eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Organizacja usług szkoleniowych w ramach realizacji Projektu"Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-15

Ogłoszenie nr 510050486-N-2019 z dnia 15-03-2019 r.

Starostwo Powiatowe w Miechowie: Organizacja usług szkoleniowych w ramach realizacji Projektu: "Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506644-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Miechowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29994340000000, ul. ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 413 821 110, e-mail przetargi@powiat.miechow.pl, faks 413 821 118.
Adres strony internetowej (url): http://www.miechow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja usług szkoleniowych w ramach realizacji Projektu: "Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or. 272.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie nw. Kursów/szkoleń dla uczniów szkół zawodowych z powiatu miechowskiego objętych projektem w celu nabywania dodatkowych kwalifikacji w ramach wskazanego wyżej projektu który jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Szkolenie nr 1: Kurs operatorów wózków widłowych 1) Liczba uczestników: 66 uczestników (uczniów/uczennic) w dwóch grupach po 33 osoby. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 3) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z koordynatorem ds. szkoleń i kursów wstępnych terminów przeprowadzenia kursu przed podpisaniem umowy. 4) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania uprawnień w zakresie samodzielnej obsługi wózków jezdnych w transporcie wewnątrzzakładowym i zdobycie wiadomości i praktycznych umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli propan-butan w wózkach zasilanych gazem. 5) Kurs należy przeprowadzić zgodnie z założeniami i programem spełniającym wymagania do wydania uprawnień w zakresie: Kierowca - operator wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym, z wymianą butli gazowych. 6) Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez UDT, zorganizowanym przez Wykonawcę; koszt egzaminu i wydania zaświadczenia kwalifikacyjnego lub książeczki operatora winien być wliczony w cenę kursu. 7) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia 90% zdawalności egzaminu, jeżeli nie zostanie ona osiągnięta, przeprowadzenia dodatkowych zajęć uzupełniających braki na własny koszt w wymiarze 2 godz. teoretycznych i 5 godzin praktycznych dla każdej osoby, która nie zdała w I terminie. 8) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia badań lekarskich, wszystkim kursantom zakwalifikowanym w rekrutacji "o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie". 9) Zajęcia praktyczne powinny być prowadzone w grupach nie większych niż trzyosobowe na jeden wózek. 10) zabezpieczenia placu manewrowego zgodnie z przepisami bhp - wyznaczenia obszaru placu manewrowego - szkoleniowego taśmami z informacją o zakazie wstępu osobom postronnym; 11) zapewnienia kasków ochronnych i kamizelek odblaskowych dla każdego kursanta podczas zajęć praktycznych; 12) wyposażenia placu manewrowego zgodnie z wytycznymi programowymi tj.: w pachołki, palety, skrzynio-palety itp.; ( na jeden kpl. składa się nie mniej niż 4 szt. palety i 2 szt. skrzynio- palet oraz 9 pachołków na jeden wózek) 13) Termin wykonania : I grupa do 26.04.2019r., II grupa 10.06.2019r. Szkolenie nr 2: Kurs zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem 1) Liczba uczestników: 40 uczestników (uczniów/ uczennic). 2) Ilość godzin: min 40. Zajęcia powinny być prowadzone w formie: teoretycznej 15 godzin i praktycznej 25 godzin. Zajęcia powinny być prowadzone w grupie 20 osobowej (2 grupy). 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 4) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z koordynatorem ds. szkoleń i kursów wstępnych terminów przeprowadzenia kursu przed podpisaniem umowy. 5) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem. 6) Kursant powinien pozyskać wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu: ? obsługi klienta, ? zarządzania i optymalizacji zapasów, ? roli i miejsca magazynów w logistyce przedsiębiorstw, ? systemu informacyjnego wspomagającego zarządzania logistyczne przedsiębiorstw, ? realizacji zadań transportowych, ? procedur wdrażania i reorganizacji logistyki w przedsiębiorstwie, ? kosztów procesów logistycznych, ? struktury organizacyjnej logistyki w przedsiębiorstwie. 7) Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu przeprowadzić egzamin wewnętrzny sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące ukończeniu kursu, tj. dyplom oraz zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. 8) Termin wykonania do 26.04.2019r., Szkolenie nr 3: Kurs fakturzystki/fakturzysty z obsługą komputera i kas fiskalnych 1) Liczba uczestników: 25 uczestników (uczniów/ uczennic), 2) Ilość godzin: min. 40. Zajęcia powinny być prowadzone w formie teoretycznej 10 godzin i praktycznej 30 godzin w dwóch grupach. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 4) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z koordynatorem ds. szkoleń i kursów wstępnych terminów przeprowadzenia kursu przed podpisaniem umowy. 5) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania wiadomości i umiejętności z obsługi kasy fiskalnej oraz programów magazynowych. 6) Zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności w zakresie: programowania i prowadzenia sprzedaży przy użyciu kasy fiskalnej i urządzeń komputerowych z uwzględnieniem popularnych programów komputerowych (inny niż Insert) wykorzystywanych w handlu oraz rozliczania utargów w placówkach handlowych. W szczególności zapoznać z: przepisami prawnymi związanymi z zawodem sprzedawcy, elementami towaroznawstwa handlowego, dokumentacją magazynową i handlową, programem magazynowym OPTIMA. 7) Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu przeprowadzić egzamin wewnętrzny sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu, tj. dyplom oraz zaświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. 8) Termin wykonania do 26.04.2019r Szkolenie nr 4: Kurs z zakresu stosowania środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy 1) Liczba uczestników: 30 uczestników (uczniów/ uczennic), 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 3) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu kwalifikacyjnego oraz uzyskanie uprawnień z zakresu stosowania środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy. 4) Kurs należy przeprowadzić zgodnie z założeniami i programem szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia zakresu stosowania środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy w wymiarze nie mniejszym niż 14 godzin. 5) Kurs zakończy się egzaminem państwowym, zorganizowanym przez Wykonawcę; koszt egzaminu winien być wliczony w cenę kursu. 6) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia 70% zdawalności egzaminu. Jeżeli nie zostanie ona osiągnięta, wykonawca przeprowadza dodatkowe zajęcia uzupełniające braki na własny koszt w wymiarze 5 godz. teoretycznych (dla grupy osób które nie zdały w I terminie) 7) Kurs należy przeprowadzić z wykorzystaniem własnego sprzętu. 8) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu według programu * wybrane zagadnienia w zakresie przepisów prawnych, * charakterystyka i stosowanie środków ochrony roślin, * integrowana ochrona roślin, * technika wykonywania zabiegów w ochronie roślin, * zapobieganie negatywnemu wpływowi środków ochrony roślin na środowisko, * BHP przy sprzedaży i stosowaniu środków ochrony roślin W części praktycznej należy wykorzystać najczęściej występujące na rynku opryskiwacze i zapewnienie najczęściej występujących środków ochrony roślin. 9) Termin wykonania zamówienia: do 26.04.2019 roku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8


Dodatkowe kody CPV: 80570000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kurs operatorów wózków widłowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29512.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BEHAP_BUD s. c. Eugeniusz Winiarski, Piotr Winiarski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Grunwaldzka 71/2
Kod pocztowy: 32-541
Miejscowość: Trzebinia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34320.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65472.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kurs zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11382.11
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17600.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Kurs fakturzystki/fakturzysty z obsługą komputera i kas fiskalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13658.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach Ośrodek Kształcenia Zawodowego
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Ks. Skorupki 3
Kod pocztowy: 32-200
Miejscowość: Miechów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Kurs z zakresu stosowania środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2439.02
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach Ośrodek Kształcenia Zawodowego
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Ks. Skorupki 3
Kod pocztowy: 32-200
Miejscowość: Miechów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.