eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › "Dostawa i montaż słupów solarno - hybrydowych w ilości szesnastu sztuk w ramach trzech zadańna Osiedlu Lubiatowo, Osiedlu Raduszka w Koszalinie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-14

Ogłoszenie nr 510049590-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.

Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie: "Dostawa i montaż słupów solarno - hybrydowych w ilości szesnastu sztuk w ramach trzech zadań: na Osiedlu Lubiatowo, Osiedlu Raduszka w Koszalinie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508821-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33000246600000, ul. ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3118060, e-mail dorota.szarkowska@zdit-koszalin.pl, faks 94 3425419.
Adres strony internetowej (url): www.zdit-koszalin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa i montaż słupów solarno - hybrydowych w ilości szesnastu sztuk w ramach trzech zadań: na Osiedlu Lubiatowo, Osiedlu Raduszka w Koszalinie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZP.221.1.2019.DSz

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie szesnastu lamp solarno - hybrydowych na osiedlu Raduszka i Lubiatowo. 2. Opis części zamówienia: Na osiedlu Raduszka montaż 10 sztuk lamp solarno - hybrydowych zgodnie z lokalizacją wg. map przygotowanych w ramach zadania budżetu obywatelskiego 8 sztuk oraz montaż dwóch lamp solarno - hybrydowych przy ul. Sarzyńskiej. Na osiedlu Lubiatowo montaż 6 sztuk lamp solarno - hybrydowych zgodnie z lokalizacją wg map przygotowanych w ramach zadania budżetu obywatelskiego 6 sztuk łącznie. Dwie sztuki montaż przy ul. Malinowa, ul. Truskawkowa jako kontynuacja zadania oraz montaż 4 sztuk przy ul. Pankracego, Bartłomieja, Macieja i Serwacego. Zakres dostawy i montażu obejmuje: - Roboty ziemne - Roboty odtworzenia nawierzchni gruntowych - Montaż słupa stalowego o wysokości 8,0m zabezpieczonego warstwą antykorozyjną, grubość ścianki słupa min 4mm, wykonany ze stali St35, słup o profilu okrągłym, zwężającym się ku górze, ocynkowany ogniowo, w dolnej części słupa otwór rewizyjny - Wysięgnik wykonany z takiego samego typu materiału jak konstrukcja słupa, wysięgnik o długości 1,2m - montaż słupa na fundamencie prefabrykowanym typu F150 o wymiarach 150x35x35 - montaż źródeł światła - oprawa oświetleniowa LED 30W, obudowa oprawy z odlewu żeliwnego malowanego proszkowo, strumień światła: 2700 - 2900lm, barwa światła: neutralna 4500K, klasa szczelności oprawy: IP 65, żywotność >=50000h, wysokość zawieszenia oprawy min. 5,5m paneli: min.17%, natężenie prądu mocy maksymalnej: min. 8,80A, panele z 10 letnią gwarancją materiałową producenta, każdy panel powinien posiadać na tabliczce znamionowej napis "własność ZDiT Koszalin" - montaż akumulatorów żelowych - hermetycznych, głębokiego rozładowania, 2 sztuki o pojemności min 150Ah każdy, zakopane w ziemi, układ zasilania: 24V, - montaż akumulatorów w obudowie hermetycznej z tworzywa sztucznego (polipropylen) o klasie szczelności IP 65 - montaż układu sterowniczego - kontroler elektroniczny typu PWM, maksymalny prąd ładowania 20A, w aluminiowej obudowie, zabudowany wewnątrz słupa, pozwalający na ustawienie czasu pracy w zakresie od 1 do 15 godzin oraz kontrolowanie stanu naładowania akumulatorów,o klasie szczelności IP 68 - montaż turbiny wiatrowej - trzyłopatowej z poziomą osią obrotu, z wbudowanym wewnętrznym sterownikiem, moc znamionowa: 300W, maksymalna moc wyjściowa: 400W, prędkość startowa: 2,5m/s, prędkość ładowania: 3,0m/, zabezpieczenie przed nadmiernym wiatrem: histereza hamowania - ułożenie przewodu do łączenia poszczególnych elementów urządzenia - paneli fotowoltaicznych: 4mm2, oprawy LED:2,5mm2, akumulatorów żelowych: 10mm2 - montaż zabezpieczenia nadmiarowo - prądowego paneli fotowoltaicznych, opraw LED i akumulatora - sposób wyłączenia - czujnik zmierzchowy - warunki wytrzymałościowe pracy dla całej lampy - 30oC/+50oC - czas pracy lampy od 8 do 12 godzin - autonomia pracy ( czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy niesprzyjającej pogodzie) - min. 5 dni Uwaga! W miejscach, gdzie w dokumentach przetargowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga założenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale "A", "C" SIWZ. 4. Na podstawie art.29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujących czynności w zakresie robót elektrycznych. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149593.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKOSOLARY Ireneusz Jóźwik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 46/5
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148784.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148784.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 263712.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.