eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont i przebudowa istniejącego budynku oraz budowa nowego budynku na terenie Komendy Powiatowej Policji w Kościanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-14

Ogłoszenie nr 510049890-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Remont i przebudowa istniejącego budynku oraz budowa nowego budynku na terenie Komendy Powiatowej Policji w Kościanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507032-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540018398-N-2019, 540027738-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 63070341000000, ul. ul. Jana Kochanowskiego 2a, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8412743, e-mail przetargi@po.policja.gov.pl, faks 61 8412744.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i przebudowa istniejącego budynku oraz budowa nowego budynku na terenie Komendy Powiatowej Policji w Kościanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZP-2380-3/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i przebudową istniejącego budynku oraz budową nowego budynku na terenie Komendy Powiatowej Policji w Kościanie, położonym przy ul. ks. J. Surzyńskiego 31. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) remont i przebudowę istniejącego budynku, w tym wykonanie odpowiednio przebudowy, rozbudowy bądź nowych systemów: kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu, alarmu pożarowego, monitoringu wizyjnego, a także sieci strukturalnej kat. 6A oraz instalacji: wodnych kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i elektrycznej. Podstawowe parametry budynku: - powierzchnia zabudowy - 555,01 m2, - ilość kondygnacji - 3 nadziemne i 1 podziemna, - powierzchnia użytkowa - 1 500,90 m2; 2) rozbiórkę murowanych budynków gospodarczych oraz wiat parkingowych o konstrukcji stalowej, przekrytych blachą trapezową znajdujących się w obrębie parceli. Podstawowe parametry budynków: a) budynek R1: - powierzchnia zabudowy - 179,50 m2, - ilość kondygnacji - 1, - wysokość - 2,50 m; b) budynek R2: - powierzchnia zabudowy - 64,49 m2, - ilość kondygnacji - 1, - wysokość - 4,20 m; 3) budowę nowego budynku, który częściowo znajdować się będzie w miejscu budynku przeznaczonego do rozbiórki wraz z instalacjami: wodnymi, kanalizacyjnymi, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i elektryczną oraz systemami: kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu, alarmu pożarowego, monitoringu wizyjnego a także sieci strukturalnej kat. 6A. Podstawowe parametry budynku: - powierzchnia zabudowy - 308,21 m2, - ilość kondygnacji - 2 nadziemne, - powierzchnia użytkowa - 501,17 m2; 4) przebudowę przyległego terenu, w tym niwelacja terenu, wymiana nawierzchni, wykonanie nowego ogrodzenia, trawników, oświetlenia zewnętrznego i niezbędna przebudowa sieci i przyłączy. 5) wykonanie systemu zasilania gwarantowanego opartego o nowy agregat prądotwórczy oraz istniejący UPS i istniejącą siłownię telekomunikacyjną, a także wykonanie systemu łączności radiowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216100-5


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45110000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5144270.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUDKOWIAK Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Borowikowa 14
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5248410.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5248410.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15663508.53
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1180000.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.