eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja i dostosowanie budynku przy ul. Wielopole 17a do obowiązujących przepisów p.poż

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-20

Ogłoszenie nr 510050889-N-2020 z dnia 20-03-2020 r.

Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych: Modernizacja i dostosowanie budynku przy ul. Wielopole 17a do obowiązujących przepisów p.poż

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509294-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 35155435300000, ul. plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48126161508, e-mail info@um.krakow.pl, faks +48126161236.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.krakow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja i dostosowanie budynku przy ul. Wielopole 17a do obowiązujących przepisów p.poż

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR-10.271.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i dostosowanie budynku przy ul. Wielopole 17a do obowiązujących przepisów p.poż. Zakres prac obejmuje: 1.1. Modernizację pomieszczeń biurowych od parteru do III piętra - roboty budowlane (wymiana podłóg, stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń, wykonanie nowych ścianek działowych, inne roboty wykończeniowe). 1.2. Modernizację pomieszczeń przeznaczonych na sanitariaty I, II, III i IV piętra. 1.3. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej oraz informatycznej z wykorzystaniem nowych technologii i rozwiązań - od piwnicy do V piętra. 2. Szczegółowy zakres prac został określony w następujących dokumentach: 2.1. Przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - dot. pkt 1.1. - załącznik nr 10 do specyfikacji; 2.2. Dokumentacji projektowej sanitariatów I, II, III i IV piętra, Przedmiarach robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - dot. pkt 1.2. - załącznik nr 11 do specyfikacji; 2.3. Projekcie instalacji elektrycznej, Projekcie instalacji informatycznej, Przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - dot. pkt 1.3. - załącznik nr 12 do specyfikacji; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45432210-9, 45421146-9, 45410000-4, 45442100-8, 45320000-6, 45432110-8, 45421000-4, 45430000-0, 45330000-9, 45310000-3, 45332200-5, 45331000-6, 45314320-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Całkowita wartość zamówienia podana w sekcji IV.2) ogłoszenia zawiera w sobie zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp 2. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) osób, które będą wykonywały w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane, tj. prace rozbiórkowe, demontażowe, tynkarskie, montażowe, posadzkarskie, malarskie, murarskie, stolarskie, ślusarskie, elektryczne, instalacyjne w zakresie wod.-kan., c.o. i inne roboty wykończeniowe. Wykonywanie tych czynności polega na świadczeniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Uwaga! 1) Zobowiązanie to nie dotyczy osób pełniących nadzór nad wykonywanymi pracami (kierownik budowy) oraz przynależących do właściwej izby samorządu zawodowego, o ile osoby te stanowią zasoby własne Wykonawcy; 2) Powyższy wymóg nie dotyczy składających ofertę: osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia ww. prac oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych prac na rzecz spółki, w takim zakresie w jakim ww. osoby zapewnią osobistą realizację zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2429269.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wojciech Stępski FIRMA "SIMPLEX"
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: ul. Gajówka 15
Kod pocztowy: 30-250
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1390000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1347756.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3501948.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga do sekcji IV.7) Informacja na temat podwykonawstwa: Bogusław Dziedziak Firma Handlowo-Usługowa "EL-INSTAL", ul. Kasztanowa 5, 32-065 Krzeszowice, w zakresie: robót elektrycznych i teleinformatycznych.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.