To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-19
Ogłoszenie nr 510049807-N-2020 z dnia 19-03-2020 r.
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław w latach 2020 - 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506198-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 09236416000000,
ul. ul. Dworcowa
80,
85-010
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3705717, e-mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks
52 3705740.
Adres strony internetowej (url): https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław w latach 2020 - 2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDW.RDW1.12.361.02.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa zamówienia: "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław w latach 2020 - 2021" CPV 45 23 31 42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót Zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową: a) remont spękań siatkowych nawierzchni, rakowiny, b) remont cząstkowy nawierzchni, głębokość wyboju do 3 cm, c) remont cząstkowy nawierzchni, głębokość wyboju do 4 cm, Zadanie nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową z otaczarki, b) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową na zimno z mieszanki dostosowanej do wbudowania w temperaturach ujemnych, przy zakładanej ilości 100 kg/m2 c) frezowanie nawierzchni z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km, d) oczyszczenie i skropienie nawierzchni, e) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową: mechaniczne rozłożenie i zagęszczenie, f) ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - grubość warstwy do 4 cm - łata od 10-250 m2, g) ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - grubość warstwy do 4 cm - nakładka powyżej 250 m2, h) wyrównanie poboczy i zjazdów materiałem z frezowania - śr. grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm i) regulacja pionowa kratek ściekowych i włazów kanałowych, j) likwidacja spękań podłużnych i poprzecznych nawierzchni bitumicznych przy zastosowaniu masy zalewowej Zadanie nr 3 Remont nawierzchni wraz z podbudową a) Rozebranie istniejącej nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o grubości średnio 8 cm wraz z wywozem rumoszu poza teren budowy b) Rozebranie istniejącej podbudowy tłuczniowej gr 23 cm wraz z wywozem rumoszu poza teren budowy c) Wykonanie koryta na całej szerokości korony w gr. Kat. III na głębokości 30 cm wraz z wywozem nadmiaru ziemi poza plac budowy d) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem grubość warstwy 20 cm e) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem f) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem g) Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową h) Wykonanie warstwy wiążącej z masy asfaltowej AC 16 W śr. Gr. 6 cm wraz z zagęszczeniem i transportem do miejsca wbudowania i) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy asfaltowej AC 11 S śr. Gr. 5 cm wraz z zagęszczeniem i transportem do miejsca wbudowania j) Formowanie i plantowanie poboczy ziemnych z gruntu z koryta wraz z zagęszczeniem k) Pogłębienie istniejącego rowy przydrożnego do głębokości 60 cm wraz z profilowaniem skarp i wywozem nadmiaru zmieni poza plac budowy Zadanie nr 4 Remont nawierzchni chodników a) Rozebranie istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej - drobnowymiarowej gr 6 cm b) Rozebranie krawężników betonowych drogowych 100x30x15 cm c) Rozebranie obrzeży betonowych 100x30x8 cm d) Wykonanie koryta pod warstwę odsączająca gł. 10 cm z wywozem urobku poza teren budowy e) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem grubość warstwy 10 cm f) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej pochodzącej z rozbiórki na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem g) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr 6 cm Wykonawcy na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - szarej h) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr 8 cm Wykonawcy na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - szarej i) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej Zamawiającego na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem j) Montaż krawężników betonowych drogowych 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem k) Montaż obrzeży betonowych 100x30x8 cm na ławie betonowej z oporem Zadanie nr 5 Malowanie poziome po remontach a) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego b) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego. 3. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości, w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia. 5. Zamówienie realizowane będzie na podstawie pisemnych poleceń wykonania, ze wskazaniem zakresu zlecanych prac, przedmiaru, lokalizacji, kolejności wykonania usługi i terminu realizacji przekazanych Wykonawcy za pomocą faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (T. j. - Dz.U.2019.123 z późn. zm.) zwana dalej "ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną". 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową w szczególności do oznakowania terenu robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (tj. z dnia 9 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311) na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. Projekt zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 7. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określone są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych i przedmiarze robót. 8 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w rozdziale II pkt. I ppkt. 2 SIWZ w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
819109.45
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2355277.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SZPiFP-36-24 Dostawa papieru toaletowego
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa i montaż dygestorium na potrzeby UKW
- Usługa zarządzania projektem i rozliczania dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektem Rozszerzenie funkcjonalności Opery Nova poprzez rozbudowę o IV krąg dla Opery Nova w Bydgoszczy
- SZPiFP-38-24 Świadczenie usług na policyjnych urządzeniach pomiarowych: iBLOW
- Remont drogi wojewódzkiej nr 270 Brześć Kujawski - Koło na odcinku Skaszyn - Izbica Kujawska od km 20+500 do km 22+640 dł. 2,140 km.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Pogodnej, Reymonta, Bocznej w Zgorzelcu
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
- Remont i modernizacja dróg dojazdowych "Średnie" i "Gorlicka" w Moszczenicy oraz "Dębowa" w Staszkówce. Zamówienie dofinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego.
- Roboty budowlane - Nadleśnictwo Śnieżka, Leśnictwo Karpacz
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 4 części
- Poprawa dostępności komunikacyjnej na terenie Gminy Solina
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.