eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Sukcesywna dostawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego przeznaczonych do ustawienia na drogach powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-19

Ogłoszenie nr 510050561-N-2020 z dnia 19-03-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Sukcesywna dostawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego przeznaczonych do ustawienia na drogach powiatowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512711-N-2020 z dnia 2020-02-14 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 27628965300000, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 340 696, e-mail awielgosz@zdpgliwice.pl, faks 322 340 696.
Adres strony internetowej (url): www.zdpgliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego przeznaczonych do ustawienia na drogach powiatowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP/DI/3421/5/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego przeznaczonych do ustawienia na drogach powiatowych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: ZAŁĄCZNIK NR 3B do SIWZ - Szczegółowe zestawienie znaków w dostawie sukcesywnej ZAŁĄCZNIK NR 3C do SIWZ - Szczegółowe zestawienie znaków w dostawie pilnej. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w niniejszej SIWZ oraz Specyfikacji technicznej. 4. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz posiadać krajową deklarację właściwości użytkowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17.11.2016 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu oznakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016r. poz. 1966). Dostarczany Zamawiającemu asortyment nie może być nie starszy niż 6 miesięcy, licząc od daty produkcji. 5. Folie odblaskowe stosowane na licach znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego powinny posiadać znak CE wydany przez uprawnioną jednostkę oraz odpowiednią deklarację zgodności wystawioną przez producenta. Słupki, blachy i inne elementy konstrukcyjne powinny mieć deklarację zgodności z odpowiednimi normami. 6. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 z późn. zmianami), a także zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7. Znaki drogowe pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego winny być wprowadzone do obrotu zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zmianami). 8. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów i norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do aktualnych przepisów i nowych norm. 9. Producent znaków drogowych pionowych ma obowiązek i prawo umieścić na swoim produkcie tylko jedną informację zawierającą: - numer i datę normy tj. PN-EN 12899-1:2010 - typ folii, - miesiąc i dwie ostatnie cyfry roku produkcji, - nazwę, znak handlowy i inne oznaczenia identyfikujące producenta lub dostawcę jeśli nie jest producentem, - numer krajowej deklaracji, - numer certyfikatu zgodności i numer jednostki certyfikującej. Informacja ma być zawarta wyłącznie na tylnej powierzchni, tak aby była jak najmniej widoczna dla jadących kierowców, o kolorystyce zbliżonej do szarego tła znaku lub urządzenia i ma być wykonana w sposób gwarantujący trwałe związanie ze znakiem lub urządzeniem oraz mieć możliwość ich odczytania przez okres nie krótszy niż okres gwarancji na znak czy urządzenie, np. w postaci wybicia, wytłoczenia, wytrawienia ew. nadruku, malowania czy ewentualnie naklejki lub etykiety wykonanej z folii nie odblaskowej, o powierzchni nie większej niż 30 cm. 10. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Pierwsza dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego stanowić będzie co najmniej 20% wartości zamówienia, natomiast kolejne dostawy obejmować będą minimum 10 znaków drogowych wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego. 12. Podane przez Zamawiającego w Kosztorysie ofertowym - ZAŁĄCZNIK NR 9 ilości poszczególnych znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego objętych zamówieniem mają charakter szacunkowy. 13. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje, że całkowite zamówienie nie będzie niższe niż 80 % łącznej kwoty zamówienia określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za faktycznie dostarczone znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. 14. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 4) Wymagany okres gwarancji: Okres gwarancji na dostarczony asortyment: 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Okres rękojmi nie upłynie wcześniej niż zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34992200-9


Dodatkowe kody CPV: 34922100-7, 34928460-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160143.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynierii Drogowej DROG-MOL Wiesław Molik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolności 84
Kod pocztowy: 42-625
Miejscowość: przyszowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149542.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149542.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 197994.10
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.