To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-14
Ogłoszenie nr 510049890-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Remont i przebudowa istniejącego budynku oraz budowa nowego budynku na terenie Komendy Powiatowej Policji w Kościanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507032-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540018398-N-2019, 540027738-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 63070341000000,
ul. ul. Jana Kochanowskiego
2a,
60-844
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8412743, e-mail
przetargi@po.policja.gov.pl, faks
61 8412744.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa istniejącego budynku oraz budowa nowego budynku na terenie Komendy Powiatowej Policji w Kościanie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZP-2380-3/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i przebudową istniejącego budynku oraz budową nowego budynku na terenie Komendy Powiatowej Policji w Kościanie, położonym przy ul. ks. J. Surzyńskiego 31. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) remont i przebudowę istniejącego budynku, w tym wykonanie odpowiednio przebudowy, rozbudowy bądź nowych systemów: kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu, alarmu pożarowego, monitoringu wizyjnego, a także sieci strukturalnej kat. 6A oraz instalacji: wodnych kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i elektrycznej. Podstawowe parametry budynku: - powierzchnia zabudowy - 555,01 m2, - ilość kondygnacji - 3 nadziemne i 1 podziemna, - powierzchnia użytkowa - 1 500,90 m2; 2) rozbiórkę murowanych budynków gospodarczych oraz wiat parkingowych o konstrukcji stalowej, przekrytych blachą trapezową znajdujących się w obrębie parceli. Podstawowe parametry budynków: a) budynek R1: - powierzchnia zabudowy - 179,50 m2, - ilość kondygnacji - 1, - wysokość - 2,50 m; b) budynek R2: - powierzchnia zabudowy - 64,49 m2, - ilość kondygnacji - 1, - wysokość - 4,20 m; 3) budowę nowego budynku, który częściowo znajdować się będzie w miejscu budynku przeznaczonego do rozbiórki wraz z instalacjami: wodnymi, kanalizacyjnymi, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i elektryczną oraz systemami: kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu, alarmu pożarowego, monitoringu wizyjnego a także sieci strukturalnej kat. 6A. Podstawowe parametry budynku: - powierzchnia zabudowy - 308,21 m2, - ilość kondygnacji - 2 nadziemne, - powierzchnia użytkowa - 501,17 m2; 4) przebudowę przyległego terenu, w tym niwelacja terenu, wymiana nawierzchni, wykonanie nowego ogrodzenia, trawników, oświetlenia zewnętrznego i niezbędna przebudowa sieci i przyłączy. 5) wykonanie systemu zasilania gwarantowanego opartego o nowy agregat prądotwórczy oraz istniejący UPS i istniejącą siłownię telekomunikacyjną, a także wykonanie systemu łączności radiowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45216100-5
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45110000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5144270.14
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUDKOWIAK Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5248410.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1180000.00 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Krzepice
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.