To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-15
Ogłoszenie nr 510050279-N-2019 z dnia 15-03-2019 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o.: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 700 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie realizacji projektu pn.: "Termomodernizacja budynku zajezdni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. w Kraśniku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512586-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540028689-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 43052199600000,
ul. ul. Obwodowa
7,
23-200
Kraśnik, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 843 021, e-mail
mpkkrasnik@mpk-krasnik.pl, faks
818 843 652.
Adres strony internetowej (url): https://mpkkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=56
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 700 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie realizacji projektu pn.: "Termomodernizacja budynku zajezdni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. w Kraśniku"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości do 700 000,00 złotych (słownie: siedemset tysięcy 00/100 złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie realizacji projektu pn.: "Termomodernizacja budynku zajezdni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. w Kraśniku"". Waluta kredytu - złoty polski. 2. Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na sfinansowanie realizacji projektu pn.: "Termomodernizacja budynku zajezdni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o. o. w Kraśniku"". Projekt jest współfinasowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.1 Poprawa efektywności energetycznej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 3. Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu. O terminie wypłaty i wysokości każdej transzy Zamawiający poinformuje Wykonawcę co najmniej na 3 dni robocze przed wypłatą transzy kredytu. Zamawiający przewiduje uruchomienie kredytu nie wcześniej niż w kwietniu 2019 r. 4. Wykonawca otworzy rachunek kredytowy w dniu przelania I transzy kredytu i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie obowiązywania umowy. 5. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 31.12.2019 roku. 6. Okres kredytowania 5 lat, pierwsza rata kapitałowa w wysokości 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy 00/100 złotych) płatna do 28.02.2020 r., ostatnia rata płatna do 30.04.2024 roku - z zastrzeżeniem ust. 7. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek lub jakichkolwiek opłat od kwoty niewykorzystanego kredytu. 8. W przypadku dokonania przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 9. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg zmiennej stopy procentowej, równej wysokości stawki bazowej WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty. Dla pierwszego okresu odsetkowego przyjmuje się stawkę WIBOR 3M obowiązującą w dniu uruchomienia kredytu, dla kolejnych okresów odsetkowych naliczana będzie jako średnia arytmetyczna z ostatnich pięciu dni roboczych poprzedzających dany okres odsetkowy. 10. Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym kredyt został postawiony do dyspozycji zamawiającego, I rata odsetkowa płatna do 31.05.2019 r.. Odsetki naliczane będą od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu w okresach miesięcznych i płatne nie później niż ostatniego dnia miesiąca kończącego miesiąc, za który zostały naliczone. Jeżeli data spłaty przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata następuje w pierwszym dniu roboczym po dniu ustawowo wolnym. 11. Odsetki od ewentualnych należności przeterminowanych będą naliczane według zmiennej stopy procentowej, właściwej dla należności nie spłaconych, odpowiadającej wysokości odsetek ustawowych, obowiązujących w okresach występowania tych należności. 12. Spłata rat kapitałowych nastąpi w 51 ratach - pierwsza rata w wysokości 400 000,00 zł, pozostałe 50 rat w równych ratach miesięcznych (po 6 000,00 zł, przy założeniu, że Zamawiający skorzysta z maksymalnej kwoty kredytu tj. 700 000,00 zł), płatnych w terminie do ostatniego dnia miesiąca. Jeżeli data spłaty przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata następuje w pierwszym dniu roboczym po dniu ustawowo wolnym. 13. W ramach umowy kredytowej będzie miał zastosowanie kalendarz rzeczywisty. 14. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej ofercie. 15. Forma zabezpieczenia spłaty kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, chyba, że Wykonawca odstąpi od zabezpieczenia kredytu. 16. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37045.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Polska Kasa Opieki S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37045.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Dostawa siatki leśnej do grodzenia upraw leśnych w 2024 r.
- Modernizacja pomieszczeń w budynku świetlicy w Stróży w celu przeznaczenia na gminną bibliotekę publiczną
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Nekla
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.