eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Świadczenie usług pralniczych na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-20

Ogłoszenie nr 510050743-N-2020 z dnia 20-03-2020 r.

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502787-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 23113920700000, ul. ul. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 64 59 600, e-mail dcr@dcr.org.pl, faks 075 64 59 601.
Adres strony internetowej (url): http://dcr.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Podmiot leczniczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pralniczych na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PNG/3/01/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. Usługa obejmuje pranie następującego materiału: odzieży medycznej i roboczej, poszwy, poszewki, kołdry, poduszki, podkłady materiałowe, serwety operacyjne, prześcieradła operacyjne, odzież operacyjną, odzież wydawaną dla pacjentów (koszule, pidżamy), koce i inne(np. mopy) oraz odzież prywatną pacjentów Oddziału Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Neurologicznej. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował wielkość prania (ilość kilogramów). Zamawiający szacuje, że w ciągu 1 m-ca wielkość prania będzie wynosić 4000 kg + 80 kg odzieży prywatnej pacjentów . Ostateczna ilość prania zlecana na podstawie umowy może ulec zmianie. Zamawiający przygotuje do prania materiał posegregowany, wg asortymentu i zapakowany w odpowiednie worki (kolor czerwony oznacza materiał reżimowy). Realizacja przedmiotu zamówienia będzie podlegała ocenie wewnętrznej Zamawiającego, wg ustalonych procedur. Usługa prania obejmuje następujące czynności po stronie Wykonawcy: a) odbiór materiału brudnego z magazynów bielizny brudnej Zamawiającego, jego załadunek i transport do pralni (Uwaga: magazyny Zamawiającego są zlokalizowane w dwóch pawilonach oddalonych od siebie o ok. 600 metrów), b) moczenie, pranie, suszenie, maglowanie lub prasowanie, składanie oraz sortowanie materiału, c) foliowanie (w pakietach) mundurków personelu medycznego oraz transportowanie ich na wieszakach, d) dezynfekcja materacy, poduszek, kołder i innego asortymentu, e) segregowanie, składanie i pakowanie czystego materiału wg asortymentu, f) dostarczanie własnym transportem i rozładunek czystego i suchego materiału do magazynów czystej bielizny w siedzibie Zamawiającego, magazyny Zamawiającego zlokalizowane w dwóch pawilonach, g) wydanie Zamawiającemu posegregowanego asortymentowo w rozbiciu na poszczególne oddziały i zapakowanego materiału wraz z opisem asortymentowym, h) odbiór i zdawanie prania odbywać się będzie na podstawie kwitów zdawczo-odbiorczych obustronnie potwierdzonych i zawierających asortyment, ilość sztuk w asortymencie podanym przez Zamawiającego, i) wykonywanie drobnych prac krawieckich polegających na naprawianiu uszkodzonego w praniu asortymentu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9


Dodatkowe kody CPV: 98311000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136598.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Praxima Krakpol Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 2
Kod pocztowy: 32-540
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168016.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168016.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195717.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.