1. HD-PE na odpady typu papier: 400 000 szt. 2. HD-PE na odpady z tworzyw sztucznych i metalu w ilości: 500 000 szt. 3. HD-PE na odpady typu przeterminowane lekarstwa w ilości 2 000 szt. b. Zadanie nr 2: 1. LD-PE na odpady typu szkło w ilości: 400 000 szt. 2. LD-PE na odpady ulegające biodegradacji w ilości: 600 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Nr 4. - ZADANIE Nr 1. Nr 4.1.-ZADANIE nr 2. Zamawiający dopuszcza realizację zadania przez podwykonawców. Wykonawca wskaże w ofercie zakres usług wykonywanych przez podwykonawców. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców. Gwarancja i rękojmia: na dostarczone worki Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi oraz gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesiące, przy czym okres gwarancji i rękojmi jest jednakowy. Okres gwarancji i rękojmi biegnie od dnia protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwych worków. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18930000-7
Dodatkowe kody CPV: 19520000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
252000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIPEKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
310648.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
372000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIPEKO Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
403440.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia.
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych
- Dostawa kaset do produkcji sadzonek liściastych do szkółki kontenerowej w Skierdach.
- Dostawa dozowników ściennych na mydło i środki dezynfekcyjne oraz podajników (papieru toaletowego i ręczników papierowych).
- (DFP.271.58.2024.ADB) Dostawa podstawowych materiałów medycznych i niemedycznych.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.