To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-19
Ogłoszenie nr 510049941-N-2020 z dnia 19-03-2020 r.
Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej: Dostawa mebli w podziale na 9 zadań do obiektów żłobkowych
położonych na terenie Dolnego Śląska.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. "Dolnośląskie żłobki II". Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 8 - Rynek pracy, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509244
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 93208458000000,
ul. Trzebnicka
42-44,
50-230
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 770 42 20, e-mail
dops@dops.wroc.pl, faks
71 770 42 20.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: www.dops.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli w podziale na 9 zadań do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOPS/ZP/252-1/2020/DŻ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mebli w podziale na 9 zadań do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska.Zadanie 1- Dostawa wyposażenia Sali edukacyjnej i/lub Zadanie 2 - Dostawa wyposażenia sypialni i/lu Zadanie 3 - Dostawa krzesełek i stolików dziecięcych i/lub Zadanie 4 - Dostawa wyposażenia kącika higienicznego i/lub Zadanie 5- Dostawa wyposażenia szatni Zadanie 6 - Dostawa mebli biurowych i/lub Zadanie 7 - Dostawa mebli pracowniczych i/lub Zadanie 8 Dostawa mebli kuchennych metalowych i/lub Zadanie 9 Dostawa mebli kuchennych drewnianych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki kalkulacje asortymentowo - ilościowe zamawianych dostaw - Zał nr 3a,3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h, 3i do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39141000-2, 39112000-0, 39121200-8, 39136000-4, 39151000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Dostawa wyposażenia sypialni |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ze względu na niezłożenie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia sali edukacyjnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19421.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp . z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23859.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa krzesełek i stolików dziecięcych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ze względu na niezłożenie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia kącika higienicznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10072
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp . z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12388.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia szatni |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ze względu na niezłożenie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa mebli biurowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ze względu na niezłożenie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa mebli pracowniczych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ze względu na niezłożenie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa mebli kuchennych metalowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ze względu na niezłożenie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dostawa mebli kuchennych drewnianych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ze względu na niezłożenie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
- Remont klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 13-29 we Wrocławiu. (Remont dotyczy klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 21,23,25,27).
- Wykonanie usługi w zakresie konserwacji - serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w budynkach Urzędu Miejskiego Wrocławia
- DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I PASTY DO OBUWIA
- Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej podczas 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Dostawa szwów chirurgicznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Przedszkola w Wielowsi wraz z zagospodarowaniem terenu i doposażeniem placu zabaw.
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, tabliczek informacyjnych, bhp i ppoż., urządzeń grzewczo-wentylacyjnych, stołów barowych koktajlowych oraz szaf metalowych depozytowych
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.