To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-14
Ogłoszenie nr 510049590-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.
Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie: "Dostawa i montaż słupów solarno - hybrydowych w ilości szesnastu sztuk w ramach trzech zadań: na Osiedlu Lubiatowo, Osiedlu Raduszka w Koszalinie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508821-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33000246600000,
ul. ul. Połczyńska
24,
75-815
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
94 3118060, e-mail
dorota.szarkowska@zdit-koszalin.pl, faks
94 3425419.
Adres strony internetowej (url): www.zdit-koszalin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż słupów solarno - hybrydowych w ilości szesnastu sztuk w ramach trzech zadań: na Osiedlu Lubiatowo, Osiedlu Raduszka w Koszalinie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TZP.221.1.2019.DSz
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie szesnastu lamp solarno - hybrydowych na osiedlu Raduszka i Lubiatowo. 2. Opis części zamówienia: Na osiedlu Raduszka montaż 10 sztuk lamp solarno - hybrydowych zgodnie z lokalizacją wg. map przygotowanych w ramach zadania budżetu obywatelskiego 8 sztuk oraz montaż dwóch lamp solarno - hybrydowych przy ul. Sarzyńskiej. Na osiedlu Lubiatowo montaż 6 sztuk lamp solarno - hybrydowych zgodnie z lokalizacją wg map przygotowanych w ramach zadania budżetu obywatelskiego 6 sztuk łącznie. Dwie sztuki montaż przy ul. Malinowa, ul. Truskawkowa jako kontynuacja zadania oraz montaż 4 sztuk przy ul. Pankracego, Bartłomieja, Macieja i Serwacego. Zakres dostawy i montażu obejmuje: - Roboty ziemne - Roboty odtworzenia nawierzchni gruntowych - Montaż słupa stalowego o wysokości 8,0m zabezpieczonego warstwą antykorozyjną, grubość ścianki słupa min 4mm, wykonany ze stali St35, słup o profilu okrągłym, zwężającym się ku górze, ocynkowany ogniowo, w dolnej części słupa otwór rewizyjny - Wysięgnik wykonany z takiego samego typu materiału jak konstrukcja słupa, wysięgnik o długości 1,2m - montaż słupa na fundamencie prefabrykowanym typu F150 o wymiarach 150x35x35 - montaż źródeł światła - oprawa oświetleniowa LED 30W, obudowa oprawy z odlewu żeliwnego malowanego proszkowo, strumień światła: 2700 - 2900lm, barwa światła: neutralna 4500K, klasa szczelności oprawy: IP 65, żywotność >=50000h, wysokość zawieszenia oprawy min. 5,5m paneli: min.17%, natężenie prądu mocy maksymalnej: min. 8,80A, panele z 10 letnią gwarancją materiałową producenta, każdy panel powinien posiadać na tabliczce znamionowej napis "własność ZDiT Koszalin" - montaż akumulatorów żelowych - hermetycznych, głębokiego rozładowania, 2 sztuki o pojemności min 150Ah każdy, zakopane w ziemi, układ zasilania: 24V, - montaż akumulatorów w obudowie hermetycznej z tworzywa sztucznego (polipropylen) o klasie szczelności IP 65 - montaż układu sterowniczego - kontroler elektroniczny typu PWM, maksymalny prąd ładowania 20A, w aluminiowej obudowie, zabudowany wewnątrz słupa, pozwalający na ustawienie czasu pracy w zakresie od 1 do 15 godzin oraz kontrolowanie stanu naładowania akumulatorów,o klasie szczelności IP 68 - montaż turbiny wiatrowej - trzyłopatowej z poziomą osią obrotu, z wbudowanym wewnętrznym sterownikiem, moc znamionowa: 300W, maksymalna moc wyjściowa: 400W, prędkość startowa: 2,5m/s, prędkość ładowania: 3,0m/, zabezpieczenie przed nadmiernym wiatrem: histereza hamowania - ułożenie przewodu do łączenia poszczególnych elementów urządzenia - paneli fotowoltaicznych: 4mm2, oprawy LED:2,5mm2, akumulatorów żelowych: 10mm2 - montaż zabezpieczenia nadmiarowo - prądowego paneli fotowoltaicznych, opraw LED i akumulatora - sposób wyłączenia - czujnik zmierzchowy - warunki wytrzymałościowe pracy dla całej lampy - 30oC/+50oC - czas pracy lampy od 8 do 12 godzin - autonomia pracy ( czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy niesprzyjającej pogodzie) - min. 5 dni Uwaga! W miejscach, gdzie w dokumentach przetargowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga założenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale "A", "C" SIWZ. 4. Na podstawie art.29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujących czynności w zakresie robót elektrycznych. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149593.50
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOSOLARY Ireneusz Jóźwik
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
148784.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla "Kretomino" w Koszalinie
- Remont budynku biurowo-sztabowego nr 17 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym przy ul. 4 Marca w Koszalinie.
- Budowa systemu detekcji i gaszenia rozdrabniacza do produkcji paliwa RDF w Hali nr 2 oraz maszyny rozrywającej worki w Hali nr 3 na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego na ulicach miasta Koszalina
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w Koszalinie na rok 2024
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa taboru niskoemisyjnego i agregatu prądotwórczego oraz modernizacja lamp solarnych na terenie gminy Lewin Kłodzki i przebudowa przepustu w Jeleniowie
- Rozbudowa terenów infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej nad zalewem w Stradomi Wierzchniej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Artyleryjskiej na odcinku od ul. Okopowej do ul. Leśnej w Siedlcach
- Wymiana nieenergooszczędnych opraw świetlnych na terenie miasta Człuchów
- Budowa energooszczędnego oświetlenia zewnętrznego w gminie Jastrzębia
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego ul. Krakowskie Przedmieście, Krakowski Zaułek, Targowa, Kilińskiego, Plac Jagielloński
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.