eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Zaopatrzenie placówek oświatowych gminy Mogilno w artykuły spożywcze w 2020/21 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-20

Ogłoszenie nr 510050824-N-2020 z dnia 20-03-2020 r.

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli: Zaopatrzenie placówek oświatowych gminy Mogilno w artykuły spożywcze w 2020/21 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510875-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Mogilnie, ul. Powstańców WLKP 33, 88-300 Mogilno Regon 383866234 Dyrektor Hieronim Rumianowski tel. 52/ 315 26 53
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Mogilnie, ul. Sądowa 13, 88-300 Mogilno, Regon 001155609, Dyrektor Aleksandra Zielińska - Duda, tel. 52/ 31524 26
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Mogilnie, ul. Piłsudskiego 16, 88-300 Mogilno, Regon 000671102, Dyrektor Marzena Giemza, te. 52/ 31526 83
Szkoła Podstawowa w Gębicach, Marcinkowo 72, 88-330 Gębice, Regon 001155615, Dyrektor Jacek Szalaty, tel. 52/ 315 04 88
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Padniewie, Padniewo 55, 88-300 Mogilno, Regon 341300198, Dyrektor Sylwia Kraska, tel. 52/ 31585 29
Szkoła Podstawowa w Kwieciszewie, Kwieciszewo 45, 88-321 Kwieciszewo, Regon 001155621, Dyrektor Małgorzata Chudańska - Baran, tel. 52/ 315 83 21
Przedszkole Nr 1 w Mogilnie ul. Korczaka 1, 88-300 Mogilno, Regon 093120128, Dyrektor Agnieszka Bigosińska, tel. 52/ 315 26 57
Przedszkole Nr 2 w Mogilnie ul. Moniuszki 4, 88-300 Mogilno, Regon 093120111, Dyrektor Małgorzata Nowaczyk, tel. 52/ 315 25 37
Przedszkole Nr 3 w Mogilnie ul. Konopnickiej 15, 88-300 Mogilno, Regon 093120105, Dyrektor Małgorzata Domańska, tel. 52/ 315 70 63
Przedszkole w Gębicach ul. Rynek 11, 88-330 Gębice, Regon 093120097, Dyrektor Wioleta Pilarczyk, tel. 52/ 315 04 17
Przedszkole w Wylatowie, Wylatowo 66, 88-342 Wylatowo, Regon 093120068, Dyrektor Wiesława Michalak, tel. 52/ 315 87 91
Żłobek w Mogilnie ul. Konopnickiej 15a, 88-300 Mogilno, Regon 365181970, Dyrektor Małgorzata Domańska, tel. 52/ 315 70 63


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, Krajowy numer identyfikacyjny 34039674700000, ul. ul. Narutowicza , 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 152 769, e-mail oswiata@pro.onet.pl, faks 523 152 769.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
ZOSiP w Mogilnie przeprowadził procedurę przetargową w imieniu podległych mu placówek oświatowych gminy Mogilno. Projekt zamówień ( ilościowo - jakościowych ) przygotowały placówki, następnie zebrano je w całość i podzielono na sześć pakietów. Potraktowanie zamówień w ten sposób pozwala na uzyskanie korzystniejszych cen za poszczególne towary co daje wymierne i oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaopatrzenie placówek oświatowych gminy Mogilno w artykuły spożywcze w 2020/21 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZOSiP 271.01.20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów podzielonych na 6 pakietów: Pakiet I WARZYWA, OWOCE Pakiet II MIĘSO, DRÓB, WĘDLINY Pakiet III ARTYKUŁY SPOŻYWCZE Pakiet IV RYBY, MROŻONKI Pakiet V PRODUKTY MLECZNE Pakiet VI PIECZYWO w szacunkowej ilości wskazanej w formularzach cenowych, (zawartych w załącznikach od Nr 1 do Nr 6 SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługi - dowóz zamówionych towarów przez Wykonawcę do poszczególnych placówek oświatowych, które złożą zamówienie i ich rozładowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03100000-2


Dodatkowe kody CPV: 15300000-1, 15100000-9, 15110000-2, 15112000-6, 15112300-9, 15400000-2, 15800000-6, 15220000-6, 15331170-9, 15500000-3, 15810000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Warzywa, owoce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160271.03
Waluta zł.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa SEZAM Lidia Gunerka - Marciniak
Email wykonawcy: lidkagunerka@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Wiecanowo 3
Kod pocztowy: 88-300
Miejscowość: Mogilno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168706.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168706.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168706.35
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Mięso, drób, wędliny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 210357.99
Waluta zł.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CHŁODEX Małgorzata i Piotr Nalewaja Sp. j.
Email wykonawcy: biuro,chlodex@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Gdańska 118
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221429.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221429.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 306701.60
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Artykuły spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166239.87
Waluta zł.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABER Sp. z o.o. Oddział Bydgoszcz
Email wykonawcy: tele@aber.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 85-758
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 188908.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188908.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188908.94
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Ryby, mrożonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75986.78
Waluta zł.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABER Sp. z o.o. Oddział Bydgoszcz
Email wykonawcy: tele@aber.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 85-758
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79986.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79986.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102867.46
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Produkty mleczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144778.18
Waluta zł.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DARO DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kl. Janickiego 52
Kod pocztowy: 88-400
Miejscowość: Żnin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152398.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152398.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157929.65
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42332.90
Waluta zł.

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska
Email wykonawcy: biuro@gs-mogilno.pl
Adres pocztowy: ul. Magazynowa 1
Kod pocztowy: 88-300
Miejscowość: Mogilno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45275.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45275.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45275.83
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.