eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › "Dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych, filtrów, akumulatorów, ogumienia oraz dostawa akumulatorów do sprzętu inżynieryjnego - Nr 6/20/N"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-17

Ogłoszenie nr 510048684-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego: "Dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych, filtrów, akumulatorów, ogumienia oraz dostawa akumulatorów do sprzętu inżynieryjnego - Nr 6/20/N"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511023-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540027907-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

41 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 61456920000000, ul. ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 517 525, e-mail 41blsz.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 519 536.
Adres strony internetowej (url): www.41blsz.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych, filtrów, akumulatorów, ogumienia oraz dostawa akumulatorów do sprzętu inżynieryjnego - Nr 6/20/N"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr 6/20/N

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych, filtrów, akumulatorów, ogumienia oraz dostawa akumulatorów do sprzętu inżynieryjnego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i w ogólnych warunkach umowy (dla poszczególnych części załączniki odpowiednio dla części I - załącznik nr 5a, dla części II - załącznik nr 5b, dla części III- załącznik nr 5c, dla części IV załącznik nr 5d). 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niezależne części: Część I: Dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów oraz filtrów do następujących pojazdów: ZETOR PROXIMA 100 VIN 000P4B4J37RS01678 ROK PROD. 2013; IVECO 40E15WM VIN ZCFD40A80E9040718 ROK PROD. 2014; TARPAN 4012 / IVECO VIN SUR032800567 ROK PROD. 1993 FIAT DUCATO VIN ZFA25000001295123 ROK PROD. 2007; FIAT DUCATO 2,2 Multijet VIN ZFA25000001301501 ROK PROD.2007; FIAT DUCATO ZFA25000002980828 ROK PROD. 2015; OPEL MOVANO VIN VN1F9AMD636405849ROK PROD. 2006; OPEL INSIGNIA 1,6 VIN W0L0GM5EB0D1021374 ROK PROD. 2012; OPEL VIVARO VIN W0LF7BFA68V661366 ROK PROD. 2008; HONKER 2348 VIN SUL034815X0000694 ROK PROD. 1999; OPEL ASTRA II 1.4 16V VIN W0L0TGF6945005832 ROK PROD. 2003; SCANIA IRIZAR VIN YS2K4X20001886396 ROK PROD. 2013; POL MOT VIN HPA1CSC33509 ROK PROD. 2011; FIAT DUCATO 2,3 VIN ZFA25000002086396 ROK PROD. 2011; FIAT DUCATO 3,0 VIN ZFA25000001519076 ROK PROD. 2008; LUBLIN VIN SUS357427Y0068369 ROK PROD. 2000; SOLBUS C10,5 VIN SW9C105316SBA1159 ROK PROD. 2006; SKODA OCTAVIA II 1,6 VIN TMBCB21Z682173392 ROK PROD.2008; FORD TRANSIT FT 100S 2,5 VIN WF0HXXGGVHXC90388 ROK PROD. 1999; AUTOSAN A 10 10 T LIDER MIDI VIN SUADB4RDPAS610536 ROK PROD. 2004; AUTOSAN H- 10.10 VIN SUADW3ACPWS160812 ROK PROD. 1998; STAR, CZĘŚCI ZNORMALIZOWANE, FILTRY Część II: Dostawa ogumienia; Część III: Dostawa akumulatorów kwasowo-ołowiowych; Część IV: Dostawa akumulatorów do sprzętu inżynieryjnego w szczegółowym asortymencie i ilościach określonych w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SIWZ Oferowane wyroby muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. 2019 poz. 544). Dotyczy części I, II, III, IV: 4. Rozwiązania równoważne: Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie numerów katalogowych oraz wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli miałoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów oraz odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych oraz odniesienia do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, w zakresie wybranych cech - zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę urządzeń lub materiałów równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia(podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp), pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą standardów określonych w SIWZ i zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. Należy przyjąć, że wskazane numery katalogowe, znaki towarowe określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe wymagane przez Zamawiającego (mają charakter przykładowy). Ich wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wzorzec przedmiotu zamówienia. 4.1. Numery katalogowe wyrobów podane w SIWZ (w tabeli Nr 2 formularza ofertowego - załącznika nr 1 do SIWZ) zostały zamieszczone dla Wykonawców w celu precyzyjnego określenia żądanego asortymentu. Zamawiający dopuszcza wyroby o podanych numerach katalogowych lub wyroby inne, ale muszą być one równoważne jakościowo, funkcjonalnie i użytkowo do określonych w SIWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowany asortyment o niższym standardzie i gorszych parametrach niż określono w SIWZ. Wykonawca proponujący inny asortyment niż określony w SIWZ zobowiązany jest wykazać, że jest on równoważny jakościowo i spełnia wymagane normy, parametry i standardy. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania i udowodnienia wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości poprzez podanie nazwy producenta, numeru katalogowego (o ile został on nadany) oferowanego asortymentu - WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST WYPEŁNIĆ KOLUMNĘ NR 9 w tabeli Nr 2 formularza ofertowego oraz załączyć do oferty stosowne dokumenty, o których mowa poniżej. Uwaga: W przypadku oferowania asortymentu równoważnego - wskazany w kolumnie nr 9 tabeli nr 2 formularza ofertowego: PRODUCENT/NUMER KATALOWOGY musi jednoznacznie identyfikować oferowany produkt. W przypadku braku wypełnienia kolumny nr 9 tabeli nr 2 formularza ofertowego - dla tych pozycji - Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje asortyment (przedmiot zamówienia) ZGODNY Z OPISEM ZAWARTYM W SIWZ. UWAGA! Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (zamienniki) jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby równoważne oraz inne elementy równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego (podstawa art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie wraz z ofertą zestawienia wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazanie ich równoważności w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem nazwy, numeru zadania i pozycji formularza ofertowego, których dotyczy (wyłącznie dla pozycji, dla których Wykonawca oferuje produkt równoważny i wypełni w formularzu ofertowym w tabeli nr 2 dodatkową kolumnę nr 9, w której poda nazwę producenta i numer katalogowy oferowanego produktu równoważnego - o ile został nadany lub inne dane identyfikujące produkt). Wskazane dokumenty muszą zawierać informacje: - której pozycji formularza ofertowego opisanej za pomocą znaków towarowych, numerów katalogowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dotyczą (nazwa, numer zadania i pozycji); - muszą wskazywać na oferowany równoważny numer katalogowy (o ile został nadany) i producenta (lub inne dane identyfikujące produkt) i muszą wyraźnie wskazywać, że są to dokumenty na potwierdzenie równoważności oferowanych rozwiązań; -muszą odnosić się do wszystkich parametrów (parametrów równoważności) wskazanych w opisie danej pozycji asortymentowej Składając ofertę równoważną (dla pozycji, dla których Wykonawca wypełni kolumnę nr 9 w tabeli nr 2) wykonawca zobowiązany jest, w celu udowodnienia równoważności złożyć wraz z ofertą: karty katalogowe, karty charakterystyki, opisy, zdjęcia, instrukcje obsługi lub inne równoważne dokumenty, które umożliwią porównanie materiałów oferowanych z wymaganymi określonymi przez Zamawiającego. Przedłożony opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, żeby zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez zamawiającego, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Zamawiający nie ogranicza wykonawcom katalogu dowodów, za pomocą których wykazywać będą oni równoważność oferowanych rozwiązań. Wykazanie równoważności to obowiązek wykonawcy, ale także i jego prawo. Stosownie bowiem do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp: "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego". Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz określone wyżej dokumenty załącza wraz z ofertą tylko ten wykonawca, który oferuje produkty równoważne (zamienniki), ze wskazaniem nazwy, numeru zadania i pozycji formularza ofertowego, których dotyczy. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu równoważnego (zamienników), kompatybilnego ze sprzętem, dla którego jest on przeznaczony tzn: a) o podobnych parametrach jakościowych (wyroby nowe, nierenegowane, nienaprawiane, wolne od wad); b) o takich samych parametrach technicznych (wymiary, kompatybilność); c) o nie gorszych parametrach funkcjonalno-użytkowych, niż parametry wyrobów oznaczonych poszczególnymi numerami katalogowymi. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych (nie wypełni dla danej pozycji kolumny nr 9 tabeli nr 2 formularza ofertowego i nie przedstawi dla tej pozycji stosownych dokumentów) uznaje się, że kalkulacja ceny oferty obejmuje produkty, materiały i inne elementy rozwiązania wskazane w SIWZ ( załączniku Nr 1 do SIWZ). Zamawiający podkreśla, że dokumenty (dowody) mające na celu wykazanie równoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych traktuje jako element (treść) składanej oferty opisujący oferowany przedmiot zamówienia, w związku z czym nie podlegają one uzupełnieniu. Oferta wykonawcy musi bowiem zawierać zaoferowanie przedmiotu zamówienia na dzień składania ofert. Użyte przez Zamawiającego w tabeli nr 2 formularza ofertowego numery katalogowe wskazują wyłącznie na standard funkcjonalno-użytkowy i jakościowy wymagany dla niektórych wyrobów. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu równoważnego (zamienników), kompatybilnego ze sprzętem, dla którego jest on przeznaczony tzn: a) o podobnych parametrach jakościowych (wyroby nowe, nierenegowane, nienaprawiane, wolne od wad) b) o takich samych parametrach technicznych (wymiary, kompatybilność) c) o nie gorszych parametrach funkcjonalno-użytkowych, niż parametry wyrobów oznaczonych poszczególnymi numerami katalogowymi. 5. Uregulowania odnoszące się do podwykonawców: 5.1. Zamawiający nie przewiduje na podst. art. 36 a) ust. 2 ustawy Pzp zastrzeżenia osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane). 5.2. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonane tego zamówienia. 5.3. Postanowienia dotyczące wymagań zamawiającego co do umów o podwykonawstwo oraz zasad zawierania takich umów zawarte zostały w ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0


Dodatkowe kody CPV: 42913300-2, 42913000-9, 42913400-3, 42514310-8, 34351100-3, 31431000-6, 31430000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I: Dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów oraz filtrów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32424.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dachy Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: biuro@czesci-honker.pl
Adres pocztowy: ul. Wójta Henryka 45
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29777.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29777.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32203.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II: Dostawa ogumienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w dniu 03.03.2020 r. w zakresie części II na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) w związku z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), ponieważ w tej części postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części II, ponieważ w tej części postępowania do upływu wyznaczonego w postępowaniu terminu składania ofert, tj. do dnia 20.02.2020 r. do godz. 12:00 na tę część postępowania nie złożono żadnej oferty (nie wpłynęła do zamawiającego żadna oferta na część II postępowania).

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III: Dostawa akumulatorów kwasowo-ołowiowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5598.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Autokompleks Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: witek@autokompleks.pl
Adres pocztowy: ul. Bukowska 35
Kod pocztowy: 60-555
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4787.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4787.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6199.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część IV: Dostawa akumulatorów do sprzętu inżynieryjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20181.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16036.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16036.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28800.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.