eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › "Dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu PL-BY-UK"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-19

Ogłoszenie nr 510049857-N-2020 z dnia 19-03-2020 r.

Gmina Drohiczyn: "Dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu PL-BY-UK"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Łączy nas Bug - utworzenie dwóch transgranicznych kajakowych szlaków turystycznych" realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511736-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540026853-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Drohiczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 50659059000000, ul. ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 557 135, e-mail burmistrz@drohiczyn.pl, faks 085 655 70 80.
Adres strony internetowej (url): www.drohiczyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu PL-BY-UK"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.2.2020.AŻ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu PL-BY-UK" Zamówienie obejmuję dostawę i wykonanie materiałów promocyjnych o poniższych parametrach: 1) Roll-up Specyfikacja: Ilość: 2 sztuki; Grafika: (2 rodzaje grafik) treść roll-up`a zgodna ze wzorem graficznym opracowanym przez zamawiającego i dostarczonym wraz z zamówieniem; Format po rozłożeniu: 85 cm x 200 cm; Materiał: typ Blackout PET min. 240 g; Wydruk: jednostronny, 4+0; Rodzaj systemu: typ lux/exllusive; Konstrukcja: aluminiowa kaseta z mechanizmem rolującym, górna listwa mocująca zatrzaskowa, składany masz aluminiowy; Futerał: pokrowiec z uchwytem i zamykaniem; 2) Flagi (winder) Specyfikacja: Ilość: 10 sztuk; Grafika: (1 rodzaj grafiki) treść flagi zgodna ze wzorem graficznym opracowanym przez zamawiającego i dostarczonym wraz z zamówieniem; Rozmiar flagi: min. 90 cm x 250 cm; Kształt flagi: prosty/pióro Wykończenie flagi: zadruk w całości, 4+0; Materiał: flagowy min 115 g; Długość masztu: min 320 cm; Konstrukcja masztu: składana wykonana z aluminium min. fi 20 mm, i tworzywa sztucznego; Futerał: pokrowiec na masz i flagę; Podstawa masztu: - 6 szt. - szpic - o długości min. 50 cm.; wykonany ze stali nierdzewnej z zaostrzoną końcówką do wbijania w miękkie podłoże; posiada rotator dzięki któremu flaga może się obracać; - 4 szt. - podstawa metalowa, stal nierdzewna, o wadze min. 6 kg i rozmiarze min 35 cm x 35 cm, z trzpieniem na mocowanie flagi; Kolor czarny; 3) Magnesy Specyfikacja: Ilość: 2000 sztuk (20 grafik x 100 sztuk); Grafika: (20 grafik x 100 sztuk) treść magnesów zgodna ze wzorem graficznym opracowanym przez zamawiającego i dostarczonym wraz z zamówieniem; Rozmiar: prostokąt 6 cm x 9 cm (zaokrąglone narożniki promieniem 3 mm.); Jakość nadruku: fotograficzna Nadruk: w pełnej palecie kolorów CMYK; 4+0; Materiał: druk na folii manometrycznej; Uszlachetnienie: laminowanie, błysk; Grubość: 0,8 mm; 4) Pocztówki Specyfikacja: Ilość: 20000 sztuk (20 grafik x 1000 sztuk); Grafika: (20 grafik x 1000 sztuk) treść pocztówek zgodna ze wzorem graficznym opracowanym przez zamawiającego i dostarczonym wraz z zamówieniem; Rozmiar: A6 (105 mm x 148 mm); Nadruk: w pełnej palecie kolorów CMYK; 4+4; Materiał: kreda mat. 350 g; Uszlachetnienie: standard: 5) Puzzle Specyfikacja: Ilość: 400 sztuk; Grafika: (1 rodzaj grafiki) treść puzzli i pudełka zgodna ze wzorem graficznym opracowanym przez zamawiającego i dostarczonym wraz z zamówieniem; Ilość elementów: 60 szt. Format puzzli: A4 (po złożeniu); Materiał puzzli: karton GC1 350g, kaszerowanie karton do kartonu; Rozmiar pudełka: A5; Konstrukcja pudełka: dwuczęściowe; Nadruk puzzli i pudełka: w pełnej palecie kolorów CMYK; 4+0; Uszlachetnienie: folia błysk jednostronnie (puzzle); 6) Etui na Telefon Specyfikacja: Ilość: 500 sztuk; Grafika: (1 rodzaj grafiki) treść magnesów zgodna ze wzorem graficznym opracowanym przez zamawiającego i dostarczonym wraz z zamówieniem; Pole znakowanie: grafika o rozmiarze min. 40 mm x 60 mm; Nadruk: min 4 kolory; Rozmiar etui: min. 10 cm x 20 cm; Materiał: PVC; wodoodporny; Kolor: różne kolory; Etui wyposażone w sznurek z możliwością noszenia na szyi; 7) Plansze do Wystawy Fotograficznej Specyfikacja: Ilość: 20 sztuk (20 grafik x 1 sztuka); Grafika: (20 grafik) treść plansz zgodna ze wzorem graficznym opracowanym przez zamawiającego i dostarczonym wraz z zamówieniem; Rozmiar: 1000 cm x 700 cm; Nadruk: w pełnej palecie kolorów CMYK; 4+0; Materiał: PCV spienione; Laminowanie: mat; Grubość: min. 8 mm; 8) Tablice Informacyjne Specyfikacja: Ilość: 4 sztuki (4 grafiki x 1 sztuka); Grafika: (4 grafiki) treść tablic informacyjnych zgodna ze wzorem graficznym opracowanym przez zamawiającego i dostarczonym wraz z zamówieniem; Rozmiar: 1000 cm x 700 cm; Nadruk: w pełnej palecie kolorów CMYK; 4+0; Materiał: DIBOND; Laminowanie: mat; Grubość: min. 5 mm. Zastosowanie materiałów/urządzeń/rozwiązań równoważnych. 1. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach do SIWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację opisującą przedmiot zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz "lub równoważne". 2. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach do SIWZ zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach do SIWZ oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 4. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach do SIWZ wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriami oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/urządzeń równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby zastosowane materiały/urządzenia miały parametry techniczne nie gorsze od opisanych, przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w opisie przedmiotu zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 6. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 7. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować urządzenia o parametrach lepszych niż wskazane. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A ustawy pzp (zatrudnianie osób na umowę o pracę) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących zamówienie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0


Dodatkowe kody CPV: 79342200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22226.61
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RED FLAMINGO Krzysztof Budzyński
Email wykonawcy: biuro@redflamingo.com.pl
Adres pocztowy: Klebark Mały 15A
Kod pocztowy: 10-687
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18068.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18068.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 317106.30
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Do ogłoszenia o zamówieniu wprowadzono dodatkowo drugą zmianę o ogłoszeniu zamówienia 540027805-N-2020


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.